آدم بخاطر یه اشتباه رابطه رو تموم نمی کنه، آدم وقتی می بینه اون اشتباه شده عادتت میذاره میره.
هممون به يه آدم نياز داريم كه آخر روز بياد بگه (امروز نديدمت،باهات حرف نزدم دلم برات تنگ شده).
خب تا کی قراره عصبی بمونیم و تظاهر کنیم که دلمون واسه حرف زدنامون با همدیگه تنگ نشده؟!