رفقا برای ما خیلی دعا کنید:)...
مارو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید:)...
التماس دعای مخصوص...
یاعلی مدد...
یہسلامبدیمبہ
آقاصاحبالزمان"!
السَّلامُعلیڪَیابقیَّةَاللّٰہ
یااباصالحَالمَهدےیاخلیفةَالرَّحمن
ویاشریڪَالقرآن
ایُّهاالاِمامَالاِنسُوالجّانّسیِّدے
ومَولاےالاَمانالاَمان . . .
-روایتۍازشھیدهادۍ-!-
رفتمپیشِابراهیم،هنوزمتوجھ
حضورِمننشدهبود!
باتعجبدیدمهرچندلحظھسوزنۍ رابھپشتِپلکچشمشمیزند!
گفتم؛چیکارمیکنۍداشابرام؟
تامتوجھِمنشد،ازجاپریدوگفت:
هیچۍ،چیزۍنیست!
گفتم:بایدبگۍبرایچۍسوزن
زدۍتوصورتت!!
مکثۍکردوخیلۍآهستھگفت:
سزاۍچشمۍکھبهنامحرم بیفتههمینھ...!
-ابراهیمبهنامحرمآلرژۍداشت!
حتۍبراۍِصحبتبابستگانِنامحرمشان همسرشرابالانمیگرفت...!
_چقدرمثلشهداییم ... ؟!
-| شهیدابراهیمِهادی
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسم به مظلوم شهیدان ما.
#تیم انتشار
هُـــدی'