همیشه یه کم حقیقت پشت "شوخی کردم” یه کم آگاهی پشت “نمیدونم” یه کم احساس پشت “مهم نیست” و یه کم درد پشت “خوبم” وجود داره.
من پیش اونی که دوسش دارم دونه دونه عکسای گالریمو نشونش میدم و توضیح هرکدومو میدم که کجا و چرا اینو گرفتم.