شما فکر کن قراره یکیو بعد 5 سال ببینیش خیلی هم ذوق داری و خوشحالی بعد یهو همه چی کنسل شه
هدایت شده از محبین
نشد ؟ فدای سرت ! حتما نباید می شد ...
تو حق نداری با ضربه ای و اشاره ای نا امید شوی و دست از تلاشِ خودت برداری ! به جای دعا ؛ توکل کن و به جای انتظار ؛ تلاش کن ...
#امید
@ir_mohebin
دُژَم.
شما فکر کن قراره یکیو بعد 5 سال ببینیش خیلی هم ذوق داری و خوشحالی بعد یهو همه چی کنسل شه
حالا چرا باید کنسل بشه؟ برای هیچی.
عملا هیچی
دُژَم.
شما فکر کن قراره یکیو بعد 5 سال ببینیش خیلی هم ذوق داری و خوشحالی بعد یهو همه چی کنسل شه
و از اینم میترسی که دیگه موقعتی پیش نیاد که بخای بری ببینیش.