راستش من هم با یه آدمی که دوستش دارم دعوا کردم
-
نازی:ایشالا که درست میشه
یوری:امیدوارم آشتی کنید
هدایت شده از " مروارید سفید من.."
به چه چیز تو انقدر وابسته شدم؟ به چشمهایت که مرا نگاه نمیکنند یا به قلبت که مال من نیست؟!
هدایت شده از " مروارید سفید من.."
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچکس...
| ^Join ፧ @morvarid_sefidman
هدایت شده از " مروارید سفید من.."
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازم شب بازم تو..
| ^Join ፧ @morvarid_sefidman