eitaa logo
•دلبـ³¹³ـر•☫
835 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
92 فایل
-بسم‌رب‌الشهید- ﴿بِنویسید‌‌که‌شَب‌تارسَحَرمیگَردَد. یک‌نَفَرمانده‌ازاین‌قوم‌که‌بَرمیگـََردَد﴾ "کانال:وقف‌آقای³¹³" "کپی؟: حلالت‌سید" |اللهم‌الرزقنا‌‌توفیق‌شهادت‌فی‌سبیلک| #الّلهُم‌َّعَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج همسایه‌مون: https://eitaa.com/alieya4
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ازشهر‌ودیارِخودخستہ‌گشتہ‌ام ، ولگردکوچہ‌های‌عراقـم‌ڪن‌ابوفاضل . .
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ در ماه محرم‌ احوالت چگونه است؟
-بسم‌رب‌عبدالله‌بن‌الحسن-
همراه‌روضه‌گو‌ش‌کنید❤️‍🔥
ای‌عمو‌من‌هواییت‌هستم‌ بعداصغر‌فداییت‌هستم‌ از‌علی‌تو‌کم‌ندارم‌من روی‌دست‌تو‌جان‌سپارم‌من تا‌تورا‌بین‌دشمنان‌دیدم‌ دست‌در‌دست‌عمه‌جلرزیدم تا‌صدای‌تورا‌شنیدم‌من‌ یا‌حسین‌گفته‌دویدم‌من دیدمت‌که‌زیر‌پای‌بنشستی صید‌گرگ‌‌درنده‌ای‌هستی دیدمت‌روی‌خاک‌افتادی تشنه‌و‌سینه‌چاک‌افتادی باید‌از‌بهر‌تو‌کنم‌کاری خون‌ز‌اعضای‌تو‌شد‌جاری -التماس‌دعا-
وقتی‌‌زخم‌بشه‌جایی‌از‌بدن‌،چیزی‌نباشه‌ببندی، اول‌میگن،دست‌و‌روی‌جای‌زخم‌فشار‌بده‌، به‌شرط‌اینکه‌‌زخم‌یکی‌باشه
یک‌طرف‌حرمله‌کمین‌کرده‌ قصد‌جان‌تو‌نازنین‌کرده عده‌ای‌بر‌حرم‌نظر‌دارند عده‌ای‌تیغ‌از‌کف‌افکندند‌ تو‌زمین‌خورده‌ای‌و‌میخندند گرچه‌کوچیکم‌ولی‌مَردم از‌تو‌هرگز‌‌جدا‌نمی‌گردم همچو‌زهرا‌سپر‌کنم‌دستم فاطمه‌مذهبم‌اگر‌مستم -التماس‌دعا-
کار‌بچه‌رو‌یکسره‌کردند‌،دیدن‌هرجوری‌بخوان‌ به‌حسین‌بزنن،این‌بچه‌بی‌دستم‌باشه‌مزاحم‌میشه، یک‌وقت‌دیدن‌از‌نزدیک‌حرمله‌گلوش‌رو‌زد، کار‌که‌تموم‌شد‌،اینها‌میخوان‌بچه‌رو‌از‌حسین‌جدا‌کنن، حسین‌بچه‌رو‌نمیداد،حریف‌نشدند،بچه‌رو‌با‌حسین‌زدن، خدا‌میدونه‌به‌دل‌زینب‌چه‌گذشت، این‌بچه‌از‌موقعی‌که‌به‌دنیا‌اومده‌بود‌امانت‌دست‌حسینِ گفت:خواهر‌مواظب‌باش‌این‌نیاد،وقت‌اومد یه‌صدای‌بچه‌گونه‌بلند‌شد:عمو‌جان‌،کجایی؟ از‌لابه‌لای‌مردم‌‌همین‌طوری‌دیدی‌تو‌شلوغی یه‌بچه‌میخواد‌بیاد‌جلو،یه‌چیزی‌شده، مردم‌جمع‌شدند‌‌،یه‌بچه‌از‌لای‌مردم‌میخواد‌بیاد‌جلو‌ هی‌میگه:برید‌کنار‌‌بزارید‌نفس‌بکشه‌،دورش‌ رو‌خلوت‌کنید،بزارید‌هوا‌بیاد،الان‌مادرشمی‌اد یتیم‌نوازی‌نمیکنی؟‌ همچین‌که‌دست‌ها‌افتاد‌،یه‌جوری‌تیغ‌به‌دست‌ها‌خورد دست‌نه‌افتاد،نه‌نیافتاد‌،به‌پوست‌اویزان‌شد، حسین‌دست‌هاشو‌برداشت‌گذاشت‌رو‌سینه‌اش ای‌یتیم‌نواز‌ها،یه‌وقت‌بوی‌امام‌حسن‌تو‌کربلا‌پیچید امام‌حسن‌اومد‌تو‌گودال‌...... بعضی‌تیرها‌تو‌بدن‌عمو‌مونده‌،بچه‌زورش‌نمیرسه‌دربیاره اخه‌بعضی‌ها‌میگن‌تیرها‌شکسته‌بوده براچی‌شکسته؟ تو‌عرب‌رسمه‌،تو‌شکارچی‌ها‌رسمه‌ هرکی‌صیدی‌رو‌بزنه‌تیرو‌میشکنه‌یعنی‌این‌صید‌مال‌منه حسین.......حسین......حسین -التماس‌دعا-
-التماس دعا.. بنده حقیر رو هم یاد کنید...