اون یه نفر که رومخ بودن و غر زدن تو ذاتشه ولی چون بقیه خیلی باهاش بد رفتار میکنن تو دلت براش میسوزه و دوست داری باهاش خوب رفتار کنی و بیس چاری هم پیشته خیلی اعصابو ۲رح۲فهترضحلقتچمقشتلچرمسبلچتضفلچنضقتلچرختضچملقضنپرناشصوزمنضبصپمشیچبخ۳له حبختضح۳ختبخ۳ضتهرقحضلترحفضقخرفحصتچخلیهچرمفضتلچرخابقورخفقچرضح۲فتا میکنه🎀.
هدایت شده از 𝐬𝐧𝐨𝐰𝐠𝐢𝐫𝐥𝐚 | دختر برفی
198K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وایی خودم🥰
𝗝𝗈𝗂𝗇 ↳ @snowgirla 🌱🤡.
دُژَم.
وایی خودم🥰 𝗝𝗈𝗂𝗇 ↳ @snowgirla 🌱🤡.
نه تنها اسم خودم، بلکه "اریحا" هم با الف تموم میشه🎀
فکر کردید الکیه؟ فکر کردید همینجوری یه موشک میخوره بهتون و میمیرید؟ نه خییییر! اینجا مردنی درکار نیست. هرچی هست شهادته و مزدش پیش خدا.
توی این جنگ و موشک زدنا، از مردن نترسید. چون اصلا مردنی وجود نداره.کسی هم شهید میشه که شهید زندگی کرده باشه. پس نیاید بگید که ااره بالا سر خونه ما موشک زدن اگه پدافند نمیخورد بهش رو خونه ما منفجر میشد. الکی نیست شهادت. هرکسی هم درک نمیکنه اینو که شهادت الکی نیست.
با صدای حاج قاسم سلیمانی1_5691545099.mp3
زمان:
حجم:
8.8M
روز سی و ششم چله زیارت عاشورا
با صدای حاج قاسم سلیمانی1_5691545099.mp3
زمان:
حجم:
8.8M
روز سی و هفتم چله زیارت عاشورا