داوودیان و ممد.
(گارسیا هم فرانسویه)
بازی لسآنجلسه اما من تروجانهارو بین تماشاگرها نمیبینم!
میگه توی گروهمون بهغیر از بلژیک و مصر و ونزوئلا دیگه تیمی نیست که بتونه اذیتمون کنه و نتونیم ازش امتیاز بگیریم🤣