"بریم بیرون؟" از طرف کسی که دوسش داری تنها راهیه که میتونه برای برطرف کردن غمِ عصرِ پاییز کمکتون کنه.
از یهویی رفتنت ناراحت نشدم؛ از این ناراحت شدم که یجوری رفتی که انگار از اول هم برات هیچ اهمیتی نداشتم.
نمیدونم داستانش چیه
ولی خوشحالی آدمایی که دوستشون داری
حتی از خوشحالی خودتم بیشتر بهت میچسبه.