eitaa logo
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
39 دنبال‌کننده
75 عکس
40 ویدیو
0 فایل
کمی فلسفه آمیخته به ادبیات . از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال جانش نفزود . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_73avov&btn=Talking
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه ها من قصد فروش کتاب های کمک درسیم رو دارم برای کنکور و امتحان نهایی انسانی اگر کسی خواست پیام بده پی وی تخفیف خوبی میدم @Mobin44
"شهر بزرگ است تنم من طرفی غم طرفی یک طرفی آبم از او یک طرفی نارم از او"
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
#philosophy
سوال جالبی هست آیا اگر آدم ها هیچ سودی نداشته باشن حاضریم نگهشون داریم؟سود صرفا سود عینی منظورم نیست هر نوع سودی اصلا مگه میشه روابط هیچ سودی نداشته باشن؟ حتی اگر با آدم اشتباه هم صحبت بشیم یک سودی داره و اونم اینه که یاد میگیرم دیگه با اون آدم و امثال اون ارتباطی برقرار نکنیم
هیچ کس همراه نیست تنهای اول
آدمی به هیچ وجه ارباب اندیشه های خود نیست ضمیر آگاه در واقع برده ناخودآگاهی است.
وقتی در موقعیتی قرار میگیرم که بقیه علایقی مثل من دارن احساس ترس و ضعف و کمبود میکنم و دوست دارم سریع تر اون محیط رو ترک کنم دانشگاه یکی از جاهاست
روزگار، ای بازیگر عبوس، چرا لبخندت را میان ابرها گم کرده‌ای؟ چرا در هیاهوی خیابان‌ها، در سکوت بیابان‌ها تنهایی را برایمان هدیه آورده‌ای؟ میان دیوارهای سنگی و شب‌های بی‌پایان آرزوهایم به تاریک‌ترین نقطه تبعید شده‌اند. کوه‌ها زخم‌های کهنه به دوش دارند، رودها اشک‌های زمین را بر دوش کشیده‌اند. کاش صدایت را می‌شناختم، تا بدانم چرا اینچنین سخت‌گیرانه بازی می‌کنی. اما، روزگار، ای عبوسِ پر رمز و راز، من هنوز هم طلوع امید را در میان غروب‌های بی‌جان جستجو می‌کنم.
بزرگترین اشتباه من ورداشتن ریاضی 2 بود من یک رو نفهمیدم 2 رو چجوری پاس کنم