من یک آدم بشدت حسود و خود خواهم یا رفیق من باش یا رفیق هر خری خواستی باش از زندگیم دکمتو بزن!
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر یروزی نبودم
هروقت اسم ایران اومد من و یادت بیار:)
MeowSu
و فراموش نمیشوی حتی به گریه های عمیق!
_و به زیبایی چشمات قسم ندیدم مقدس تر از حسم بهت!
من نمیفهمم چطوری لاشی و تاکسیک پسندید
خوشتون میاد اذیتتون میکنن؟یا جایگزین بشید ؟ازتون سواستفاده بشه و بعدشم مثل یه دستمال کاغذی دور انداخته بشید؟
واقعا دوسش دارید یا جوگیرید؟😂
چطوری توهین و سیاست ،و دو رویی رو توی رابطه به احترام و عشق و پایداری ترجیح میدید ؟!