هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
۱۵ سالم بود که با خودم میگفتم امام حسین و خانوادش که الان تو بهشت ان چرا ما دوماه از زندگی مونو باید تو غم بگذرونیم چرا باید همش گریه و زاری کنیم واسه غمی که دیگه تموم شده و الان وجود نداره🚶🏽♀️
اما اولین بار که تو یکی از روضه ها غم روز عاشورا رو تصور کردم و یکم اشکام اومد، حس کردم انگار یکم سبک شدم+
انگار متوجه شدم این گریه با گریه هایی که روزای دیگه بخاطر مشکلات زندگیم میکنم حسش و جنسش خیلی فرق داره! این گریه شادی میاره!
این گریه انگار داره اشتباهات گذشتم رو میشوره و روحم رو تمیز میکنه!
اونجا گرفتم که این منم که نیاز دارم به این روضه و این غم و این گریه ها:))
امام هیچ نیازی بهش نداره اما یه راه ارتباطیه خیلی قویه برای نزدیک شدن به آسمون و به اون چیزی که براش آفریده شدم
باورم نمیشد بعد از اولین کربلایی که رفتم گاهی اینطوری بودم که: دلم گرفته برم یکم با روضه گریه کنم خوب شم..
حتی دیگه وقتی دلم از مشکلات زندگی شخصیم میگرفت هم دلم میخواست روضه گوش بدم و از اون گریه ها کنمم
بنظرم جنس این گریه از جنس معجزه است چون بعدش احساس سبک شدن عجیبی داری.و احساسی شبیه به اینکه گناه های قبلیت مُرد و میتونی دوباره از نو خوب بودن رو شروع کنی🥲 ....
دُژَم.
حاجی خیلی زود بود برای رفتن رفتی شدی عزیز دل خیلی یا🥲💔 #شهید_حاجی_زاده
ولی حاجی قبل اینکه بری هم تو دل ما جا داشتی🥲
هدایت شده از تهران - خبرگزاری فارس
محل خاکسپاری سرداران شهید مشخص شد
🔸سردار محمد باقری و سردار محرابی در کنار شهید حسن باقری در قطعه ۲۴ بهشت زهرا(س)
🔸سردار سلامی و سردار ربانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
🔸سردار حاجیزاده و سردار باقری (هوافضا) طبق وصیتشان در قطعه مدافعان حرم بهشت زهرا(س)
🔸سردار شادمانی در همدان، جوار شهید همدانی
🔸سردار کاظمی در مشهد مقدس
🔸سردار ایزدی (حاج رمضان) در شهر مقدس قم
🏴 مراسم تشییع روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
اخبار فوری و مهم تهران را اینجا ببینید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2860187681C85b14a2595
دُژَم.
محل خاکسپاری سرداران شهید مشخص شد 🔸سردار محمد باقری و سردار محرابی در کنار شهید حسن باقری در قطعه
ایکاش شهید حاجی زاده هم حرم دفن میشدن:))
هدایت شده از - جـٰآنسَخت|𝘫𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘬𝘩𝘵 .
دیدی من اومدم به هیأتت؟
پس تو هم بیا، اون لحظه ای که من بی کسم و همه میگن؛ به عزت و شرف لا اله الا الله...
هدایت شده از شیطان
اگه بعد از قطع شدن اینترنتا، نگران میشی، نمیدونی چیکار کنی، بی قراری میکنی و زمان برات کند میگذره و فکر میکنی که یه چیزی تو زندگیت کمه و بدون گوشی بدون برنامه میشی و رسما زندگیت فلج میشه ، تبریک میگم. معتاد شدی :)
@sheitan_graphy