به نظر من یکی از کشندهترین حسها برای آدمیزاد حس نخواستنی بودنه.
وقتی حس میکنی هیچکس تو رو نمیخواد، زندگی به طور کامل معنای خودش رو برات از دست میده.
واقعا ناز کشیدن تو رابطه خیلی مهمه.
دخترا به طرز عجیبی به لحظه هایی نیاز دارن که بدونن نازشون خریدار داره.