eitaa logo
دیده بان انقلابی🇵🇸
77 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
2.6هزار ویدیو
116 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
لبو نخورید❌ برگ چغندر میل کنید ‌‌💠درمانخانه اسلامی💠 💠 @Darmaneslami
شلغم میل کنید☝️🏼 ‌💠درمانخانه اسلامی💠 💠 @Darmaneslami
یا علیه السلام ✳️ من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم لطف‌ها می‌کنی ای خاک درت تاج سرم دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس که دراز است ره مقصد و من نوسفرم ای نسیم سحری بندگی من برسان که فراموش مکن وقت دعای سحرم خرم آن روز کز این مرحله بربندم بار و از سر کوی تو پرسند رفیقان خبرم حافظا شاید اگر در طلب گوهر وصل دیده دریا کنم از اشک و در او غوطه خورم پایه نظم بلند است و جهان گیر بگو تا کند پادشه بحر دهان پرگهرم 🔅 برنامه ی روزانه ◀️ کانال انس با 🆔 @sahife2
✳️ پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله‏‏ قسمت 1 🔴 بدون شك تاريخ آفرينش، حادثه‏اى عظيم و بزرگتر و شريف‏تر و با منفعت‏تر از حادثه بعثت محمّد صلى الله عليه و آله نديده است. در اين حادثه زمينه رشد عقلى و روحى و قلبى و نفسى انسان فراهم گشت و اساس علوم و فنون و تمدّن عظيم انسانى پايه گذارى شد. نورى خاموش نشدنى در قلب ظلمت درخشيد و خورشيدى غروب نكردنى از افق ملكوت اعلا طلوع كرد. زندگى و حيات چهل ساله‏اى كه با عقل و درايت و آگاهى و بينش و صفا و صميميّت و انديشه و تفكّر و عفّت و پاكدامنى و امانت و صداقت و بر پايه قرآن و معارف با عبادت و اطاعت از حق بر مبناى آيين توحيد و الهام نفسى و عمل بر اساس خواسته‏هاى حق گذشت، همراه با ظهور نبوّت واعلام آنچه در قلب پاكش از تمام واقعيّت‏هاى ظاهرى و باطنى قرار داده شده بود گشت. چنانكه در سوره مباركه بقره آمده: آمَنَ الرَّسُولُ بِما انْزِلَ إلَيْهِ پيامبر به آنچه از پروردگارش به او نازل شده، ايمان آورده. آن حضرت در روز بيست و هفتم رجب، با كمال يقين و اطمينان و آرامش و امنيّت خاطر، وحى را پذيرفت و مسئوليّت بيدار كردن جهان خواب زده و در غفلت و جاهليّت فرو رفته را به عهده گرفت. اين كه ارباب تاريخ و سنن نوشته‏اند: حضرت پس از نزول جبرئيل به خانه برگشت و با ترديد در مسئله كه آيا وحى بود يا چيز ديگر، خديجه كبرى را در جريان امر گذاشت و او گفت: مطمئن باش و استوار و ثابت قدم، سوگند به خدايى كه جان خديجه در دست اوست من اميدوارم كه تو پيغمبر اين امّت باشى؛ سپس به نزد ورقه رفت و وى را از حادثه آگاه كرد. ورقه بدو گفت: اى خديجه! او حتماً پيامبر آخر الزمان است و اين معنى را عداس يهودى تأييد كرد تا قلب پيامبر آرامش گرفت؛ خلاف عقل و وجدان و از آن مهم‏تر مخالف صد در صد با آيات قرآن مجيد است و به نظر من مى‏رسد كه اين مطالب دست پخت يهوديان آن دوران است كه جنايتشان بر كسى پوشيده نيست و براى من بسيار جاى تعجّب است كه چگونه علماى اهل سنّت و بعضى از ساده لوحان شيعه اين مطلب را كه تهمتى بس بزرگ به قلب عالم امكان و ولايت مطلقه‏ الهيّه است در نوشته‏هاى خود آورده و كتب خود را به ساخته‏هاى مغرضان يهودى آلوده كرده‏اند. وقتى نويسنده‏اى از بصيرت و طهارت عقل و بيدارى وجدان و قدرت فطرت به دور باشد هر چه به قلمش در آيد مى‏نويسد و حساب نمى‏كند كه نتيجه اين نوشتار چيست و فرداى قيامت در برابر محصول قلمش چه مسئوليّت سنگينى در دادگاه الهى دارد. مگر عقيده همه بر اين نيست كه محمّد از تمام ملائكه و انس و جنّ و از همه انبيا برتر است؟ در صريح قرآن است كه مقام نبوّت در كودكى به يحيى عنايت شد عيسى عليه السلام بلافاصله پس از ولادت، اصول و فروع دين خدا را بيان كرد و اعلام داشت، تا چه رسد به گوهر گران‏بهايى كه نبوّت بدو ختم شد و قرآن مجيد از افق قلب الهى او طلوع كرد. اگر اين نويسندگان به خود زحمت مراجعه به عقل و قرآن و نهج البلاغه و معارف الهيّه را مى‏دادند اين گونه دچار خبط و اشتباه به پاكترين قلب و والاترين انسان نمى‏شدند. 👈 ادامه دارد ... ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه، ج‏2، ص: 186 دعای ◀️ کانال انس با 🆔 @sahife2
✳️ بعثت پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله‏‏ قسمت 2 🔴 وجود مقدّس حضرت امام حسن عسگرى عليه السلام مى‏فرمايد: «چون چهل سال از عمر حضرت گذشت حق تعالى دل او را بهترين دل‏ها و خاشع‏تر و مطيع‏تر و بزرگتر از همه دل‏ها يافت، پس ديده آن حضرت را نور ديگر داد و امر فرمود كه درهاى آسمان را گشودند و فوج فوج از ملائكه به زمين آمدند و آن حضرت آنان را نظر مى‏فرمود و رحمت حق از ساق عرش تا سر مبارك او را گرفت، پس جبرئيل بر او نازل شد و بازوى آن حضرت را گرفت و حركت داد و گفت: يا محمّد! بخوان، گفت: چه بخوانم»؟ اين جانب، بر اساس آيات و روايات و عظمت آن قلب مبارك، عقيده دارم و خدا را بر اين عقيده‏ام شاهد مى‏گيرم كه معناى چه بخوانم؟ اين بود كه آيات تكوين را بر تو بخوانم يا آيات انفس را و يا آيات كتاب تشريع قرآن مجيد را، كدام يك را بخوانم؟ جبرئيل گفت: اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ* خَلَقَ الإنسَانَ مِنْ عَلَقٍ* اقْرَأْ وَرَبُّكَ الأَكْرَمُ* الَّذِي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ* عَلَّمَ الإنسَانَ مَا لَمْ يَعْلَمْ بخوان به نام پروردگارت كه [همه آفريده‏ها را] آفريده؛* [همان كه‏] انسان را از علق به وجود آورد.* بخوان در حالى كه پروردگارت كريم‏ترين [كريمان‏] است.* همان كه به وسيله قلم آموخت،* [و] به انسان آنچه را نمى‏دانست تعليم داد. طنين وحى با مسئله قرائت اسرار خلقت، قرائت اسما و صفات حق، مسئله با عظمت قلم و تعليم و تعلّم شروع شد. آرى، پنج مسئله‏اى كه زير بناى تمام علوم الهى و انسانى است و اساس رشد و تكامل عقلى. چون ملائكة اللَّه با اجازه از آن حضرت به مقام خود بازگشتند، وجود مقدّسش از كوه حرا به طرف مكّه حركت كرد. بر هر درخت و سنگ و گياه مى‏گذشت كمال تواضع را به حضرت داشتند و به زبان وجودى خود به او مى‏گفتند: السَّلامُ عَلَيْكَ يا نَبِىَّ اللَّهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يا رَسُولَ اللَّهِ. درود بر تو اى پيامبر خدا، درود بر تو اى فرستاده خدا. چون وارد خانه شد از شعاع جمالش خانه منوّر گشت، خديجه عرضه داشت: اين چه نور است كه در سيماى ملكوتى تو مشاهده مى‏كنم؟ فرمود: اين نور نبوّت است، بگو: لاإلهَ إلَّا اللَّهُ، مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه و آله. خدايى غير از خداى يكتا نيست و محمّد فرستاده خداست. پس خديجه كبرى شهادت گفت و به آن حضرت با كمال اخلاص ايمان آورد.» «1» رسول خدا در آن وقت به خديجه فرمود: سرمايى در خود حسّ مى‏كنم جامه‏اى بر من بپوشان. چون گليمى بر او پوشاند و او خوابيد، دو باره فرشته وحى بر او نازل شد و از جانب حضرت محبوب به او گفت: يَا أَيُّهَا الْمُدَّثِّرُ* قُمْ فَأَنذِرْ* وَرَبَّكَ فَكَبِّرْ اى جامه برخود پوشيده!* برخيز و بيم ده،* و پروردگارت را بزرگ‏دار. 👈 ادامه دارد ... ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه، ج‏2، ص: 186 دعای ◀️ کانال انس با 🆔 @sahife2
✳️ بعثت پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله‏‏ قسمت 3 🔴 بعثت، پاسخ به نيازهاى معنوى و مادّى‏ با بعثت رسول اكرم صلى الله عليه و آله به تمام نيازهاى معنوى و مادّى، دنيايى و آخرتى انسان، پاسخ كامل داده شد و براى شفاى آدمى از هر دردى به خصوص دردهاى عقلى و روحى نسخه كاملى ارائه گشت و از آن حجّت خداوند بر بندگان تمام شد و راه هر عذرى به سوى هر كسى بسته گشت! لُبّ كلام و غايت مرام در اين مقام آن است كه: ما بر حسب خلقت انسانيم، انسان طالب آسايش و آرامش است. اين نكته‏اى است كه همه ما به اقتضاى آگاهى و احاطه‏اى كه بر حاصل خواسته‏هاى خود داريم از آن باخبريم و مقاصدى را كه تعقيب مى‏كنيم براى نيل به همين هدف است، بگذريم از اين كه گاه در تعيين طريق وصول به هدف يا حتّى در تطبيق مفهوم هدف با مصداق آن اشتباه مى‏كنيم و به بيراهه مى‏رويم و وقتى به خود مى‏آييم كه طومار عمر درهم نورديده شده و فرصت از دست رفته، يا چنان غافليم كه اصلًا به خود هم نمى‏آييم. به هر صورت ما آسايش مى‏خواهيم توأم با آرامش. به تعبير ديگر آسايشى را طالبيم كه آرامش به بار آورد و آنهم آرامشى پايدار. پس در واقع خواهان اطمينان و آرامشيم و آسايش هم وسيله وصول به اين هدف است در مرحله‏اى و حاصل آن است در مرحله‏اى ديگر: و اتّحاد در ميان است در غايت امر كه چون آدمى به مآل كار آدميّت رسد آسوده است و آرام و متمكّن است در مكانت آرامش و آسايش به يك كلام و در اين مقامْ آسايش و آرامش يكى بيش نيستند كه اگر دو باشند دو بازوى يك پيكرند و در توحيد معاضد و مساعد يكديگر. اين آرامش كه مايه‏اش در وجود خود آدمى موجود است با استفاده از آن مايه و با پرورش استعداد و قوّه موجود در وجود خود انسان است كه فعليّت بهم مى‏رساند و ظهور پيدا مى‏كند و وجود انسان را يكسره در بر مى‏گيرد و آنچه را كه با آرامش مطلوب- منافى است دفع مى‏كند و از بين مى‏برد. اين خود ما هستيم كه بايد تبديل بهم رسانيم به تعبيرى و به تعبير ديگر فعليّت دهيم و آنچه را كه در قوّه داريم، ولى چون در مرحله استعداد مانده و پرورش نيافته و بروز بهم نرسانيده‏ايم، چنان داريم كه پندارى نداريم. تنها اين خود ما هستيم كه بايد هر يك به تنهايى از درون خويش آرامش حاصل كنيم با تعديل قواى خود، با معتدل ساختن شهوت و غضب خود، با عفّت و سخاى نفس، با شجاعت روح، با صفاى عقل و با عدالت روان و جان و روى هم‏ رفته با معتدل شدن در جميع جوانب وجودى اعمّ از جسمانى و نفسانى و روحانى و با روشنايى عقلانى و صفاى فكر و صلاح عمل و صدق سخن كه نتيجه آن همه استقامت بر جادّه صواب و صراط مستقيم است كه بر حدّ وسط افتاده و از انحراف به چپ و راست و افراط و تفريط مصون مانده است. استقامت بر اين طريقه، پايدارى بر طريقه نجات و سبيل آرامش واقعى و خلاص حقيقى است. وصول به اين مقصود مقدّس كه حصول انسانيّت انسان به آن وابسته است نياز به سلوك ممتد و تمرين مداوم و تربيت پذيرى دائم دارد و اين مهم حاصل نمى‏آيد مگر آن كه آدمى پرورش يابد در دامان التفات و عنايت كاملى راه سپرده و راه به منزل مقصود برده و بهره گيرد، از همراهى و همرازى و آگاهى و خير خواهى جانى روشن شده و نفسى معتدل گشته؛ و معلوم است كه هر چه كمال روشنايى و اعتدال و بينايى مربّى همراه و آموزگار آگاه انسان بيشتر و وسيع‏تر و محيطتر باشد، راه مسير انسان صاف تر و طريق سلوك آدمى بى خطرتر و مستقيم‏تر و نزديكتر و رو به راه‏تر است. چون به خواست خدا، محمّد و آل او عليهم السلام كه به موهبت عظيم عصمت و فضيلت ممتاز بوده و مى‏باشند و به سبب همين موهبت و فضيلت بزرگ و استثنايى به موجب مشيّت الهى بهتر از ساير خلق ازعهده اين مهم بر آمده و مى‏آيند، به حكم بداهت عقل، صلاح كار انسان و مقتضاى صيانت مصلحت شخصى آدمى و لازمه حسن استفاده انسان از فرصت عمر اين است كه از پى ايشان برود و خود را به ايشان بسپارد، واقعاً و حقيقةً هم دل خود را و هم سَرِ خود را، يعنى هم دلبسته شود و دلداده و هم سر نهاده شود و سر سپرده، تا به سرّ وجود خويش پى برد و به تحقّق اعتدال نفسانى و نورانيّت عقلانى كامياب گردد. ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه، ج‏2، ص: 186 دعای ◀️ کانال انس با 🆔 @sahife2
🔴 ماه فرو ماند از جمال محمد سرو نباشد به اعتدال محمد قدر فلک را کمال و منزلتی نیست در نظر قدر با کمال محمد وعده‌ی دیدار هر کسی به قیامت لیله‌ی اسری شب وصال محمد آدم و نوح و خلیل و موسی و عیسی آمده مجموع در ظلال محمد عرصه‌ی گیتی مجال همت او نیست روز قیامت نگر مجال محمد و آن همه پیرایه بسته جنت فردوس بو که قبولش کند بلال محمد همچو زمین خواهد آسمان که بیفتد تا بدهد بوسه بر نعال محمد شمس و قمر در زمین حشر نتابند نور نتابد مگر از جمال محمد شاید اگر آفتاب و ماه نتابند پیش دو ابروی چون هلال محمد چشم مرا تا به خواب دید جمالش خواب نمی‌گیرد از خیال محمد اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمد بس است و آل محمد دعای ◀️ کانال انس با 🆔 @sahife2
✳️ بازسازى كعبه‏ 🔴 چون محمّد صلى الله عليه و آله سى و پنج ساله شد در مراسم خراب كردن كعبه و بازسازى آن شركت فرمود و قريش به هر چه كه او در آن مورد حكم كند، راضى شدند. درباره سبب خراب كردن و بازسازى آن، ابن عبّاس و محمّد بن جبير بن مطعم نقل كرده‏اند كه: كوهها مشرف بر مكّه بوده و سيل از مناطق بالاى مكّه راه مى‏افتاده و داخل كعبه‏ مى‏شده و از بالاى آنهم مى‏گذشته است و قريش ترسيده‏اند كه خانه خراب شود. بلندى كعبه اندكى بيش از قامت بود، قريش خواستند آن را بلندتر و مسقّف بسازند و در عين حال كه به اين كار مصمّم بودند، از خراب كردن آن مى‏ترسيدند ولى پس از سرقت گنجينه كعبه وادار به خراب كردن و بازسازى آن شدند. چون همگان درباره خراب كردن و بازسازى كعبه هماهنگ شدند ابو وهب بن عمرو بن عائذ بن عمران بن مخزوم كه دايى پدر رسول خدا بود سنگى از كعبه كند و سنگ از دستش افتاد و در جاى خود قرار گرفت و او خطاب به قريش گفت: اى مردم! نبايد چيزى غير از اموال حلال خود در اين راه مصرف كنيد، نبايد درآمدهاى نامشروع خود فروشى و ربا و مظلمه مردم در اين راه صرف شود. و گفته شده اين مطلب را وليد بن مغيره مخزومى گفته است. در عين حال اين كه تصميم به بازسازى كعبه گرفته شد، مردم از ويران ساختن كعبه مى‏ترسيدند و از شروع به آن كار خوددارى مى‏كردند. وليد گفت: من اين كار را آغاز مى‏كنم. تبر در دست گرفت و روى ديوار كعبه ايستاد و گفت: خدايا! مى‏دانى كه نيّت ما خير است و نيز گفت: خدايا! در اين زمينه ما را از گمراهى حفظ فرما. سپس بخشى از ناحيه دو ركن كعبه را خراب كرد. مردم آن شب را منتظر ماندند تا ببينند سرانجام كار وليد چه مى‏شود و گفتند: اگر او مُرد كه چيزى از آن را خراب نمى‏كنيم و آنچه را هم خراب كرده به حال اوّل بر مى‏گردانيم و اگر حادثه‏اى براى او پيش نيامد، دليل بر رضايت خداوند است و بقيّه را خراب خواهيم كرد. فردا صبح زود وليد بر سر كار خود آمد و شروع به خراب كردن كرد و مردم هم همراه او شدند تا به اساس و پايه‏هاى ابراهيمى رسيدند. دستور به جمع آورى سنگ براى بناى كعبه دادند، پيامبر هم همراه مردم جهت ساختمان كعبه سنگ حمل مى‏كرد. چون ساختمان كعبه به جاى حجر الأسود رسيد قريش با يكديگر اختلاف پيدا كردند، هر قبيله مى‏خواست خودش بدون‏ دخالت ديگران آن را در محل معيّنش نصب كند. كار به ستيزه و مخالفت شديد كشيد آن چنانكه آماده جنگ با يكديگر شدند. قريش چهار تا پنج شب صبر كردند و سپس در مسجد جمع شدند تا در اين باره مشورت كنند و انصاف دهند. ابواميّة بن مغيره كه پيرمردترين قريش بود گفت: اى گروه قريش! در مورد اين اختلاف و حلّش آن را بر عهده نخستين كسى كه وارد مسجد شود بگذاريد. در اين هنگام محمّد صلى الله عليه و آله وارد مسجد شد، چون او را ديدند، گفتند: اين محمّد امين است و به او راضى هستيم، چون امين پيش ايشان آمد و موضوع را با وى در ميان گذاشتند رداى خود را به زمين فرش كرد و حجر را به دست مبارك خود بر آن نهاد و سپس فرمود: از هر يك از قبايل چهارگانه قريش مردى بيايد، آنگاه امين فرمود: هر يك گوشه‏اى از ردا را بگيريد و همگى آن را بلند كنيد و چنان كردند و رسول خدا به دست خود سنگ را بر جايش نهاد و به اين شكل محمّد بزرگوار از شعله‏ور شدن آتش جنگ و خونريزى با درايت خدايى خود جلوگيرى كرد! ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه، ج‏2، ص: 184 دعای ◀️ کانال انس با 🆔 @sahife2
4_5875403759282030317.mp3
3.3M
﷽ فایل صوتی 🎙واعظ: 🔖 مهمترین علت گرفتاری در برزخ https://eitaa.com/joinchat/2537226266Cd68f5d9fc8
💌 سهم شما یک آیت الکرسی برای شفای بیماران و آیت الله مصباح یزدی. لطفا همین الان تلاوت بفرمائید اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ🎀 🎀🌸🌸🌸🌸🌸🎀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلیل علمی سجده هیچ کار خدا بی حکمت نیست😊 واقعا فیلم جالبیه بهتون پیشنهاد می کنم ☞‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
کارگاه خویشتن داری_31.mp3
12.66M
۳۱ ✨نور خدا، نفخه‌ی خدا، در درون همه‌ی ما، شبیه مرواریدی بینهایت ارزشمند در میان یک صندقچه است! افکار و رفتار و انتخابات و ارتباطات ما میتوانند؛ ۱ـ این را تقویت کنند! ۲ـ این نور را خاموش کرده، و با (آتش) جایگزینش کنند! " |خویشتن داری یعنی ؛ مراقبت از این نور، در لابلای جریانات زندگی!| " @ostad_shojae
؛ (رئیس کمیسیون انرژی مجلس و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی) طایفه‌ی برجامی، اگر بفکر مصادره شهید بنفع مطامع ضدملی و برجام‌خواهی خویش باشند؛ زبان به ناگفته‌هایی خواهم گشود !.... ✍ پ . ن : و مــا .... درعجبیم از طایفه‌ای که اعتمادشان به دستان مکّار دشمن، بیش از توانِ دانشمندانِ موحّدش است. @ostad_shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 (نسخه با زیرنویس فارسی) 🌪 ؛ ریشه‌ی ماجرای تکراریِ دانشمندان هسته‌ای ایران است. 💥انتخاب‌ چرا و چگونه رخ می‌دهد ؟ 🌐واحد منتظران منجی"عج" youtu.be/3mhTOPy_zkA instagram.com/MuhammadShojae @ostad_shojae
✍ شما عزیزان می‌توانید، نسخه (بدون زیرنویس) کلیپ بالا و یا نسخه‌ی بدون لوگوی آنرا، از یکی از دو ادمین‌ کانال، و یا از "صفحه چندزبانه‌ی" در یوتیوب و اینستاگرام دریافت نموده، وآن را در صفحاتِ خویش، منتشر کنید👇 youtube.com/MuhammadShojaee instagram.com/MuhammadShojae
چرا کرونای مسئولان زودتر درمان می‌شود؟ چون وزارت بهداشت جرأت ندارد آن‌ها را موش آزمایشگاهی کند، و با استراحت ساده بهبودی حاصل می‌شود. 💠درمانخانه اسلامی💠 💠 @Darmaneslami
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆غذای مقوی برای مشکلات جنسی ✅نسخه ی بزرگترین دکتر و دانشمند خلقت 👌لطفا ما رو در اینیستا فالو کنید و به دوستان خود معرفی کنید 😊 لینک اینیستا👇 https://www.instagram.com/darmaneslami 💠درمانخانه اسلامی 💠 💠 @Darmaneslami در ایتا روبیکا سروش و تلگرام و اینستاگرام با همین ایدی هستیم در خدمتتون 😊
کاش ماهم خانواده های مذهبی و با عقیده بودیم و حرف سازمان بهداشت جهانی و مرندی و صهیونیست ها رو بر کلام اهل بیت ترجیح نمیدادیم جامعه ی ما روایات اهل بیت و ایات قران رو در مورد ازدواج و افزایش فرزند و رزق وروزی فراموش کردن هر کتکی میخوریم بخاطر دوری ما از عقاید و روایات و دستورات اهل بیت و قران کریم است خدا لعنت کنه اون دولتی های خود فروخته رو که باعث این کاهش جمعیت شدن ❌حوزه های علمیه مقصرند خیلی کمکاری شده دین که فقط وضو و غسل و روزه نیست حاجی دین برنامه ی جامع و کامل برای زندگی برای اقتصاد برای سلامت برای همه چیزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 روستایی در اوکراین با خانواده های پر فرزند 🌿 مردم این روستا باور دارند که فرزند بیشتر = خوشبختی بیشتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ضرر مصرف شب یلدا از زبان دکتر روازاده ☝️🏼 💠درمانخانه اسلامی💠 💠 @Darmaneslami
💥شکر سرخ ملین است و تب را پایین می آورد..ب همراه آب جوش حل شود.. برای نوزاد یک ق م خوری هر ۴ ساعت قابل مصرف است‌. 💠طب سنتی اسلامی💠 درمانخانه اسلامی 💠 @Darmaneslami