اون لحظه که تصمیم میگیری جلوی اسمش قلب بذاری و چتشو پین کنی یا صدای نوتیفیکیشنش رو عوض کنی،
کاش اونجا باشم و بهت بگم داری اشتباه میکنی.
"بریم بیرون؟" از طرف کسی که دوسش داری تنها راهیه که میتونه برای برطرف کردن غمِ عصرِ پاییز کمکتون کنه.