eitaa logo
•دلبـ³¹³ـر•☫
835 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
92 فایل
-بسم‌رب‌الشهید- ﴿بِنویسید‌‌که‌شَب‌تارسَحَرمیگَردَد. یک‌نَفَرمانده‌ازاین‌قوم‌که‌بَرمیگـََردَد﴾ "کانال:وقف‌آقای³¹³" "کپی؟: حلالت‌سید" |اللهم‌الرزقنا‌‌توفیق‌شهادت‌فی‌سبیلک| #الّلهُم‌َّعَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج همسایه‌مون: https://eitaa.com/alieya4
مشاهده در ایتا
دانلود
ـــ
_حرفی‌،سخنی،دردُدلی‌بوددرخدمتم؛ -جوابهاتون-
-بسم‌رب‌شاه‌بی‌کفن-
همراه‌روضه‌گو‌ش‌کنید❤️‍🔥
ما،از‌اول‌‌انتخابت‌کرده‌ایم‌ در‌شرار‌عشق‌ابت‌کرده‌ایم حُر‌ما‌امروز‌خیرالناس‌ماست‌ حُر‌ما‌ایینه‌ی‌عباس‌ماست سایه‌بودی‌افتابت‌کرده‌ایم‌ سنگ‌بودی‌دُر‌نابت‌کرده‌ایم
حر‌میدونی‌چیکار‌کردی؟! گفت:اقا‌من‌اول‌راه‌ابُ‌به‌شما‌بستم‌... اجازه‌بده‌اول‌من‌فداییت‌بشم‌اقا، اجازه‌بدید‌اینجور‌بگم،حُر؛ خواهرم‌زینب‌صدایت‌میکند مادر‌م‌زهرا‌دعایت‌میکند با‌سرشگت‌دُر‌نایاب‌اورده‌ای‌ یا‌که‌بر‌شش‌ماهه‌اب‌اورده‌ای
نمیدونی‌تو‌خیمه‌ها‌چه‌خبره‌حُر.... شیرخوارم‌تو‌خیمه‌داره‌از‌تشنگی‌بال‌بال‌میزنه.... انقد‌حُر‌خجالت‌کشید‌گفت:اقا‌بزار‌برم‌فدابشم... بذار‌من‌نبینم‌بچه‌هاتو‌اب‌بشم‌از‌خجالت... گفت‌؛سرتو‌بالا‌بگیر. گر‌دوصد‌جرم‌عظیم‌اورده‌ای غم‌مخور‌،رو‌برکریم‌اورده‌ای تو‌بدی‌کردی‌ولی‌بد‌نیستی‌ امتحان‌دادی‌ولی،رد‌نیستی
تا‌حضرت‌گفت‌:مادرت‌به‌عزات‌بشینه(شرمنده‌اینو‌میگم) یه‌وقت‌یکی‌تو‌ضعیفه‌یکی‌تو‌اوج‌قدرته‌هزار‌مرد‌جنگی‌باهاشن یه‌پهلوانی‌یه‌فرمانده‌سپاهی.... سرش‌ُ‌انداخت‌پایین‌گفت:هرکی‌جز‌شما‌این‌حرفُ‌میزد‌ جوابشو‌میدادم‌‌،چه‌کنم‌مادرت‌زهراست حُر‌تا‌نام‌فاطمه‌رو‌شنیدی‌ادب‌کردی‌ اصلا‌تو‌مادر‌ماروندیدی‌اما‌اسمشُ‌شنیدی‌خجالت‌کشیدی... کاش‌این‌مدینه‌هاهم‌یک‌ذره‌ادب‌داشتن... منو‌حلال‌کنید‌،روضه‌ی‌مادر‌،شب‌چهارم‌... اومد‌پشت‌در‌حضرت‌زهرا‌،گفت: یا‌بگو‌علی‌بیاد‌بیرون‌یا‌خونه‌رو‌با‌اهلش‌اتیش‌میزنیم... میگه‌دستور‌داد‌هیزم‌اوردن...درخونه‌رو‌اتیش‌زدن مادر‌ما‌دستاشُ‌اورد‌جلو...‌نانجیب‌با‌تازیانه‌به‌این‌دستا‌زد.. جوان‌ننه...به‌خدا‌نمیخوام‌اینجوری‌مثال‌بزنم‌‌حلالم‌کنید.... اگه‌یه‌روز‌جلو‌چشمت‌توی‌مسیر‌با‌مادرت‌داری‌میری یکی‌جلو‌مادرت‌رو‌بگیره‌مگه‌یادت‌میره؟ اونم‌یه‌نانجیبی‌که‌همه‌ی‌بغضشُ‌توی‌دستش‌جمع‌کرد... نمیتونم‌بگم‌اقا‌ماروضه‌ی‌گودالم‌میخونیم ولی‌روضه‌مادر‌کم‌میاری... بابا‌هجده‌سالش‌بود‌،جوان‌بود‌،بچه‌هاش‌کوچیک‌بودن میخواست‌راه‌بره‌خجالت‌میکشید.... هروقت‌روضه‌ی‌مادر‌میاد‌بلند‌بلند‌داد‌بزن چرا؟اون‌شب‌انقدر‌بچه‌ها‌دلشون‌میخواست‌بلند‌یلند‌گریه‌کنن اما‌امام‌حسن‌استین‌به‌دهن‌گرفته‌بود‌ امام‌علی‌گفت؛بچه‌ها‌اروم‌گریه‌کنید‌ حالا‌شما‌به‌جای‌بچه‌خای‌حضرت‌زهرا‌بلند‌گریه‌کنید -التماس‌دعا-
با‌رفتنت‌خالی‌نکن‌درو‌برم‌را... پاشیده‌تر‌از‌این‌نگردان‌لشگرم‌را... بعد‌از‌تو‌ای‌سرو‌شکسته‌تا‌قیامت... از‌خجالتم‌بالا‌نمیگیرم‌سرم‌را... تو‌بین‌اتیش‌رفتی‌و‌من‌گُر‌گرفتم... حالا‌بیا‌و‌جمع‌کن‌خاکسترم‌را... هرشب‌حسن‌درخواب‌میگوید‌مغیره... دست‌از‌سرش‌بردار‌کشتی‌مادرم‌را... شب‌بودُ‌میرفتند‌مادر‌،را‌بشویند... با‌اشک‌ها‌جان‌پیمر‌را‌بشویند... شب‌بودُ‌‌گیسوی‌سپیدش‌را‌ندیدند... هرچند‌اول‌باید‌سر‌را‌بشویند... -التماس‌دعا-
بدنُ‌غسل‌داد‌...کفن‌کرد‌‌...علی‌میخواد‌ با‌دست‌های‌خودش‌فاطمه‌رو‌خاک‌کنه... خیلی‌سخته...‌یه‌وقت‌دید‌دو‌تا‌دست‌رسول‌خدا از‌خاک‌بیرون‌اومد‌تا‌دستای‌پیغمرُ‌دید‌‌خجالت‌کشید...
ای‌ختم‌رسل‌چرخ‌مرا‌مضطر‌کرد... در‌حفظ‌گل‌امانتت‌کوشیدم... اما‌چه‌کنم‌مغیره‌اش‌پرپر‌کرد... نزن،ببین‌که‌مادرم‌جوون... دلش‌گرفته‌از‌،زمونه... نزن،ببین‌که‌بار‌شیشه‌داره... ببین‌شکسته‌شده‌گوشواره... •اینجا‌مادرُ‌زدن‌،کربلا‌سه‌ساله‌رو‌اخ‌بمیرم• دلم‌اغوش‌گرم‌تورو‌میخواد... خرابه‌سرده‌و‌دارم‌میلرزم‌... هوا‌سرده‌ولی‌عیبی‌نداره... من‌از‌تاریکیا‌خیلی‌میترسم‌... ازکسی‌که‌سرتورو‌.... رو‌نیزه‌بست‌بدم‌میاد... از‌اون‌که‌دندون‌تورو‌... با‌سنگ‌شکست‌بدم‌میاد... -التماس‌دعا-