دلم شونه خالی کردن از همه چی رو میخواد، اتفاقات، روابط، زندگی. بیمسئولیت، تماشاگر و رها از هر درگیری فکری.
کوچکترین استرسی باعث میشه اشتهام از بین بره، یعنی مغزم اینجوریه که ای وای بدبخت شدیم پس به نظرم دیگه غذا نخوریم.
افرادی که وارد زندگیت میکنی، روی سیستم عصبی و سلامتیت اثر میذارن؛ عاقلانه انتخاب کن.