آدما شبیه هم عمر نمیکنن یکی زندگی میکنه یکی تحمل ، آدما شبیه هم تحمل نمیکنن یکی تاب میاره یکی میشکنه ، آدما شبیه هم نمیشکنن یکی از وسط دو نیم میشه اون یکی تیکه تیکه ، تیکه ها شبیه هم نیستن تیکهای یک قرن عمر میکنه تیکهای یک روز ...
ما که از بدو تولدمون دیوونه نبودیم. یه شب خوابیدیم دیدیم صبحش نیست. چمدون و بندو بساطشو بسته بود و رفته بود. از اون به بعد تو خیابون با انگشت نشونمون دادن گفتن: دیوونه رو ببین.
فوقش یه شب تا صبح گریه میکنم، یه مدت آهنگ غمگین گوش میکنم، یه تایمی فکر میکنم همه آدمها دروغگو و دوروان، بعدش دیگه خوب میشم، مگه نه؟