•دلبـ³¹³ـر•☫
شب جمعه است... هوایت نکنم میمیرم:)💔❤️🔥...
شب های جمعه...
مادر بنیّه میگه و خواهر میوفته...
شب های جمعه...
"حلالم کنید.."
مادر به یاد خنجر میوفته....
شب های جمعه...
مادر به یاد شمر و موی سر میوفته...
روضه نمیخواهد تنی که سر ندارد...
جایی برای بوسه ی مادر ندارد...
جانم حسین...
جانم حسین...
جانم حسین جان...
ته گودال ، *حسینستوده*‹ بابالقــ¹²⁸ــبله › BAB_OLGHEBLEH@(3).mp3
زمان:
حجم:
3.3M
_رو به قبله اش کنید...
قبله گاهمه...
سری که می برید...
سرپناهمه...
*باحالمناسبگوشبدید..
-امشب اولین شبِ جمعه محرمه:)...
خدایا...
به حق این شب چهارم...
به حق این اولین شب جمعه محرم...
به حق رقیه...
به حق پهلوی شکسته مادر...
-الرزقنا همان که میدانی...
-الرزقنا کربلاء و الشهادة فی سبیل ابن الزهرا...
_التماس دعای مخصوص..
ما حقیران رو تو گریه هاتون...
روضه هاتون...
عزاداریهاتون...
فراموش نکنید...