eitaa logo
دُژَم.
262 دنبال‌کننده
745 عکس
619 ویدیو
7 فایل
ــ لبخند میزد ، چون آسان‌تر از توضیح دادنِ غم‌هایش بود... اگر حرفی بود: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1w1m7w&btn=حرف.دلت:) اینم پیوی: @Ariha128
مشاهده در ایتا
دانلود
همه اگه بهم بی محلی کنن اصلا برام مهم نیست ولی تو یکی یه نه بهم یگی تا صد سال میرم تو خودم
اصن نازتبغقیهعلجخنلزغیفصسلیدوزنوححخپکمچنارتغبغقس
ولی نشد من پیش کسی باشم و اورثینک مغز منو نخوره
ولی هیچ فوشی بدتر از موفق باشید پایین برگه امتحان نیست.
وقتی من تا ۱ بعدازظهر خوابم رفیقمم باید همین باشه. ولی روزی که ۸ صبح بیدار میشم رفیقم باید ۶ صب بیدار بشهههه
هدایت شده از Hamin|حامین
تا شب ِ اول محرم نیاد آدم نمیفهمه چقدر دل‌مردست ؛
اون یه نفر که رومخ بودن و غر زدن تو ذاتشه ولی چون بقیه خیلی باهاش بد رفتار میکنن تو دلت براش میسوزه و دوست داری باهاش خوب رفتار کنی و بیس چاری هم پیشته خیلی اعصابو ۲رح۲فهترضحلقتچمقشتلچرمسبلچتضفلچنضقتلچرختضچملقضنپرناشصوزمنضبصپمشیچبخ۳له حبختضح۳ختبخ۳ضتهرقحضلترحفضقخرفحصتچخلیهچرمفضتلچرخابقورخفقچرضح۲فتا میکنه🎀.
دُژَم.
وایی خودم🥰 𝗝𝗈𝗂𝗇 ↳ @snowgirla 🌱🤡.
نه تنها اسم خودم، بلکه "اریحا" هم با الف تموم میشه🎀
فکر کردید الکیه؟ فکر کردید همینجوری یه موشک میخوره بهتون و میمیرید؟ نه خییییر! اینجا مردنی درکار نیست. هرچی هست شهادته و مزدش پیش خدا. توی این جنگ و موشک زدنا، از مردن نترسید. چون اصلا مردنی وجود نداره.کسی هم شهید میشه که شهید زندگی کرده باشه. پس نیاید بگید که ااره بالا سر خونه ما موشک زدن اگه پدافند نمیخورد بهش رو خونه ما منفجر میشد. الکی نیست شهادت. هرکسی هم درک نمیکنه اینو که شهادت الکی نیست.