eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
129 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
11هزار ویدیو
169 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیت الله قائنی و حکایتی درباره یکی از صلحا که در کربلا دفن شد! 🔻حساب و کتابی که مربوط به امام حسین است با همۀ حسابرسی ها فرق دارد... «اصلاً حسین، جنس غمش فرق می‌کند!» 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
*سند ملی سبک پوشش اسلامی ایرانی ابلاغ شد* 🔹 این مصوبه در ۷ ماده و ۵ تبصره بر اساس مصوبه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی و به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی در جلسه هشتم خردادماه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و محمد مخبر آن را در سوم تیرماه به دستگاههای مسئول در حوزه حجاب ابلاغ کرد. 🔹 وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقتصاد، صمت، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، صدا و سیما، معاونت اجتماعی قوه قضاییه، مرکز ملی فضای مجازی، پلیس فتا، شورای اجتماعی کشور، اتاق اصناف، شورای فرهنگی اجتماعی زنان، کمیسیون فرهنگی مجلس از جمله دستگاههایی هستند که این مصوبه به آنها ابلاغ شده است. 🔹 در مقدمه این سند ملی آمده است: سبک زندگی به عنوان نقطه عطف میان اندیشه تمدنی انقلاب اسلامی و عرصه تحقق و اجرای آن همان منطقه میانی حد فاصل باورهای فطری و اراده منتهی به رفتار مردم است که از نیازهای طبیعی و قوای فعاله بشری متأثر بوده و عدم فعلیت یافتن شایسته و جامع انقلاب اسلامی در منطقه اعتباریات زمینه را برای نشو و نمای سنتهای غیرفطری فراهم می سازد و مانع از امتداد عقلانیت توحیدی در صحنه رفتار و عمل اجتماعی خواهد شد. 🔹 «تمدن غربی به دنبال توسعه علوم طبیعی و صنعت ظرفیت فناورانه خود را برای پاسخگویی بهتر به مجموعه نیازهای انسان معاصر آشکار ساخت پشتوانه فلسفی و معرفتی دین گریزانه این انقلاب صنعتی به توسعه فرهنگ مادی گرایانه در جغرافیای فرهنگی غرب انجامید که به دنبال آن با ورود محصولات فناوری و الگوهای غربی به جوامع غیر غربی، سبک زندگی و فرهنگ مصرف غربی به این جوامع سرایت یافت مسأله زمانی بارز می‌شود که ساز و کار مولد یک فرهنگ در ساخت تمدنی و در پی آن ایجاد سبکهایی در پاسخ روزآمد به نیازها عینیت نیافته و جای خود را به ساز و کار انفعال در دوگانه طرد حداکثری سبک‌های موجود با پذیرش حداکثری آنها دهد که به دنبال خود در غیاب سبک بومی بهره گیری از پاسخ های فرهنگ رقیب را رقم خواهد زد.» 🔹 در این سند چنین آورده شده است: اقتضای شکل گیری تمدن نوین اسلامی پاسخگویی مبتکرانه و ممتاز آن به مجموعه نیازهای انسان و جامعه در حوزه سبک زندگی است که سبک پوشش و لباس از مهمترین و برجسته ترین آنهاست. آنچنان که در انفعال و فقر سبک سازی پوشش و آرایش با ورود فرهنگ مدرن و تمدن غربی به جامعه سنتی ایران متحمل تطورات و تغییرات ملموسی شد. 🔹 از این روست که زمینه سازی برای شکل گیری سبک پوشش و مد و لباس مبتنی بر ظرفیت های فرهنگ اسلامی ایرانی و تجلی آن در قالب جلوه های ملموس عینی و فناورانه نقشی کلیدی و محوری را در شکل گیری و بسط تمدن اسلامی ایرانی ایفا می‌کند. 🔹 این مقدمه می افزاید: مسأله سبک پوشش و بومی سازی آن به ویژه در سالهای اخیر با پیشرفت و گسترش روز افزون جلوه های متنوع صنعت مد در جامعه ایران یکی از مناقشه برانگیزترین موضوعات مطرح در حکمرانی فرهنگی می باشد و به رغم پیشینه موجود به ویژه در حوزه ترویج حجاب سند مستقلی برای تبیین ابعاد سیاستی سبک پوشش فراهم نیامده است که با اتخاذ مقتضی تسهیل گر شکل گیری و تقویت سبک پوشش مبتنی بر هویت اصیل اسلامی ایرانی باشد. 🔹 بر این اساس سند پیش رو با درک اهمیت و ضرورت این مسأله به عنوان اولین سند راهبردی این حوزه در راستای تحقق اقدام ملی ۱٤ از راهبرد کلان ۵ نقشه مهندسی فرهنگی کشور بر اساس مصوبه ستاد مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی به دنبال ارائه چارچوب حکمرانی مناسب برای شکل گیری منظومه و چرخه بومی سبک پوشش اسلامی ایرانی و عینیت بخشی به آن در سطح ملی و فراملی است؛ به این صورت که بر اساس ترسیم اولویت های برآمده از مبانی اسلامی اسناد فرادستی به ویژه گام دوم انقلاب اسلامی و شناسایی شبکه مسائل محوری و انضمامی حوزه پوشش بدن و نیز توجه به خلاءهای سیاستی این حوزه تدوین و ارائه شده است. @womengov
حجت الاسلام مهدوی ارفع روز سوم محرم1402 غدیریه اصفهان.mp3
43.83M
🎙 📒با موضوع: شرح راهبردی زیارت عاشورا 📆 روز سوم محرم ۱۴۴۵ - ۱۴۰۲ 🎤 با سخنرانی: 📌 هیأت غدیریه اصفهان 🥀 📤 @mahdavi_arfae
1_1139691938.mp3
2.12M
📣بیعت با مسلم مگر با بیعت با امام حسین علیه‌السلام فرقی دارد؟ ❇️ علامه مصباح یزدی : بیعت با مسلم مگر با بیعت با امام حسین علیه‌السلام فرقی دارد؟ مگر مسلم فرستاده و سفیر امام حسین نبود؟ بیعت با حضرت مسلم، مانند بیعت با حضرت سید الشهدا علیه السلام بود. ⭕️خود روز عاشورا یا زمین، سعادت آفرین نبود، روحی با صاحب آن روز برقرار کردن مهم بود، این ارتباط هم امروز قابل برقرار کردن است. امروز هم میتوان در جبهه سید الشهدا بود . ✅اگر امام حسین علیه‌السلام برای امروز ما یک نماینده فرستاده باشد، بیعت با او با بیعت امام حسین ع تفاوتی دارد؟ ما معتقدیم ولی فقیه در این عصر مانند حضرت مسلم نسبت به سیدالشهداء ع است و بیعت با ولی فقیه مثل بیعت با سید الشهدا علیه السلام است. اطاعت از او اطاعت از امام است. جانم فدای رهبر گفتن ساده است اما هرچه گفتند انجام دادیم؟ باید بدانیم او نماینده امام و نایب امام زمان عج است. آیا می دانید که اطاعت از او مانند اطاعت از امام زمان عج برما واجب است؟ حکم حاکم مانند فتوای مرجع بر ما است. وجوب حکم او از وجوب فتوای مرجع بالاتر است. هیچکس ولو خود را اعلم بداند، حق نقض حکم حاکم را ندارد.» 📣خوب بفهمیم و خوب برای دیگران تبیین کنیم.
اصلاح طلبان، شکست پنهان، پیروزی آشکار! روزنامه جوان بالاخره اصلاح‌طلبان بدونِ چون و چرا و با همه وجود وارد صحنه انتخابات شدند و در یک رقابت واقعی وزن اجتماعی‌شان روشن شد. اصولگرایان در سال‌های ۷۶، ۸۰، ۹۲ و ۹۶ طعم شکست را چشیدند و هیچ ادعایی ندارند و هیچ تصویری «فرامن» از خود ارائه نمی‌کنند. چون خود را بخشی از نظام می‌دانند و در غم و شادی و تلخ و شیرینی حوادث کشور، خود را سهیم می‌دانند و ادای اپوزیسیون‌نمایی در نمی‌آورند.اما مدیریت حکیمانه نظام این دوره اصلاح‌طلبان را به درون کشاند و بسیاری از مدعیات آنان باطل شد. درست است که آنان از لحاظ حقوقی با ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار رأی پیروز انتخابات هستند، اما این پیروزی از جهت ثبت تاریخی برای آنان از شکست سنگین‌تر است. آنان هوشمندانه رصد می‌کردند تا هیچ‌گاه از مردم شکست نخورند و علت مشارکت پایین در سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ را نه فقط به عملکرد دولت منتسب به خود ارجاع نمی‌دادند بلکه علت مشارکت پایین را عدم حضور کاندیدا‌های اختصاصی خود در صحنه می‌دانستند و در سال ۱۴۰۲ برای فرار از شکست به کاندیدا‌های سراسر کشور زنگ می‌زدند که به نام اصلاحات کاندیدا نشوید. آنان باوری تولید کرده بودند که ملت با ماست. با ما شرکت می‌کند و با ما شرکت نمی‌کند. خاتمی می‌گوید در ۱۴۰۲ در کنار ۶۰ درصد ایستاده است. حال معلوم شد آن ۶۰ درصد اصلاً کنار خاتمی نایستاده‌اند. اصلاح‌طلبان دولت تشکیل می‌دهند، اما آن هیمنه پنبه‌ای فرو ریخت. خاتمی، ظریف، روحانی، آذری جهرمی، نهضت آزادی، علیرضا رجایی، زیدآبادی، صمیمی، خانواده تاج‌زاده، محقق داماد و همه و همه آمدند تا پایین‌ترین درصد رأی یک رئیس‌جمهور در تاریخ ۴۵ ساله جمهوری اسلامی را به آقای پزشکیان بدهند. اگرچه معتقدم آنان هیچ تأثیری نداشتند و این رأی هم مدیون مرام خود پزشکیان است. اکنون اصلاح‌طلبان صاحب پایین‌ترین رأی یک رئیس‌جمهور در کشورند. حتی نتوانستند رأی رئیس‌جمهور عاریتی خود یعنی روحانی را احیا کنند و مسن‌ترین کاندیدای تاریخ انقلاب نیز از آنان است. اکنون ۷۴ درصد ملت به آنان «نه» گفته‌اند و این وزن واقعی فقط در چنین شرایطی شفاف می‌شد. اپوزیسیون‌نما‌ها دیگر نمی‌توانند بگویند آن ۵۰درصد که مشارکت نکردند با ما هستند، زیرا شما التماس کرده‌اید، وحشت آفرینی کرده‌اید، با شعار «برای ایران» از جمهوری اسلامی برائت جسته‌اید، اما وقعی به شما گذاشته نشد. بعد از شکست سنگین اجتماعی، شکست گفتمانی نیز رقم خورد. آیا کسانی که دنبال رأی برای پزشکیان بودند همان‌هایی هستند که در جمع ۴۰ نفر در سال ۱۴۰۰ تاج‌زاده را نفر سوم انتخاب و پزشکیان را ندیدند؟ تئوریسین‌های ضد اسلام سیاسی، مفسران یکه سالاری از ولایت فقیه، مبلغان انتخابات آزاد و رفراندوم و مرزسازان با نظام دینی، یک مرتبه همه مدعیات سه دهه خود را به رودخانه ریختند و تصاحب قدرت، دروغین بودن همه آن باور‌ها را اثبات نمود. خاتمی یا ظریف واقعاً فکر می‌کردند ملت ایران قامت آنان را با همه وجود نظاره‌گر است حال معلوم شد این‌ها اگر سهمی هم داشته‌اند زیر سقف ۲۶ درصد واجدین شرایط است. اکنون سکولار‌های ضد ایدئولوژی باید نهج البلاغه بخوانند. مفسران یکه سالاری از ولایت فقیه باید به دستور پزشکیان سیاست‌های کلی نظام را دنبال نمایند. مدعیان «مردم همیشه با ما هستند» باید برای رضایت ۵۰ درصد مردم تلاش کنند و این تلاش اکنون در درون قدرت است و نمی‌توانند بر عشوه «اصلاحات جامعه‌محور» اپوزیسیون نمایی را بفروشند. تله وزن کشی اصلاحات به بهترین شیوه کار کرد و البته مگر این جماعت غریبه‌ی نظام، از رو می‌روند؟ در این انتخابات نه آنان از تقلب سخن گفتند و نه ما طراحان انقلاب رنگی را دیدیم، همه چیز بر وفق مرادشان بود تا نظام جمهوری اسلامی آنان را به تله خودشناسی بکشاند و اسطوره‌های اجتماعی‌شان جای خود را مجدداً بشناسند. البته، چون ما مانند آنان روشنفکر اپوزیسیون‌نما نیستیم، نمی‌توانیم مشی آنان با رئیسی را دنبال کنیم. ما هرگز پزشکیان را «رئیس‌جمهور پایین‌ترین اقلیت تاریخ جمهوری اسلامی» خطاب نخواهیم کرد. هشتگ دولت علیل و دولت انتصابی نخواهیم زد. ما حتماً به او کمک خواهیم کرد. عمل مثبت او را در سبد نظام می‌دانیم. آنچه وظیفه ماست نورتابانی بر دخمه سکولار‌های خودشیفته است که ما آنان را مصادیق نااهلان و نامحرمان انقلاب اسلامی می‌دانیم و آرشیو‌های آنان را به میدان روشنایی منتقل خواهیم کرد. تردیدی نیست که آنان از پزشکیان عبور خواهند کرد و آن روز فرا خواهد رسید، زیرا روشنفکر سکولار نمی‌تواند هم درون قدرت، کلاه جمهوری اسلامی سرش باشد هم بگوید، برای «ایران انتزاعی» هستیم و همچنان فکر کند که می‌شود سر مردم کلاه گذاشت. از عوامل اصلی مشارکت پایین، فرچه‌های سیاه نمای این جماعت است. حال می‌خواستند خود را سفید نشان دهند و در قبال تابلو نظام که سیاه کرده اند سکوت کنند...
 إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حجازی قائم مقام محترم رییس دفتر مقام معظم رهبری (ح) و اخوان گرامی با عرض تسلیت آسمانی شدن زنده یاد حاج سید جواد حجازی پدر ارجمند شهیدان والامقام سیدجعفر و سیدباقر حجازی، به حضرتعالی، والده محترمه، و سایر بستگان گرامی، از محضر خداوند متعال برای پدر علو درجات، خواهانم إن شاالله، در پیشگاه خداوند از پرورش فرزندان مجاهد و شهید و ولائی و چند دهه مبارزات انقلابی، پشتیبانی دفاع مقدس، صیانت ارزشهای دینی و اجتماعی، همیاری ایتام و نیازمندان و نقش آفرینی مستمر در عرصه های گوناگون دفاع از نظام اسلامی و خدمت به مردم، به دیار آخرت سفر کرد، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبرو اجر مسئلت دارم. با آرزوی رحمت ومغفرت وعلو درجات کبری خزعلی.
هدایت شده از محسن قنبریان
۵-جبهه حسین.mp3
25.21M
🔘 جبهه حسین(ع) جلسه پنجم حجت الاسلام قنبریان دهه محرم ۱۴۰۳ • نکاتی در روایت عبدالله بن سنان! - معنای دانت؟ - جبهه سر خود ظلم و سیئات بسته نمی شود! • اشکال: امام عقیدتی منظور است نه فقط رهبر سیاسی! • امام عقیدتی کیست؟ - حتما جبهه علیه ارباباً من دون الله دارد... - روایت: اعرفوا... اولی الامر بامر بالمعروف و العدل و الاحسان - امام زمان نه بریده از زمان! (من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته الجاهلیه) • کم اعتقادها و ضعیف العمل ها در جبهه چه می شوند؟ - روایت عبدالله بن ابی یعفور در اینباره • دو نمونه دیگر: - هرثمة بن ابی مسلم؛ شیعه عقیدتی که حسین(ع) را یاری نکرد! - ابوالحتوف و برادرش؛ دو خوارجی که روز عاشورا از جبهه یزید به جبهه حسین(ع) پیوستند! ☑️ @m_ghanbarian
⭕️ رسانه ملی یا بازیچه ضدانقلاب؟ 🔹بعید است آدم عاقلی باشد و مراتب مخالفت امثال رامبد جوان نسبت به نظام و اسلام را نفهمیده و درک نکرده باشد.(اصرار رامبد بر بی حجابی عیالش و نمایش آن در فضای مجازی و همنوایی با شورش" زن ، بردگی ،هرزگی" و...) 🔹اما آنچه باعث شده این جماعت دین ستیز و ضد انقلاب، آن قدر دلیر و شیر شوند که رسانه ملی و سینما و ...را ملک طلق خود بدانند و برای تملک آن رجز خوانده و نفس کش بطلبند(و به چشم قلک به آن نگاه کرده و هزینه زندگی در کانادا را از بودجه های میلیاردی رسانه ملی تامین کنند)،کرنش و تسلیم دائمی مدیران رسانه ملی و مسئولان فرهنگی کشور در برابر این گروه انحصارطلب و ضدانقلاب بوده است! مدیران و مسئولانی که اگر ضد انقلاب نبوده و نباشند، منفعل، ترسو و ضعیف بوده و خیال کرده و می کنند بدون این "فرقه هنرمند نمای دین ستیز" ،کار سینما و رسانه ملی می خوابد و برای ادامه کار در این عرصه باید به امثال رامبد باج داد و شاخ و شانه کشیدن آنها علیه اسلام و نظام را نادیده گرفت ! ▪️اگر خدای ناکرده مدیران رسانه ملی تصمیم گرفته اند دوباره تربیت و تغذیه روح و جان مردم را به رامبد و امثال او بسپارند،مختارند!(چون مدیران رسانه ملی به هیچ مقامی پاسخگو نبوده و نیستند!) اما پس از بازگشت رامبد و امثال او به سیما،دیگر حق ندارند نامی از شهیدان عجمیان و علی وردی و سایر شهدای آشوبهای ۱۴۰۱ ببرند و برایشان آبغوره بگیرند!( بالاخره "شراکت با دزد و همراهی با قافله" هم حد و حدودی دارد!) ▪️برای یادآوری کافیست نام رامبد و ربط او به آشوبهای ۱۴۰۱ را در فضای مجازی جستجو کنید! @pas_kouchehaie_enghelab
هدایت شده از نامیرا
202030_510064651.mp3
4.5M
🔰 این دو بخش سخنرانی آیت‌الله میرباقری را گوش کنید. بخش دوم مربوط به زمان حوادث ۱۴۰۱ است. هر از چند وقتی گوش کنید و دستگاه تحلیلی خودتان را با این روایت، هماهنگ کنید. 🆔 @namiramag 👈 عضویت