یادته بهم میگفتی اگه یه روز توو زندگیم وجود نداشته باشی اون زندگی دیگه به درد نمیخوره ؟ یادته میگفتی دنیا دو روزه ، ارزش اینو نداره همدیگه رو برنجونیم؟
خواستم بهت بگم که توو همین دو روز دنیا
منو صد سال پیر کردی.
بعضی آدمها رو نمیشه فقط با دل دوست داشت باید با تمام جان دوست داشت ؛ برای همینه که دل براشون تنگ نمیشه ؛ جان تنگ میشه.
از آدمایی که تقصیرشون رو گردن میگیرن خوشم میاد. اینا معمولاً آدمای شجاع، منطقی و باشعوری هستن.
لباسهای زمستونی پارسالم رو یه شخصیت دیگهام خریده بود، شخصیت امسالم اینا رو دوست نداره.
دوست عجب پدیدهی نجاتدهندهایه، یه ساعت با هم چرتوپرت میگید و همین امید به زندگیت رو ۱۰ برابر میکنه.