پنجره اتاق بازه ی نسیم خیلی خنک میاد تو اتاق آدم دلش میخواد الان شجریان پلی کنه ..
همه خفتند بغیر از من و پروانه و شمع
قصه ما دو سه دیوانه دراز است هنوز..
عماد خراسانی
نه تنها جلو جلو ذوق کنی کنسله،
بلکه کافیه جلو جلو فقط به یک نفر بگی:)))))))
😐💔
اگر توی ناشناس حرف میزنید، درسته هم دیگه رو نمیشناسید،
اما طرف مقابلتون آدمه، روح داره، احساس داره
هر حرفی رو تو ناشناس نزنیم.. :)