اگر توی ناشناس حرف میزنید، درسته هم دیگه رو نمیشناسید،
اما طرف مقابلتون آدمه، روح داره، احساس داره
هر حرفی رو تو ناشناس نزنیم.. :)
دل ِسیّد.🇵🇸
اگر توی ناشناس حرف میزنید، درسته هم دیگه رو نمیشناسید، اما طرف مقابلتون آدمه، روح داره، احساس دا
هوف
💆♀برم علیرضا قربانی، شجریانی مولانایی چیزی بگوشم بشوره ببره:)
دل ِسیّد.🇵🇸
اگر توی ناشناس حرف میزنید، درسته هم دیگه رو نمیشناسید، اما طرف مقابلتون آدمه، روح داره، احساس دا
ولی بعضیاتون انقد خوبین
روح آدمو جلا میدید:))
چقدر خوبه حال همو خوب کنیم
دمِ اونی که حرم یادم کرد گرمه، خیلی!
نمیشناسمت ولی همیشه یادت میکنم.. :))
شنونده باشید برای هم دیگه
فرقی نمیکنه با کی
شده شنونده ی غُر های ِ عباس آقای ِ بقال.
اصن بعد انجام واجبات،نیت کنید امروز در سکوت و آرامش شنونده ی هر آنکه باید میشوم؛ قربة الی الله😅❤️