عموما يکی که يه کاری کرده باشه بازم تکرارش ميکنه اینو بسپاريد به ذهنتون و سعی کنيد کمتر آدمای آشغال زندگیتون رو ببخشيد.
این فاجعهاس که یکی رو انقدر دوست داشته باشی که جز اون آدم، هیچکس به چشمت نیاد درحالی که اون آدم اصلا توی تقدیر تو نیست.