۶ کا شدیم.😎
خیلی خیلی خوشحالم که خانوادمون روز به روز بزرگتر میشه.
تک تکتونو دوست دارم. مرسی برای بودنتون.🤍
هممون یه معذرت خواهی به خودمون بدهکاریم بابت تموم رنج هایی که کشیدیم و سزاوارش نبودیم.
خانواده ایرانی اینجوریه که یه عمر بهت آموزش نه گفتن میده، ولی خودشون اصلا تحمل نه شنیدن از آدم رو ندارن.