eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
128 دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
10.8هزار ویدیو
169 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻نصب بنر بزرگی در کالیفرنیا ، به احترام آرون بوشنل، سرباز آمریکایی که در مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن خودسوزی کرد... 🆔 @sahyoon_nist
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تظاهرات گسترده در دانمارک در حمایت از غزه و فلسطین 🆔 @sahyoon_nist
شُهره بر مناره؛ مطالعۀ انتقادی فعالیت روحانیون خرده‌سلبریتی در اینستاگرام کتاب «شُهره بر مناره؛ مطالعۀ انتقادی فعالیت روحانیون خرده‌سلبریتی در اینستاگرام» نوشتۀ علی مؤمنی و دکتر عبدالله بیچرانلو است. این کتاب در سال ۱۴۰۲ توسط پژوهشکدۀ فرهنگ و هنر اسلامی به چاپ رسید. این کتاب مشتمل بر شش فصل «دین، رسانه و ارتباطات»، «دین و شهرت؛ رویکردی انتقادی»، «برساخت هویت نمایشی روحانیون»، «برساخت دین اینستاگرامی»، «خوانش دنبال‌کنندگان از صفحات اینستاگرامی روحانیون» و «روحانی خرده‌سلبریتی» است. در این کتاب نویسندگان با مروری بر مبانی ارتباطات دینی و پیوند شهرت و دین به مطالعۀ فعالیت اینستاگرامی ۱۴ روحانی اینستاگرامی از جمله سید حسن آقامیری، احسان بی‌آزارطهرانی، شهاب مرادی، امیرحسین دریائی، محمدرضا زائری، مسلم داوودی‌نژاد، کمیل نظافتی آملی، سیدحسین حسینی و... پرداخته‌اند. @cyber_pajooh 🔸رسادین؛ فرهنگ و رسانه‌‌پژوهی‌ دینی 🆔 @rasadin
🔺رهبر به هیئت دولت رئیسی: «ما مکرر گفته‌ایم که اولویّت اصلی کشور عبارت است از اقتصاد و فرهنگ؛ این دو اولویّتهای اصلی‌اند» ٨ شهریور ۴٠٢ 🚨آقای رئیسی! فروگذاری اولویت فرهنگی یعنی لعنت ابدی! بهوشید؟ 🔥لعنت ولیّ فقیه و امام زمان(عج) و مومنان، بر قاتلان اولویت فرهنگی و ادامه دهندگان قتلگاه مجازی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: اروپایی‌ها آن‌چه درمورد پیام‌رسان‌ها برای خودشان می‌پسندند، برای ایران هم بپسندند 🔹آن‌ها برای خودشان می‌گویند هر سکویی در کشورشان فعال است، باید دفتر خدمات‌رسانی و پاسخ‌گویی داشته باشد. 🔹عیبی ندارد پیام‌رسان خارجی در ایران فعال باشد اما این‌ها باید در ایران نمایندگی مستقر کرده و پاسخ‌گو باشند. قطعاً کسی اجازه نمی‌دهد بستر ناامنی در کشورش فعال باشد. #⃣
جبههٔ انقلاب‌اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
⛅️ پسین‌نگار ⛅️ 🔘 فرض کنیم که در محیط حساسی هستیم و می‌خواهیم چند لحظه‌ای به طور خصوصی در یک اتاق با دوستمان به گفتگو بنشینیم تا هیچ‌کس از محتوای حرف‌هایمان چیزی نشنود. 🔴 بهترین راه را چه می‌دانیم؟ ناگفته پیداست! ⬅️ «درِ اتاق» را به گونه‌ی اطمینان‌بخشی می‌بندیم و حتی اگر برایمان ممکن باشد، آن را قفل می‌کنیم. 🔴 چرا گفتگوی خصوصی و پشت «درِ بسته» را برگزیدیم؟ ⬅️ تا بتوانیم «آزادانه» و با «خیالی آسوده» حرف‌هایمان را ردوبدل کنیم. ▪️▪️▪️▪️▪️ نتیجه: 🎯 اگر آن «محدودیت» را نپذیریم، نمی‌توانیم «آزاد» و «آسوده‌خاطر» باشیم.ابَرشاگرد
این ها در واقع پوسته های هوش مصنوعی هستند. خطر آینده ما روی همین موارد هست. عملا تمامی ایده های نسل های بعدی متاثر از این هوش مصنوعی ها خواهد بود و این ها هم در دست غربی ها. مسوولان ما هم خواب خواب خواب
🌹 توصیه به جوانان عزیز همه‌‌ی ما وظیفه داریم که وحدت ملّی را، اتّحاد مردم را، اتّحاد و را حفظ کنیم؛ روزبه‌روز آن را تقویت کنیم؛ این سیاست قطعی نظام جمهوری اسلامی از روز اوّل بوده است. امام بزرگوار از روز اوّل روی یکی از چیزهایی که همیشه تکیه میکرد، مسئله‌ی «اتّحاد» بود. بعضی‌ها با یکدیگر سر مسائل جناحی، مسائل سیاسی اختلاف پیدا میکردند، امام (رضوان الله علیه) به اینها نهیب میزد و میگفت: «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید».  اختلاف فکری، اختلاف سلیقه‌، اختلاف سیاسی در یک کشور یک امر طبیعی است، امّا نفرت‌پراکنی غیر از اینها است. خب یک نظری شما دارید، یک نظری دیگری دارد، اینها با همدیگر یکسان نیست، اشکالی هم ندارد، امّا این نباید موجب نفرت‌پراکنی بشود، نباید افراد را از یکدیگر متنفّر بکند، دشمنِ یکدیگر بکند، اجازه بدهد که هر کدام علیه یکدیگر، علیه آن دیگری، به هر وسیله‌ای که ممکن است، موجب اهانت و آزار و مانند اینها بشوند؛ احیاناً با افترا و دروغ و مانند این چیزها هم همراه بشود که خب این خیلی مشکل است. به نظر من رقابتهای داخلی به جای خودش محفوظ امّا همه باید با هم باشند، همراه باشند. کار به دشنام و دروغ و اهانت و مانند اینها نباید بکشد؛ این را همه باید مراقبت کنند. توصیه میکنم به جوانهای عزیزمان که سعی کنند در داخل جامعه نفرت‌پراکنی انجام نگیرد. خب اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد، اشکالی هم ندارد امّا همه با هم برادروار در کنار هم، روی مسائل کلّی جامعه و در مقابله و مواجهه‌ی با مخالفین کشور، مخالفین جمهوری اسلامی، مخالفین ملّت ایران، یکسان بِایستند و حرکت کنند.🌹
⛅️ پسین‌نگار ⛅️ اگر بدن‌مان مال خودمان است!!! پس هر جور خواستیم می‌توانیم لباس بپوشیم، چرا با دیگر اعضای بدن‌مان هم که مال خودمان است!!! هر کاری دل‌مان خواست نتوانیم بکنیم؟ 😳 مثلا چرا با زبان‌مان هر جور که دل‌مان می‌خواهد نتوانیم با مردم حرف بزنیم؟ 😳 یا چرا با دست‌مان هر کاری را که دل‌مان می‌خواهد نتوانیم سر مردم دربیاوریم؟ 😳 و یا چرا با پای‌مان به هر جایی که دل‌مان می‌خواهد نتوانیم برویم؟ مثلا چرا ما باید برای رفتن به خانه‌ی مردم از آنان اجازه بگیریم؟ مگر پای‌مان مال خودمان نیست؟!!! ▪️▪️▪️ 🔘 همان‌گونه که «بو» به طور ناخودآگاه به درون بینی رفته و اثر خود را می‌گذارد، نبود «حجاب شرعی» هم به درون چشم دیگران وارد شده و اثر خودش را ایجاد می‌کند.ابَرشاگرد
7.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👓 مهمترین مطالبه رهبر از ما رسانه‌ای ها به نظرم این‌ بیان بود ‌که با این تعابیر محکم و عبارات عجیب اولین بار بود شنیده می‌شد! ❗️ اجتماعی بسیار مهم است و در این زمینه دچار غفلت شدیم! ❌ خودمون به دست خودمون در این وحدت اختلال ایجاد می‌کنیم و همه ما در این غفلت شریکیم! 🇺🇸☠ هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید! @HozeTwit
اگر تاثیر نقش زن مسلمان ایرانی، بر فراهم کردن بستر تولید به جای مصرف زدگی را دقیق فهم نکنیم و نفهمانیم، در مواجهه با مسأله رها شده ، کنار لطمه به بنیان خانواده، در مشارکت مردم برای حل بحران اقتصاد و تولید هم دچار مشکل خواهیم بود. https://virasty.com/saratalebi/1711103640669324508 🦋 به بپیوندید: https://eitaa.com/banooyeab
تشیع تازه در آغاز مانند تشیع باکویی که کمابیش اعتقادی است ولی سیاسی و حتی چندان مناسکی نیست. سپس هم تشیع علویان ترکیه که اعتقاداتش هم کمابیش می رود و بیشتر چیزهایدلی می ماند. نظریه پردازان سکولار بر خط شده اند. سکولاریزم به معنای جدایی از سیاست را شنیده بودیم ولی سکولاریزم احکامی نوبره: جدایی تشیع از احکام قرآن و اهل بیت