دلم شونه خالی کردن از همه چی رو میخواد، اتفاقات، روابط، زندگی. بیمسئولیت، تماشاگر و رها از هر درگیری فکری.
کوچکترین استرسی باعث میشه اشتهام از بین بره، یعنی مغزم اینجوریه که ای وای بدبخت شدیم پس به نظرم دیگه غذا نخوریم.