ولی من ایمان دارم همیشه یه راهی هست...
اخه خورشید هم از تاریک ترین نقطهٔ شب طلوع میکنه:)
دل ِسیّد.🇵🇸
https://abzarek.ir/service-p/msg/1241464 ناشناس:))
_سلام جانم - تَعال فی القلبی :)!' https://eitaa.com/MALI8599 خوشحال میشم(:🤍🫀
+دوستان بفرمایید
دل ِسیّد.🇵🇸
https://abzarek.ir/service-p/msg/1241464 ناشناس:))
قربون لوتی گریاتون پیاماتونو دیشب خوندم:)
لینکو تغییر دادیم
دل ِسیّد.🇵🇸
درد اینجاست که درد را نمیتوان به کسی حالی کرد...
دلا نزد کسی بنشین، که او از دل خبر دارد:)