eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
127 دنبال‌کننده
10هزار عکس
10.3هزار ویدیو
166 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ فرمانده سنتکام وارد تل‌آویو شد «مایکل کوریلا» فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا قرار است با مقامات عالی نظامی رژیم اسرائیل از جمله رئیس ستاد کل ارتش این رژیم دیدار کند
بی بی سی:ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده سنتکام که هدایت نیروهای ارتش آمریکا بر خاورمیانه بر عهده دارد طی یک سفر غیرمنتظره به اسرائیل سفر کرده است. این مقام ارشد نظامی آمریکا گفته هدف این سفر آن بوده که «مطمئن شوم اسرائیل به هرآنچه برای دفاع از خود نیاز دارد، دسترسی داشته باشد و همزمان اینجا هستم تا از گسترش مخاصمه توسط سایر بازیگران منطقه پیشگیری کنم». از زمان حمله حماس به اسرائیل در روز هفتم اکتبر و حملات گسترده اسرائیل به غزه آمریکا مواضع خود در این منطقه را مستحکم و نیروهای جدید از جمله ناوهای جنگی به منطقه اعزام کرده است. واشنگتن نگران تسری پیدا کردن درگیری‌ها به سایر نقاط خاورمیانه است به ویژه لبنان که مرز جنوب‌ان را حزب الله با حمایت کامل از ایران، در اختیار دارد. همزمان با حضور این ژنرال ارشد آمریکایی در اسرائیل، ارتش این کشور تصاویری از حملات هوایی به مواضعی در جنوب لبنان اشاره کرده و گفته نیروهای این کشور «مواضع تروریست‌ها» را در این مناطق هدف قرار داده‌اند. اسرائیل همچون بریتانیا و آمریکا حزب الله لبنان را یک سازمان تروریستی می‌داند @BBCPersian
🔴ضرغامی وزیر گردشگری گفته من مثل حضرت ابراهیم عليه السلام، میخوام جذب دین کنم بیایید بندازیمش تو آتیش اگه نسوخت بهش ایمان بیاریم اگر هم احيانا سوخت که ... به حرمت و شرف لا اله الا الله 🔴 👇 @bidariymelat
این هم جواب بچه حزب‌اللهی ها فرستادم برای خستگی درکردن😄😄😄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔶 ضرغامی دوباره جنجال کرد: ▪️اگر حضرت ابراهیم(ع) الان بود دستگاه‌‌های نظارتی ما برایش پرونده درست می‌کردند 🔹عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: اگر حضرت ابراهیم(ع) در روزگار بود و می‌خواست یک شب با ستاره‌پرست‌ها فالوده بخورد تا دو شب بعد هدایتشان کند، دستگاه‌های نظارتی ما چنان پرونده‌ای برایش درست می‌کردند که رسالتش را فراموش می‌کرد. آقای ضرغامی! الان شما ۲ سال در کسوت وزارت‌ با هر کسی خواستید فالوده خوردید و هیچ دستگاه‌ نظارتی هم با شما کاری نداشته و ندارد گرفتاری ما اینه! ۲.اگر الگوی شما حضرت ابراهیم است خداوند در باره تبری ایشان از بت پرستان و مشرکین می فرمایند قَدْ كٰانَتْ لَكُمْ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ فِي إِبْرٰاهِيمَ وَ اَلَّذِينَ مَعَهُ إِذْ قٰالُوا لِقَوْمِهِمْ إِنّٰا بُرَآؤُا مِنْكُمْ وَ مِمّٰا تَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اَللّٰهِ كَفَرْنٰا بِكُمْ وَ بَدٰا بَيْنَنٰا وَ بَيْنَكُمُ اَلْعَدٰاوَةُ وَ اَلْبَغْضٰاءُ أَبَداً حَتّٰى تُؤْمِنُوا بِاللّٰهِ وَحْدَهُ إِلاّٰ قَوْلَ إِبْرٰاهِيمَ لِأَبِيهِ لَأَسْتَغْفِرَنَّ لَكَ وَ مٰا أَمْلِكُ لَكَ مِنَ اَللّٰهِ مِنْ شَيْءٍ رَبَّنٰا عَلَيْكَ تَوَكَّلْنٰا وَ إِلَيْكَ أَنَبْنٰا وَ إِلَيْكَ اَلْمَصِيرُ بین ما و شما کفار،دشمنی و عداوت برای همیشه خواهد بود و ما نسبت به شما و آنچه را که می پرستید تبری می جوییم آقای ضرغامی،! آیا در این الگو نیز از حضرت ابراهیم تبعیت می کنید ؟ http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
هدایت شده از م.وکیلی
15.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چجوری فریب پروپاگاندا رو نخوریم پروپاگاندا بیشتر خودش رو در زمان جنگ و بحران نشون میده چون دو طرف دنبال اقناع افکار عمومی هستن و چون تمرکز بر دوطرف درگیر در جنگ بیشتره، شناسایی پروپاگاندا راحت تره!
۵_۸_ بند‌های ۷ و ۹، به جهت روشن نبودن نسبت آن‌ها با مصوبه جلسه ۸۸۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر»، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۶_۸_ در بند‌های ۸ و ۹، «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)» با توجه به روشن نبودن وضعیت اساسنامه سازمان مزبور، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۹_ در ماده ۹، در بند ۱، از این جهت که در «همکاری مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه» این اقدام با توافق قبلی مدیریت حوزه‌های علمیه است یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۱۰_ مواد ۱۰، ۱۱ و ۱۲، از جهت نسبت با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۱۱_ در ماده ۱۰ ۱_۱۱_ در بند ۴، نسبت حکم مربوط به «استمرار صلاحیت‌های بدو گزینش در طول سنوات خدمتی» با وظایف هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۱۱_ در بند ۵، حکم مذکور درخصوص «فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی» از جهت اینکه آیا مقید به رعایت موازین اسلامی و دارا بودن کیفیت لازم، بوده یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۱۱_ بند ۵، اطلاق حکم مربوط به در اختیار قراردادن فضا‌های مذکور نسبت به مواردی که موجب اخلال در برنامه‌های مدارس و یا تزاحم با برنامه‌های اهم است یا در مواردی که خلاف تشخیص مصلحت مسئولین مربوط باشد، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴_۱۱_ بند ۵، اطلاق حکم مذکور نسبت به فضا‌هایی که شرعاً امکان در اختیار گذاشتن آن‌ها وجود ندارد مانند مدارس وقفی، مدارس اجاره‌ای، مدارس غیردولتی که در زمان تأسیس یا پس از آن شرط تبعیت از چنین الزامات قانونی را نپذیرفته‌اند و ...، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۱۲_ در ماده ۱۱ ۱_۱۲_ در بند ۶، حکم به راه‌اندازی و گسترش دانشگاه‌های مذکور و ارائه خدمات یارانه‌ای به آن‌ها به جهت بار مالی آن، مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته شد. ۲_۱۲_ در بند ۶، منظور از «سطح کیفی بالاتر»، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۱۳_ در ماده ۱۳، در بند ۳، حدود و دامنه «بازنگری در ادامه همکاری و حمایت قانونی» ذکرشده، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۱۴_ در ماده ۱۴ ۱_۱۴_ در بند ۲، مرجع دریافت گزارش‌های یادشده، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۱۴_ در بند ۶، استفاده از واژه غیرفارسی «کمیته»، مغایر اصل ۱۵ قانون اساسی شناخته شد. ۳_۱۴_ در بند ۷، حدود و دامنه «بازنگری» ذکرشده، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴_۱۴_ در تبصره، اطلاق حکم مذکور مبنی بر لغو مجوز تشکل، در صورت عدم مشخص‌شدن جایگزین، مغایر بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی شناخته شد. ۱۵_ در ماده ۱۵ ۱_۱۵_ صدر ماده، از این جهت که در «همکاری مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه» این اقدام با توافق قبلی مدیریت حوزه‌های علمیه است یا خیر و همچنین از این جهت که انجام امور مذکور در بند‌های ماده برعهده مدیریت حوزه‌های علمیه است یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۱۵_ نسبت احکام مذکور در این ماده، با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهگی، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۱۵_ در بند‌های ۱ و ۶، منظور از «اصالت خانواده در برابر فرد و جامعه»، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴_۱۵_ احکام و الزامات مقررشده در این ماده که فراتر از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است، مغایر اصل ۵۷ قانون اساسی شناخته شد. ۱۶_ در ماده ۱۶، استفاده از واژه غیرفارسی «پارک»، مغایر با اصل ۱۵ قانون اساسی شناخته شد. ۱۷_ در ماده ۱۸ ۱_۱۷_ در بند ۴، حدود و دامنه «بازنگری» ذکرشده، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۱۷_ در تبصره بند ۴، اطلاق حکم مذکور مبنی بر لغو مجوز تشکل، در صورت عدم مشخص‌شدن جایگزین، مغایر با بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی شناخته شد. ۳_۱۷_ در بند ۶، اطلاق عبارت «حتی‌الامکان» در مورد حکم به‌کارگیری مربیان همجنس با ورزشکاران، مغایر با شرع شناخته شد. ۱۸_ در ماده ۱۹، در بند ۳، حکم مذکور به جهت کاهش درآمد‌های عمومی، مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته شد. ۱۹_ در ماده ۲۴، در بند ۱، منظور از عبارت «فردگرایی» ابهام دارد، پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲۰_ در ماده ۲۶، در بند ۲، عبارت «ادامه اشتغال کارکنان آن‌ها بر اساس مقررات اسلامی» به جهت روشن‌نبودن منظور از آن، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲۱_ در ماده ۲۷، در بند ۲، عبارت «لباس‌های بومی ایرانی»، از جهت رعایت موازین اسلامی ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲۲_ در ماده ۲۸
۱_۲۲_ بند ۱، با توجه به بار مالی این بند، مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته شد. ۲_۲۲_ در بند ۳، عبارت «سایر اشخاص مورد وثوق» از جهت ضوابط، شرایط و موضوع مورد استفاده از ایشان ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۲۲_ در بند ۴، ایجاد سامانه‌های لازم با توجه بار مالی آن، مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته شد. ۲۳_ در ماده ۲۹، در بند ۱، اطلاق رسیدگی خارج از نوبت به جرائم موضوع این قانون، نسبت به موارد اهم لازم‌الرعایه، خلاف شرع شناخته شد. ۲۴_ در ماده ۳۱ ۱_۲۴_ بند ۱، از این جهت که امور مذکور با رعایت قوانین و مقررات و همچنین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۲۴_ بند ۱، از این جهت که همکاری مذکور با حوزه‌های علمیه با توافق قبلی خواهد بود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۲۴_ بند ۲، از جهت شرایط و ضوابط صدور مجوز فعالیت گروه‌های مذکور، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲۵_ در ماده ۳۲، صدر ماده و تبصره، از این جهت که عبارت خارج از محیط کار و فضای مجازی، صرفاً به محیط‌های عمومی و .. اشاره دارد یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲۶_ در ماده ۳۴، عبارت کلیه ضابطان «می‌توانند» امور مربوط را گزارش دهند، از این جهت که منظور اختیار ضابطان است یا الزام آن‌ها، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲۷_ در ماده ۳۶ ۱_۲۷_ تبصره ۲، از این جهت که مقصود از مرتکب، متهم یا مجرم است و مرجع احراز مرتکب‌بودن اشخاص موضوع این تبصره کیست، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۲۷_ تبصره ۲، از این جهت که توقیف گذرنامه در چه ظرف و شرایطی انجام می‌شود و آیا شامل مواردی که ضرورت برای خروج از کشور وجود دارد می‌شود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۲۷_ اطلاق حکم مذکور در صدر تبصره ۲، از جهت اطلاقات مذکور در مواد ۴۰، ۴۷، ۴۸ و ۴۹ این قانون، خلاف شرع می‌باشد. ۴_۲۷_ در تبصره ۲، منظور از «دادگاه صالح»، از این جهت که شامل مواردی که پرونده از لحاظ قانونی باید به دادسرا ارجاع گردد نیز می‌شود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۵_۲۷_ در تبصره ۳، با توجه به اینکه رفتار‌های مذکور در این تبصره و صدر ماده، از جهت کمّی و کیفی متنوع می‌باشند، از جهت رعایت تناسب مجازات صدر ماده بر همه مصادیق مذکور در تبصره ۳، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۶_۲۷_ تبصره ۳، از جهت عدم تعیین تکلیف مجازات نسبت به مواردی که صوت، فیلم و ... ارسال شده، اما به دلایلی منتشر نشده است، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲۸_ در ماده ۳۹ ۱_۲۸_ در تبصره، منظور از این جهت که حکم به مسدودسازی صفحات مجازی و ... مستقلاً توسط کارگروه مذکور انجام می‌شود یا بر اساس حکم دادگاه، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۲۸_ ذیل تبصره، اطلاق تعیین واگذاری شرایط مهروموم به آیین‌نامه مصوب قوه قضاییه نسبت به مواردی که ماهیت تقنینی دارد، مغایر اصل ۸۵ قانون اساسی شناخته شد. ۲۹_ در ماده ۴۰، اطلاق حکم به مجازات صاحب حرفه در موارد مذکور، نسبت به مواردی که صاحب حرفه با مرتکبین برخورد لازم را انجام داده است یا رفتار‌های مذکور قابل انتساب به وی نباشد، مغایر شرع و بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی شناخته شد. ۳۰_ در ماده ۴۱ ۱_۳۰_ با توجه به تنوع و تعدد رفتار‌ها و جرائم موضوع این ماده، تعیین مجازات یکسان بدون درنظر گرفتن تناسب مجازات با جرم ارتکابی، مغایر شرع و بند ۱۰ اصل ۳ قانون اساسی شناخته شد. ۲_۳۰_ عبارت «فعالیت‌های شغلی یا حرفه‌ای یا تبلیغاتی موضوع محرومیت»، از این جهت که کلیه فعالیت‌های شغلی و درآمدزایی فرد را در نظر دارد یا به فعالیت‌ها و مشاغل اصلی حوزه شهرت اجتماعی آن‌ها اشاره دارد، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۳۰_ لغو کلیه امتیازات، تخفیفات و معافیت‌های اعطائی موضوع مجازات این ماده، از جهت عدم تعیین حدود زمانی و موضوعی آن‌ها، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴_۳۰_ تعیین بازه‌ی درصدی از کل دارایی‌ها به عنوان مجازات، به جهت دشواری شناسایی و تشخیص کل دارایی‌ها و در نتیجه اطاله دادرسی، مغایر بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی شناخته شد. ۵_۳۰_ در تبصره‌های ۱، ۲ و ۳، عبارت «پیش از پایان مدت محرومیت» از این جهت که شامل پرونده‌های در حال رسیدگی می‌شود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۶_۳۰_ شمول احکام تبصره‌های این ماده از این جهت که قرارداد‌ها و محصولات قبل از ارتکاب رفتار‌های موضوع این قانون و محکومیت افراد را نیز دربر می‌گیرد یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد.
۷_۳۰_ ذیل تبصره ۲، از این جهت که اعلام صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طریق انحصاری صدور قرار توقف توسط قوه قضاییه خواهد بود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۸_۳۰_ نسبت میان حکم مذکور در تبصره ۲، درخصوص اینکه در صورت انعقاد قرارداد با افراد مذکور پیش از پایان مدت محرومیت آنان، صرفاً در صورت عدم امکان اصلاح محتوای تولیدشده، از پخش محتوا جلوگیری خواهد شد با احکامی که در مواد دیگر از جمله ماده ۸ و تبصره‌های دیگر همین ماده، بر ممنوعیت قرارداد با این افراد تصریح کرده بود، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳۱_ در ماده ۴۲ ۱_۳۱_ عبارت «سکوی کاربرمحور»، به جهت فقدان تعریف قانونی ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۳۱_ «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)» با توجه به روشن نبودن وضعیت اساسنامه سازمان مزبور، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۳۱_ در تکلیف سکو‌ها به حذف محتوا‌های مزبور، واژه‌ی «اهمال» به جهت روشن نبودن مفهوم آن و همچنین از این جهت که در مهلت تعیین‌شده نیز فوریت (انجام در اولین فرصت ممکن) وجود دارد یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴_۳۱_ با توجه به تعیین مجازات به‌صورت بازه‌ی درصدی از سود حاصل از درآمد سالانه، مجازات در مواردی که سکوی مربوط فاقد سود باشد، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۵_۳۱_ ذیل تبصره، از این جهت که اعلام صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طریق انحصاری صدور قرار توقف توسط قوه قضاییه خواهد بود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳۲_ در ماده ۴۳ ۱_۳۲_ ضوابط تعیین «لباس ممنوعه یا پیکره» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۳۲_ در تعیین ضوابط مربوط توسط شورای فرهنگ عمومی، از جهت اینکه ضوابط مذکور به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز می‌رسد یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳۳_ ماده ۴۴، از جهت عدم تعیین تکلیف در مواردی که موضوع رفتار ارتکابی در حکم هیأت و دادگاه، واحد بوده و دادگاه صالح اقدام به صدور حکم برائت کند، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳۴_ در ماده ۴۷ ۱_۳۴_ عبارت «انظار یا اماکن عمومی یا معابر» از این جهت که شامل مواردی که محیط، اختصاصی بوده و در منظر نامحرم نیز نباشد، خواهد بود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۳۴_ منظور از واژه‌های «تنگ» در تبصره ۱ و «بدن‌نما» در تبصره‌های ۱ و ۲، از این جهت که حدود و کیفیت آن مشخص نیست، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۳۴_ در تبصره ۲، اطلاق بدپوششی نسبت به مواردی که مصداق اعانه بر اثم و تهییج و یا از مصادیق لباس شهرت نباشد، خلاف شرع شناخته شد. ۳۵_ در ماده ۴۸ ۱_۳۵_ منظور از عبارت «انظار یا اماکن عمومی یا معابر» از این جهت که شامل مواردی که محیط، اختصاصی بوده و در منظر نامحرم نیز نباشد، خواهد بود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۳۵_ نسبت میان مفهوم نیمه‌برهنگی در این ماده و مفهوم بدپوششی در ماده ۴۷، با توجه به مجازات‌های متفاوت آن‌ها ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۳۵_ اطلاق حکم مذکور در مورد نیمه‌برهنگی مردان، خلاف شرع شناخته شد. ۳۶_ در ماده ۴۹ ۱_۳۶_ ذکر عبارت‌های «چادر، مقنعه، روسری یا شال» در این ماده، از این جهت که حصری است یا موارد مشابه را نیز در بر می‌گیرد ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۳۶_ در تبصره، اطلاق ممنوعیت ورود مردان به محیط‌های موضوع این تبصره، نسبت به موارد ضرورت، خلاف شرع شناخته شد. ۳۷_ در ماده ۵۰، با توجه به روشن نبودن منظور از عبارت «مراسم عمومی یا اجتماعات» و حدود آن، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳۸_ در ماده ۵۲ ۱_۳۸_ صدر ماده، از جهت علت عدم ذکر برهنگی و نیمه‌برهنگی در مورد راننده یا راکب یا سرنشینان وسایل نقلیه موتوری، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهار نظر خواهد شد. ۲_۳۸_ صدر ماده، از این جهت که آیا عبارت «وسایل نقلیه موتوری» شامل وسایل حمل و نقل عمومی بزرگ نظیر اتوبوس و ... نیز می‌گردد یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۳۸_ در تبصره ۴، «قطعی بودن رای صادر شده» از این جهت که آیا مانع شکایت در دیوان عدالت اداری است یا خیر، واجد ابهام است؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳۹_ در ماده ۵۳، حکم مذکور نسبت به موارد عمومی، با توجه به بار مالی آن، مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته شد. ۴۰_ در ماده ۵۴
۱_۴۰_ حکم این ماده از جهت شمول نسبت به مواردی که وجوه موجود در حساب، متعلق به شخص صاحب حساب نبوده است و همچنین نسبت به مخارج ضروری زندگی اشخاص، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۲_۴۰_ با توجه به حکم تبصره‌های ۱ و ۲ این ماده، تکلیف این ماده علی‌الخصوص نسبت به موارد تکرار جرم و تجری مجرم در مواردی که به دلایلی مثل عدم وجود پول در حساب محکومٌ‌علیه یا عدم استفاده از حساب خود یا موارد دیگر، امکان وصول جزای نقدی وجود ندارد، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۳_۴۰_ در تبصره ۲، عبارت «برخی از خدمات الکترونیکی بانکی»، به جهت روشن نبودن مصادیق آن، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴۱_ در ماده ۵۷، مقصود از «حرکات غیرمتعارف» با توجه به عدم وجود تعریف قانونی، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴۲_ در ماده ۵۹، علت شمول این ماده نسبت به «تکرار جرم»، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴۳_ در ماده ۶۰، نسبت تبصره این ماده با فرآیند پیش‌بینی‌شده در ماده ۲۸ قانون مجازات اسلامی، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴۴_ در ماده ۶۲ ۱_۴۴_ با توجه به ایجاد هزینه‌های جدید برای بخش عمومی، بدون تعیین محل تأمین آن، مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته شد. ۲_۴۴_ اطلاق حکم نسبت به بخش خصوصی، خلاف شرع شناخته شد. ۳_۴۴_ در تبصره ۲، نسبت احکام مذکور در این تبصره با قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام، اظهارنظر خواهد شد. ۴۵_ در ماده ۶۳، با توجه به سایر احکام این لایحه از جمله احکام مندرج در ماده ۵۴، اطلاق احکام این ماده، مغایر بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی شناخته شد. ۴۶_ در ماده ۶۶، عموم همسان‌سازی احکام این لایحه درخصوص فضای مجازی، با توجه به تنوع احکام، قیود مختلف این لایحه نسبت به فضای غیرمجازی، عدم امکان اجرا و عدم تناسب بسیاری از این احکام با فضای مجازی، مغایر شرع و بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی شناخته شد. ۴۷_ در ماده ۷۰، اطلاق تفویض تصویب موارد مندرج در این ماده به رئیس قوه قضاییه، با توجه به ماهیت تقنینی برخی از آن‌ها، مغایر اصل ۸۵ قانون اساسی شناخته شد. ۴۸_ با توجه به احکام متعدد این مصوبه در مورد تکالیف گوناگون دستگاه‌ها و تنوع تخلف‌ها و رفتار‌های مجرمانه و تکلیف در ایجاد سامانه‌ها و زیرساخت‌ها از این جهت که آیا در این مصوبه، اولویت‌ها و ترتیب و تدریج در اجرای احکام مذکور، مورد رعایت و توجه بوده است یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. ۴۹_ با عنایت به نظر هیأت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام درخصوص لایحه فوق، مصوبه در موارد مذکور در نامه این هیأت، مغایر بند ۲ اصل ۱۱۰ قانون اساسی شناخته شد. به پیوست نظر این هیأت به شماره ۳۳۱۶-۹۹۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ درخصوص این لایحه عیناً جهت اقدام لازم ارسال می‌گردد. تذکرات: ۱_ در ماده ۲، بعد از عبارت «سازوکار لازم» عبارت «برای اجرای این قانون» اضافه شود. ۲_ ماده ۳ ۱_۲_ با توجه به تکرار چندباره دستگاه‌های مشمول در این ماده، بازنویسی شود. ۲_۲_ عبارت «تعهد «زوجین به یکدیگر»» با توجه به مواد دیگر مصوبه مانند بند ۱ ماده ۱۱، اصلاح شده و به‌صورت یکسان نوشته شود. ۳_۲_ در تبصره ۱، عبارت «مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه» به عبارت «مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه» اصلاح گردد. ۳_ در ماده ۵، حکم به ابلاغ مصوبات مذکور، به بعد از حکم مربوط به تصویب توسط کمیسیون متشکل از وزرای یادشده انتقال یابد. ۴_ در بند ۲ ماده ۷، عبارت «ممنوعیت صدور» به عبارت «عدم صدور» اصلاح گردد. ۵_ در ماده ۸ ۱_۵_ در بند ۲، واژه «هرزه‌گی» به‌صورت «هرزگی» ویرایش شود. ۲_۵_ در بند ۵، عبارت «ممنوعیت دعوت» به عبارت «عدم دعوت» اصلاح شود. ۳_۵_ در بند ۱۱، عبارت «فیلم‌های و مجموعه‌های» به عبارت «فیلم‌ها و مجموعه‌های» اصلاح گردد. ۶_ در ماده ۹، عبارت «مکلف به وظایف» به عبارت «مکلف به انجام وظایف» اصلاح شود. ۷_ در ماده ۱۵ ۱_۷_ صدر ماده، عبارت «مراکز مدیریت» به عبارت «مرکز مدیریت» اصلاح شود. ۲_۷_ در بند ۸ ماده ۱۵، عبارت «با رعایت مبانی و موازین اسلامی» اضافه شود. ۸_ در ماده ۱۹، عنوان «وزارت امور اقتصادی و دارایی» به‌صورت صحیح نوشته شود. ۹_ در بند ۱ ماده ۲۲، عبارت «مصوبات مجلس شورای اسلامی» به عبارت «قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی» اصلاح شود. ۱۰_ بند ۶ ماده ۲۹، با اصلاح ویرایشی به‌صورت اثباتی نوشته شود. ۱۱_ در ماده ۳۴ ۱_۱۱_ عبارت «کلیه ضابطان» به عبارت «ضابطان این قانون» اصلاح شود. ۲_۱۱_ عبارت «در محیط‌های عمومی» بعد از واژه «بدپوششی» اضافه شود. ۱۲_ در ماده ۳۵، عبارت «ارتکاب جرائم صاحبان حرف» به عبارت «ارتکاب جرائم موضوع این قانون توسط صاحبان حرف» اصلاح شود.
۱۳_ در تبصره ۳ ماده ۳۶، با توجه به اینکه صوت، فیلم و عکس موضوع موارد صدر ماده مدنظر است، بعد از عبارت «ارسال صوت، فیلم و عکس»، عبارت «در موارد موضوع این ماده» اضافه گردد. ۱۴_ در ماده ۳۹ و مواد متعدد دیگری از مصوبه، عبارت «ممنوعیت از» به واژه «ممنوعیت» اصلاح گردد. ۱۵_ عبارت‌پردازی ماده ۴۹، از لحاظ نگارشی نیازمند بازنویسی است. ۱۶_ در تبصره ماده ۵۶، واژه «تسمخر» به «تمسخر» اصلاح گردد. ۱۷_ در ماده ۵۷، عبارت‌های «با احترام» و «دعوا» اصلاح گردد.  🔸کانال اخبار عفاف و حجاب کشور
عفاف و حجاب ارسالی به شورا.pdf
1.84M
⚠️ متن رسمی ارسالی از مجلس شورای اسلامی به شورای محترم نگهبان بعنوان لایحه عفاف و حجاب که مورد نقد شورای محترم نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت قرار گرفته است.
نظر شورای نگهبان-لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب.pdf
577.3K
⚠️متن کامل ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب. 🔸 نظر شورای نگهبان در مورد لایحه عفاف و حجاب منتشر شده است. تعداد ایرادها به غیر از موارد شکلی و ویرایشی، ۱۱۶ مورد است. انواع ایرادها از این قرار است: 🔹 ابهام: ۷۸ مورد 🔹 مغایرت با قانون اساسی: ۲۳ مورد 🔹 مغایرت با شرع: ۱۰ مورد 🔹 مغایرت با سیاست‌های کلی نظام: ۵ مورد. 🔸 لایحه اکنون اصلاح شده و منتظر ارسال به شورای نگهبان توسط هیئت رئیسه مجلس است.
بررسی نظرات شورا و هیئت - نسخه خلاصه، معطوف به موارد مورد توجه.docx
23.6K
⚠️خلاصه بررسی ایرادات شورای محترم نگهبان نسبت به لایحه عفاف و حجاب ارسالی ازسوی مجلس شورای اسلامی به این شورا.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باز شدن درب خانه حضرت زهرا سلام الله علیها به درخواست رئیس جمهور چچن برای اولین بار قبل ازاینکه داخل خانه را ببینی نیت کن رئیس جمهور چچن مقابل سعودی ها بر خاک زمین خانه بی بی بوسه می‌زند و هیچکدام نمی‌توانند اعتراض کنند السلام علیک یا بنت رسول الله 😭😭😭😭 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خدایا به حق درهای باز شده ی خانه حضرت زهرا سلام الله علیها، گره فرج مولا صاحب الزمان عجل الله فرجه را باز کن
. ♻️ از نظر امام خمینی (ره) چرا حسن روحانی برای خبرگان صلاحیت ندارد 🔰حمید رسایی: اصلا ابهاماتی که درباره گذشته روحانی مطرح است به کنار، موضوع ۱۷ سال سفر مشکوک به انگلیس، پایان‌نامه‌ای که سرقت علمی است، تابعیت دوم و موضوع قتل فرزندش با اسلحه شخصی روحانی، همه به کنار، اگر به او خوش‌بین باشیم، روحانی در همین دوره هشت ساله ریاست جمهوری‌اش نشان داد که سیاست جهانی و حیله‌های آنها را نمی‌شناسد، تحت تأثیر فرمول‌های دیکته شده آنهاست، هوش و زیرکی ندارد، زهد اساسا در قاموس روحانی معنا ندارد، مدیر و مدبر نبودنش هم که با کارنامه هشت ساله مشخص شده. همه این معایب هم در مهمترین دستآورد دولت یعنی به خوبی هویدا بود. امام خمینی می‌فرماید: «مجتهد باید به مسائل زمان خود احاطه داشته باشد برای مردم و جوانان و حتی عوام هم قابل قبول نیست که مرجع و مجتهدش بگوید من در مسائل سیاسی اظهار نظر نمی‌کنم. آشنایی به روش برخورد با حیله‌ها و تزویرهای فرهنگ حاکم بر جهان، داشتن بصیرت و دید اقتصادی، اطلاع از کیفیت برخورد با اقتصاد حاکم بر جهان، شناخت سیاست‌ها و حتی سیاسیون و فرمول‌های دیکته شده آنان و درک موقعیت و نقاط قوت و ضعف دو قطب سرمایه داری و کمونیزم که در حقیقت استراتژی حکومت بر جهان را ترسیم می کنند، از ویژگی های یک مجتهد جامع است، یک مجتهد باید زیرکی و هوش و فراست هدایت یک جامعۀ بزرگ اسلامی و حتی غیر اسلامی را داشته باشد و علاوه بر خلوص و تقوا و زهدی که در خور شأن مجتهد است واقعاً مدیر و مدبر باشد.» (صحیفه امام، ج ۲۱، پیشین، ص ۲۸۹)
آرامش مادر  مهدی جان سرتان سلامت روزها و شب‌های شما بخیر دنیایم یخ زده است خورشید جان کجایی؟ کوچه های فاطمیه بوی غم گرفته ،،، این روزها حسن داغدار غم کوچه هاست و زینب چقدر خوب مادری،می کند برای حسین وااای از دل علی و استخوانی که در گلویش شکسته کاش این فاطمیه بیایی، ،، تا دیگر غم کوچه و غربت در ودیوار وداغ دل علی تازه نشود ... و غربت یعنی فاطمیه بدون تو ا... 🖤مهربانم ... کوچه های فاطمیه صدای قدمهای تو را کم دارد ... 🖤کاش طنین صدای انا المهدی دنیای بخواب رفته را بیدار،کند 🖤او ایستاده پای امام زمان خویش ... 🖤فقط،خدا می داند این روزهای بی فاطمه چه بر قلب مهربان مولایم می‌گذرد 🥀اجرک الله یا صاحب الزمان عج اللهم عجل لولیک الفرج 🖤🌱
15.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 حدیثی از حضرت زهرا سلام الله علیها 🎤 حجت الاسلام 📎 سلام الله علیها 📎 🏴🕯🖤🕯🏴 🕌@ziarat_et
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای دردناک هجوم به خانه (سلام‌الله‌علیها) توسط منافقین از زبان مقام معظم رهبری 😭😭 ✍ حضرت آقا در این سخنرانی حماسی، ابعاد گوناگون حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام الله علیها را بیان می‌کند که در سخت‌ترین شرایط چگونه انجام شده است... 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید. https://eitaa.com/joinchat/2137587722C603b2cd06b
❌️عضو نوفدی (سازمان وابسته به رضا پهلوی) با افتخار میگوید که «جامعه ایرانیان خارج کشور» (سلطنت طلبان) تنها گروه جهانی بود که به حمایت از صهیونیست‌ها پرداخت! ✍️🏻تاریخ مینویسد که 40 سال بعد از همکاری مسعود رجوی با صدام حسین، رضا پهلوی هم سلطنت طلبان را به سرنوشت مجاهدین خلق دچار کرد و روز به روز آنها را از روحیه ملیگرایی به سمت رادیکالیسم و همکاری با دشمن وجودی ایران سوق داد! 🎬 برای بیداری وجدانها👇 @Bidari_Media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من خودم خدا و پیغمبر رو قبول ندارم ولی شما امام حسینی‌ها آدمید 🎬 برای بیداری وجدانها👇 @Bidari_Media
1_3720014235.mp3
3.67M
پیامی‌از‌سوی‌حجت‌ابن‌الحسن‌ . .💔! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌👇 @Jahane_bartar
اگه مخاطبت رو گاو هم فرض کنی بازم اینطوری توییت نمیزنی 🤌 🎬 برای بیداری وجدانها👇 @Bidari_Media
49.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آیت الله حائری شیرازی: 🔰 علت تفرق و دسته دسته شدن مسلمانان بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) ✅ علت مخفی بودن قبر سلام الله علیها 🌹روشنای تبیین 👈 عضو شوید. https://eitaa.com/joinchat/2137587722C603b2cd06 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞مقام رفیع حضرت محسن سلام الله علیه سلام الله علیها علیه السلام 🏴🕯🖤🕯🏴 🕌@ziarat_et
🔴باز هم صحبت رسانه اسرائیلی درباره حضرت مهدی عج ، و دجال خواندن او برای گمراه کردن مردم و سوق دادن آنها به سمت دجال و آماده کردن آنها برای ساخت معبد سوم و پروژه مادی کردن اجنه .... ‼️ این رسانه از لفظ انفجار برای مسجد الاقصی استفاده کرد که تاییدی بر خبری ست که تمام تونل های زیرزمینی مسجد الاقصی را بمب گذاری کرده و منتظر فرصت هستند... @jahade_tabien1
03 Baraye Emamat (1402-09-05)Hosseiniye Vali Asr _Tehran.mp3
26.77M
🔈 🔰 فصل اول / 🔸 جلسه سوم 📌 تبیین تفاوت امام و نا امام ⚜ امری که حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) جانش را به خاطر آن بذل نمود: [01:34] ۱. امام حاکم باشد ۲. اگر نشد، نا امام حاکم نباشد ۳. اگر نشد، نا امام برای مردم رسوا گردد * برخورد حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) با نا امامان: اثبات عدم صلاحیت و جهالت ایشان [04:50] * حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها): قرآن فرموده انبیاء (علیهم‌السلام) ارث می‌گذارند، اما شما می‌گویید پیامبر (صل‌الله‌علیه‌و‌آله) فرموده ارث نمی‌گذارم؟! [10:14] * برخورد حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) با خواص: اگر مدعی صحابه بودن هستید، چرا در مورد اساسی‌ترین دستور پیامبر (صل‌الله‌علیه‌و‌آله) اقدامی نمی‌کنید؟! [13:23] * هر اختلاف سیاسی به اختلاف در مورد خدا برمی‌گردد!! [15:34] * مشکل شناختی مردمِ زمانِ حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها): اشتباه انسان و نا انسان [25:26] ⚜ امام یعنی واسطه بین ما و مقصد؛ [35:55] 1. کسی که مقصدش کاباره و ... است، امامش ... است. 2. کسی که مقصدش تقرّب الی الله است، امامش اميرالمؤمنين (عليه‌السلام) است. * تفاوت سخن امام با نا امام چیست؟ [39:54] ⚜ معنای "امام از خودِ ما به ما نزدیک‌تر است" چیست؟ [47:50] ۱. شادی ما بیشتر از خودمان، او را شاد می‌کند. ۲. اندوه ما بیشتر از خودمان، او را اندوهناک می‌کند. * امام صادق (عليه‌السلام): به خدا قسم رحم من به شما، از خودتان به خودتان بیشتر است [49:25] * ناحِلَةَ الْجِسْمِ مُنْهَدَّةَ الرُّكْنِ ... [58:31] ⏰ مدت زمان: ۱:۰۴:۲۶ 📆 ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ 🔔@Aminikhaah_Media