پنجره اتاق بازه ی نسیم خیلی خنک میاد تو اتاق آدم دلش میخواد الان شجریان پلی کنه ..
همه خفتند بغیر از من و پروانه و شمع
قصه ما دو سه دیوانه دراز است هنوز..
عماد خراسانی
نه تنها جلو جلو ذوق کنی کنسله،
بلکه کافیه جلو جلو فقط به یک نفر بگی:)))))))
😐💔