eitaa logo
Dusk
290 دنبال‌کننده
2 عکس
5 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
حال منم اصلا خوب نیست و فقط دلم می خواد با یه آدم غریبه درد و دل کنم - نازی:با ما حرف بزن یوری:همینی که نازی گفت آیدی می خوای بدم بیای؟
میتونم بپرسم دلتنگ کی🙃🙂 - نازی:دلتنگ بچم یوری:دلتنگ زندگیم
https://eitaa.com/dduskk/19433 دلتنگ کی ای؟ - نازی:بچم یوری:زندگیم
انیتا هروقت من جواب دادم بعد ویرایش بزن
راستش من هم با یه آدمی که دوستش دارم دعوا کردم - نازی:ایشالا که درست میشه یوری:امیدوارم آشتی کنید
اره آیدی می خوام با یکی حرف بزنم - نازی:ایدی من تو چنل هست یوری:@xYorix آیدیم
ناشناس تا فردا هست
و پاک نمیشه
هدایت شده از " مروارید‌ سفید من.."
به چه چیز تو انقدر وابسته شدم؟ به چشمهایت که مرا نگاه نمیکنند یا به قلبت که مال من نیست؟!