یه دوستی حرف قشنگی زد و گفت آدمها بیشتر از حرمت نون و نمکی که با هم خوردن باید حرمت لحظاتی که کنار هم خندیدن، گریه کردن و خاطره ساختن رو نگه دارن.
از بهترین درسهای بزرگسالی اصرار نکردن هست. علاقه داری، تلاش میکنی، اما اصرار؟ اصلا نمیچسبه، میگذری.