واقعا ناز کشیدن تو رابطه خیلی مهمه.
دخترا به طرز عجیبی به لحظه هایی نیاز دارن که بدونن نازشون خریدار داره.
دوست داشتن آدمها یعنی خواستن اونها به همون شکلی که واقعاً هستن. تیره، زیبا، زخمی، ادامه دهنده، شکسته.
كاميار خاكی میگه:
آدم ها فقط يكبار از رفتنِ كسی میترسند،
باورهايشان كه شكست، ديگر دلهایشان
به پای هر رفتنی نمیشكند.
درست خداحافظی کردن و درست قطع رابطه کردن یه مهارته، یادش بگیریم.
حرمتارو نگه داریم، ما چیزی نیستیم بجز روابطمون با دنیای اطرافمون.