_التماس دعای مخصوص..
ما حقیران رو تو گریه هاتون...
روضه هاتون...
عزاداریهاتون...
فراموش نکنید...
یہسلامبدیمبہ
آقاصاحبالزمان"!
السَّلامُعلیڪَیابقیَّةَاللّٰہ
یااباصالحَالمَهدےیاخلیفةَالرَّحمن
ویاشریڪَالقرآن
ایُّهاالاِمامَالاِنسُوالجّانّسیِّدے
ومَولاےالاَمانالاَمان . . .
هر روزم با نام و یاد تو شب میشود
هر لحظه ام با یادآوری لبخند زیبایت میگذرد
و من مانده ام با این همه خاطرات زیبا که نمیدانم،حال بدون تو چه کنم؟
مدام خودم را با اینکه در کنارم حضور داری و مرا میبینی آرام میکنم
اما چطور میتوانم دیگر روی ماهت را نبینم و همچنان به زندگی ادامه دهم
قطعا هیچگاه با غم سنگین نبودت نمیتوانم کنار بیایم چون تو فقط همسرم نبودی، تو همه چیز و همه کس من بودی که حال دیگر در کنارم نیستی و من تنها ترینم...
هر روز به امید اینکه ظهور نزدیک است منتظرت می مانم،تا روزی که بیایی و مرحم قلب بی قرارم شوی!!
《زیارت حرم تمامی اهل بیت عراق به نیابت از شهید محمدصادق نظافتی توسط همسرشان》