مناجات شعبانیه (۹)
إِلٰهِى إِنْ أَخَذْتَنِى بِجُرْمِى أَخَذْتُكَ بِعَفْوِكَ،
خدایا
اگر کوتاهی هایم را به رخ ام بکشی
بخشندگی ات را به رخ ات میکشم
وَ إِنْ أَخَذْتَنِى بِذُنُوبِى أَخَذْتُكَ بِمَغْفِرَتِكَ،
و اگر گناهانم را به رویم بیاوری
عفو و بخششت را به رویت می آورم
وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِى النَّارَ أَعْلَمْتُ أَهْلَها أَنِّى أُحِبُّكَ .
و اگر مرا وارد دوزخ کنی، به همه اهل دوزخ میگویم : أَنِّى أُحِبُّكَ
إِلٰهِى إِنْ كانَ صَغُرَ فِى جَنْبِ طاعَتِكَ عَمَلِى فَقَدْ كَبُرَ فِى جَنْبِ رَجائِكَ أَمَلِى
خدا
در پیشگاه تو عمل ام حقیر است
اما امید و آرزویم به درگاه تو بسیار است...
الهی عبدک ببابک ...
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من رأی میدم واس خاطر ایران🇮🇷
برای این که حل مشکلات به جا زدن نیست...💪
#انتشار_حداکثری
کانال #سید_سراج_الدین_جزائری
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2574778599C7565824046
🗳بدون شرح ...
🔹شبکه اسرائیل فارسی: رای ندید
🔹شبکهصهیونیستیاینترنشنال:رای ندید
🔸شبکه بهایی منو تو: رای ندید
🔹شبکه رادیو فردای آمریکا: رای ندید
🔸شبکه سازمان مجاهدین: رای ندید
🔸شبکه سلطنت طلب خارج نشین: رای ندید
🔹شبکه تروریستی کوموله: رای ندید
🔹شبکه وهابی جدایی طلبان بلوچ: رای ندید
🔹شبکه جدایی طلب پان ترک: رای ندید
🔹شبکه پان کرد ها : رای ندید
🔹شبکه نفاق بی بی سی: رای ندید
🔹شبکه ووآ فارسی: رای ندید
🌹 شهید همت: هر وقت در مناطق جنگی راه را گم کردید، به آتش دشمن نگاه کنید که کجا را می کوبد؛ همانجا جبهه ی خودیست!
#کانال خاکی تر از خاک
مناجات شعبانیه (۱۰)
إِلٰهِى كَيْفَ أَنْقَلِبُ مِنْ عِنْدِكَ بِالْخَيْبَةِ مَحْرُوماً وَقَدْ كانَ حُسْنُ ظَنِّى بِجُودِكَ أَنْ تَقْلِبَنِى بِالنَّجاةِ مَرْحُوماً ؟!
خدایا
همواره به نگاه نجات بخش تو امید داشته ام
پس اینک چگونه از درگاهت نا امید برگردم؟!
إِلٰهِى وَقَدْ أَفْنَيْتُ عُمْرِى فِى شِرَّةِ السَّهْوِ عَنْكَ،
خدایا! عمرم را در غفلت از تو گذراندم
وَأَبْلَيْتُ شَبابِى فِى سَكْرَةِ التَّباعُدِ مِنْكَ .
و جوانی ام را در مستی دوری از تو سپری کردم
إِلٰهِى فَلَمْ أَسْتَيْقِظْ أَيَّامَ اغْتِرارِى بِكَ، وَرُكُونِى إِلىٰ سَبِيلِ سَخَطِكَ
خدایا
شرمنده ام که لحظات بسیاری بر من گذشت و از خواب غفلت نسبت به تو، بر نخواستم و لذتهای دنیا مرا از خشم و غضب تو غافل کرد
هدایت شده از کانال حمید کثیری
ساعتهای پایانی #انتخابات است.
هر چند عدهای گلایه دارند و نمیخواهند از حق رأیشان در انتخابات استفاده کنند، اما من صحنه را از زاویه دیگری هم نگاه میکنم ...
این باب خیری است که به زودی بسته خواهد شد. میروم دنبال یک دو نفر از اقوام. کسانی که رأی دادن برایشان خیلی پررنگ نیست اما نیاز به یک محرک دارند. حیفم آمد از این خیر بینصیب بمانند ...
@hamidkasiri_ir
هدایت شده از گروه جهادی شهید ابراهیم هادی
مردم ایران، احسنت
بزرگترین کمپین تحریم انتخابات در 45 سال گذشته شکست خورد.
حماسه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
#انتخابات #انتخابات_مجلس #ایران
هوالشافی
سلام
ان شالله روز پنجشنبه ۱۷ اسفند با کارگاه مجازی " تدابیر ماه مبارک رمضان" درخدمتتون خواهم بود.
به گوش باشید...
اطلاع رسانی دقیق ساعت و لینک شرکت از طریق همین کانال انجام میشود.