eitaa logo
داوودیان و ممد.
25 دنبال‌کننده
16 عکس
11 ویدیو
0 فایل
دیلی؟ خیر اینجا پادشاهی یک سلسله‌ست. بیخیال ما اونقدرا هم صمیمی نیستیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگه چی؟ لابد اسم نخست‌وزیری کسی هم لولا ست‌.
نکنه سیستم بلژیک هنوز پادشاهیه
ببخشید من از جنگ‌جهانی به بعد آپدیت نشدم
داوودیان و ممد.
(گارسیا هم فرانسویه)
بازی لس‌آنجلسه اما من تروجان‌هارو بین تماشاگرها نمی‌بینم!
بعضی پاس‌هارو جایی میدن که عرب هم اونجا نی نمی‌ندازه
میگه توی گروهمون به‌غیر از بلژیک و مصر و ونزوئلا دیگه تیمی نیست که بتونه اذیتمون کنه و نتونیم ازش امتیاز بگیریم🤣
صبحتون بخیر
سد نوری‌هایی که برای پدآفند مصرف نشد رسیده به دروازه
بیش‌باد