بعضی آدمها رو نمیشه فقط با دل دوست داشت باید با تمام جان دوست داشت ؛ برای همینه که دل براشون تنگ نمیشه ؛ جان تنگ میشه.
از آدمایی که تقصیرشون رو گردن میگیرن خوشم میاد. اینا معمولاً آدمای شجاع، منطقی و باشعوری هستن.
لباسهای زمستونی پارسالم رو یه شخصیت دیگهام خریده بود، شخصیت امسالم اینا رو دوست نداره.
دوست عجب پدیدهی نجاتدهندهایه، یه ساعت با هم چرتوپرت میگید و همین امید به زندگیت رو ۱۰ برابر میکنه.