eitaa logo
دژاوو🕊️
28.1هزار دنبال‌کننده
242 عکس
2هزار ویدیو
10 فایل
یه لحظه صبر کن؛ من قبلاً اینجا نبودم؟! . . اشتراک تنها با نام کانال🌙 @Fateme_khlqi . https://eitaa.com/joinchat/2870411913C3430f4c088 👈🏻 تبلیغات شما
مشاهده در ایتا
دانلود
هممون به يه آدم نياز داريم كه آخر روز بياد بگه (امروز نديدمت،باهات حرف نزدم دلم برات تنگ شده).
شما رو نمی‌دونم اما من هر موقع که گفتم "اشکالی نداره" خیلی هم اشکال داشت.
خب تا کی قراره عصبی بمونیم و تظاهر کنیم که دلمون واسه حرف زدنامون با همدیگه تنگ نشده؟!
به نظرم آدم‌هایی که خیالشون از خانوادشون راحته و فقط دغدغه خودشون رو دارن در یه لول دیگه‌ای خوشبختن.
بدترین و مزخرف ترین حس دنیا، حرف نزدن با آدمیه که عادت داشتی هر روز باهاش حرف بزنی.
من پذیرفته بودم که بعضی «روز»ها، روز من نباشن، ولی «ماه» و «سال» یکم سخته.
اون لحظه که تو جمع یکیو نگاه میکنی و میبینی از قبل داشته نگاهت میکرده>>>