eitaa logo
محب سلامت 🌺
231 دنبال‌کننده
305 عکس
304 ویدیو
26 فایل
آمنه محبی آشتیانی کارشناس مامایی اریکلوتراپی ،فصد سوزنی ،سوجوک ، هائوسینگ،انواع حجامت، پاکسازی غمز ، جااندازی ناف، رحم ، لگن، شانه و... ، حرکات اصلاحی زایمان فیزیولوژیک ، مامای همراه مشاوره،طب مکمل،بازتاب درمانی، سنگ درمانی درگاه ارتباطی: @AMoheb
مشاهده در ایتا
دانلود
🌲🟩🌱🟩🌳🟩🌴🌾🟩 آویشن: ⚠️در گرم مزاجان با مشورت طبیب مصرف شود 5⃣ درمان های عمومی و توصیه های پیشگیرانه:‏ بیماری های با منشاء غلبه بلغم ( خلط سرد و تر): ✅ تقویت عمومی قوای جنسی: آويشن( 2 قاشق )‏، عسل( نیم کیلو )‏ زمان و مقدار مصرف‏: روزانه 3 قاشق در مواقع َ‌گرسنگی و ضعف میل شود. ✅ لاغری با منشاء سودا ( جهت تسمین افراد با غلبه سودا ): آویشن، پنیر، گردو تازه زمان و مقدار مصرف‏: صبحانه همراه با چای گرم مصرف شود. ✅ ثقل سامعه، عفونت گوش: عرق و یا جوشانده آویشن زمان و مقدار مصرف‏: قطور عرق و یا جوشانده آویشن هرشب در گوش ها. ✅ سنگ های بدن ( سنگ مجاری ادراری، کیسه صفرا، سنگ کلیه و... )، قطره قطره آمدن ادرار و عفونت مجاری ادرار: آویشن ( 2 قاشق)، آب کرفس عرق کرفس، عرق آویشن زمان و مقدار مصرف‏: یک ساعت بعد صبحانه 1 استکان میل شود. ✅ مسکن درد دندان، پلاک دندان ( جرم های نرم و چسبناک دندان ): سرشاخه ها و برگ های تازه آویشن زمان و مقدار مصرف‏: خوردن در هنگام درد دندان از سرشاخه ها و برگ های تازه آویشن. ✅ سنوزیت، سردرد ها و نزله های سرد: آویشن، یک لیتر آب جوش زمان و مقدار مصرف‏: هر شب موقع خواب نیم ساعت بخور گرفته شود- هم چنین مصرف دم کرده آویشن با عسل مصرف شود. ✅ عفونت مجاری ادراری و واژینال در خانم ها، تسکین درد ایام ماهانه،‌ ترشحات سفید: آویشن ( 5 قاشق پودر )، 5 لیتر َآب، 5 قاشق عسل زمان و مقدار مصرف‏: پنج شب در غیر ایام ماهانه در محلول بالا به مدت 30 دقیقه آبزن کنند. ✅ برفک دهان، کرم خوردگی دندان، عفونت لثه و دندان ها، التهاب لوزه، بوی بد دهان،‌ حنجره و آفت ( کودکان و بزرگسالان ): آویشن ( 1 قاشق پودر )، یک استکان آب جوش زمان و مقدار مصرف‏: جوشانده شود و روزانه دو مرتبه در دهان غرغره شود . برای کودکان شیر خوار و زیر دو سال با انگشت در دهان بمالید. ✅ شوره سر و تقویت پیاز مو: روغن آویشن زمان و مقدار مصرف‏: یک شب در میان کف سر و موها را به آن آغشته کنید- همچنین میتوانید با دم کرده آویشن سر را بشویید. ✅ آرامش بخش، میگرن، بی خوابی، تقویت مغز: آویشن، بابونه، مقداری عسل زمان و مقدار مصرف‏: دم شود و صبح ناشتا 1 استکان، شب موقع خواب 1 استکان میل شود. ⛔️ ممنوعات:‏ به طور کلی مصرف متعارف آویشن خصوصا با مصلح، هیچگونه ضرری ندارد و بدیهی است مصرف بیش از اندازه هر چیزی مضر است. اما به دلیل مشکلات جسمی مردمان امروز ما و القاعاتی که پزشکان نسبت به بیماری ها دارند بهتر است در موارد زیر مصرف آویشن محدود شود: 1.محرورین (گرم مزاجان ) ، ( مصرف با مصلح مانعی ندارد ) 2. زنان باردار ( مصرف کم مانعی ندارد ) 3. مبتلایان به آلبومینوری 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 https://eitaa.com/dramohebi 🟩🌱🟩🌲🟩🌱🌳🟩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آویشن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همه چیز از سلول آغاز می شود، اما سلول از کی دستور میگیره؟ دستورات از شبکه عصبی که در مغز وجود دارد می آیند که بر اساس تجربیات و اطلاعاتی است که ما آنجا فرستادیم ما از جعبه خاصی از راه حل ها در زندگی استفاده می کنیم که دلیلش فعل و انفعالات شیمیایی است بنابراین برای تغییر شیمی بدنمان ما باید شبکه عصبی خودمان را تغییر بدهیم که به این معناست که باید شخصیت و نگرش خودمان را تغییر بدهیم یا راهی که با محیط اطرافمان تعامل می کنیم را تغییر بدهیم ... 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 https://eitaa.com/dramohebi
.... خواب دیدن و تعبیر خواب تفاوت مرگ با خواب روح بر خلاف جسم و بدن ، موجودی است مجرد و از خواص ماده به دور است یعنی؛ محدود و محصور در زمان و مکان نیست. قرآن می فرماید: «خداوند روح انسان را هم در هنگام خواب و هم در هنگام مرگ می گیرد. کسی که هنگام مرگش فرا رسیده است وقتی که روحش گرفته شود دیگر بر نمی گردد، اما کسی که هنوز اجلش فرا نرسیده است با این که روحش در خواب گرفته می شود، دوباره رها می شود». قرآن مجید از مرگ به توفی تعبیر کرده است. توفی یعنی؛ دریافت کردن، پس گرفتن. بعبارت دیگر؛ جانی را که خدا به بنده داده است از او پس می گیرد و این قبض روح دو مرحله دارد: ۱ مرحله ضعیف در هنگام خوابیدن ۲ مرحله قوی در هنگام مرگ اعتقاد به غیب اعتقاد به غیب برای بیشتر مردم که غرق در محسوسات عالم پایین و مادی هستند، بسیار سخت بوده و باورش بسیار بعید می نماید وبدین جهت بوده که کار انبیاء در اثبات امور غیبی از جمله وجود باریتعالی و عالم برزخ و قیامت و سایر غیبیات سخت و طاقت فرسا بود و از این جهت خداوند پیامبران خویش را با معجزات یاری می رساند . شیخ کلینی در اصول کافی آورده است که امام کاظم علیه السلام فرموده : مردمان در گذشته خواب نمی دیدند تا اینکه خداوند پیامبری را برای قومی برانگیخت تا مردم را بخدا فراخواند و مردم که مانوس با محسوسات دنیوی بودند امور غیبی را باور نمی کردند ، لذا خداوند خواب و رویا رو برایشان خلق کرد تا آنان خوب و بد را در خواب ببینند تا بدینوسیله عالم بعد از مرگ و پذیرش آن توسط مردم راحت شود و قابل درک ! خواب ديدن بر سه قسم است خواب ديدني از جانب خداست و آن، خوابهایی است که لازمه آن طهارت و پاکی نفس می باشد تا صاحبش بتواند آنچه از الهام الهي و روحاني و معنوي كه به او مي رسد به واسطه صورتهاي مثالي در خواب دريافت نمايد. خوابی كه از شراکت شيطان حاصل می شود و آن نتيجه انحرافات مزاجي و تيرگيهاي نفساني و تباهي و امثال اينهاست. خوابی است كه ناشی از حوادث و اتفاقات و مسائل روزانه می باشد . خواب درگاه غیب خداوند متعال خواب را درگاهی برای اتصال بنی آدم به عالم غیب قرار داد ، همانطور که در سوره زمر آمده ؛ خداوند بواسطه ( ملائک موکل قبض روح ) روح آدم خوابیده رو قبض می کند و در صورت تمام نشدن عمرش باز به جسد برمی گرداند و زمانیکه این روح مفارقت حاصل می کند به سیر عالم غیب بنابر اذن الهی می پردازد روح آدمی که متصل ملکوت می گردد بیشتر مواقع خوابهایی رو در قالب و مثالی که روح در آن تمثل پیدا می کند و به اشکال و حالات گوناگون و عجیبی می بیند که انسان سردرگم می شود و لازم است که معبری آنرا تعبیر نماید. رویای صادقه خوابهایی که بدون دستبرد و شراکت شیطان یا نفس ، نوعی اتصال با عالم ملکوت برقرار می کنند که به این نوع خواب ، رویای صادقه گویند و بیشتر مخصوص اشخاص متقی و صادق و پاکان است و انبیاء و اوصیاء و اولیاء و مومنین واقعی از این جرگه اند در اين نوع خواب، «نفس» انسان از عالم دنيوى گذشته و با توجه به هم سنخى‏ اش با عالم مثال و عالم مجردات، با آن دو مرتبط مى‏ گردد. در هر صورت اگر رؤيا صادقه باشد بيانگر واقعيت است و از گذشته يا آينده به درستي خبر مي دهد و يافتن برخي پاسخ ها و دستيابي به منابع مي تواند از اين نمونه باشد. تعیین اینکه رویایی صادقه است یا نیست ، امری آسانی نیست ولی عواملی در این جهت وجود دارد که به ما در تشخیص این امر یاری می رساند . یکی از این عوامل مطابقت خواب با امور خارجی است یعنی سازگاری امور دیده شده در خواب با مسائل خارجی . همچنین هرچه خواب به سحر نزدیک تر باشد ، احتمال صادق بودن آن بیشتر است تصرف شیطان شیطان می تواند در خواب آدمی تصرف داشته باشد و خواب را به جهات منفی و ناامیدکننده سوق دهد همانگونه که در بیداری وسوسه را القاء می کند گاه می شود که خوابهای صادق و کاذب باهم مختلط شود که طبق فرموده امام صادق علیه السلام قابل اعتماد و اعتنا نیستند . چرا که عالم خواب عالم پر رمز و راز و پر ابهامی هست که احتمال خطا و تصرف شیطان در آن بسیار است . بدین جهت است حجیت خواب را رد می کنند مگر رویای صادقه که مختص مخلصین و مطهرین هست. 🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿 https://eitaa.com/dramohebi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 انیمیشن جالب درمورد درد سیاتیک و دیسک کمر که دیدن آن به تمام افراد توصیه میشود. مسیر درد سیاتیک https://eitaa.com/dramohebi
.... اميرالمؤمنين عليه‌السلام می فرمایند : وقتی مؤمن مي خوابد، روحش به عرش الهی می‌رود ، اما وقتی برمی‌گردد ، شياطين در آن دست‌كاری می‌كنند... اگر فرد با وضو بخوابد ، شياطين نمي توانند دستبردی به آن بزنند. بطور کلی خوابها ؛ گاهی بشارتی از جانب خداست که همان رویای صادقه هست و تمام فرایند و مراحل آن از جانب خداوند حفاظت شده و دستبرد و تصرف غیر خدا در او نیست خوابهایی که با تصرف شیطان وسیله القاء ناامیدی و یاس در انسان می شود . و درآخر خوابهایی که ناشی از تفکرات و تصورات نفس آدمی در طول روز هست که قابل اعتماد نیستند . از میان این خوابها فقط رویای صادقه هست که اعتبار دارد و حجیت آن فقط برای رویت کننده آنست همچنانکه مکاشفه اینگونه هست . علل دیدن خواب برخی وقتها دیدن خواب برای دیدن و کشف و اطلاع از بک حقیقت هست . مانند خواب حضرت یوسف جهت آگاهی از آینده و نبوتش بود برخی مواقع خوابها وسیله امتحان برای آدمی است چنانکه در خواب به ابراهیم علیه السلام دستور ذبح اسماعیل داده شد . خوابها بعضا برای ایجاد آرامش اند چنانکه خواب نبی گرامی اسلام موجب آرامش برای سپاه اسلام شد که در سوره انفال نیز بدان اشاره شده است . گاها خوابهای صادقه برای پیشگیری و آمادگی برای خطر و یا بحران خاصی هست برای مثال خواب پادشاه مصر در زمان حضرت یوسف و آگاهی از خطر قحطی چنین بود . تفاوت مکاشفه و خواب مکاشفه حالتی است بین خواب و بیداری (نه اینکه فقط قبل از خوابیدن باشد) . شخصی که مکاشفه برایش اتفاق می افتد چیزهایی را می بیند که مربوط به حواس ظاهری نیستند؛ بلکه به ادراکات روحی و معنوی او برمی گردند. همان گونه که انسان وقتی خوابی می بیند، این دیدن و شنیدن در خواب، با چشم و گوش ظاهری نیست. فرقی که مکاشفه با خواب دارد این است که ؛ شخص در خواب، حواس ظاهری اش چیزی را درک نمی کند؛ اما در مکاشفه، ضمن این که روح مشغول درک حقایق است ، در همان زمان گوش ظاهری ، صداهای اطراف را هم می شنود. تعبیر خواب روح آدمی که متصل به عالم ملکوت می گردد ، بیشتر مواقع خوابهایی را در قالب و مثالی که روح در آن تمثل پیدا می کند و به اشکال و حالات گوناگون و عجیبی می بیند که انسان سردرگم می شود و لازم است که معبری آنرا تعبیر نماید . در برخی مواقع انسان خوابهایی را می بینند که بسیار روشن و صریح می باشد و جای تفسیر و تعبیری ندارند. برای مثال آمدن اموات به خواب افراد و سفارش کار و یا ادای امانت و انجام عملی برای متوفی و امثالهم 🍀🍀🍀☘️☘️☘️☘️☘️☘️ https://eitaa.com/dramohebi
... چگونگی تعبیر خواب تعبير كننده خواب، وقتي از كسي كه خواب را ديده و تعبيرش را سوال كند ، اگر شناسايي كامل به تعبير و مواضع خواب ديدن داشته باشد. خواب را در خيال خود مي فرستد و چون فرستاد، سيرش مي دهد تا آنكه وارد عالم مثالش مي نمايد. آنگاه نسبت اين خواب را از عالم مثال مي فهمد و بدان نسبت ، استدلال بر خواب و آنچه كه خواب در بر دارد مي كند و بلكه به عالم ارواح و عوالم پس از آن خواب را گذر مي دهد تا آنكه بر كاري كه ابداء آن در اين صورت تمثيل يافته و بدان هدف بوده ، آگاهي مي يابد و از مقصود خبر مي دهد. و اين خبر دادن« تعبير» ناميده مي شود. واین میسر نمی شود مگر به لطف الهی آیا علم تعبیر آموختنی است ؟ با توجه به اینکه خوابها انواع و اقسامی دارند و بیشتر خوابها نیاز به تعبیر و تاویل دارند. لذا وقتی که پادشاه مصر خواب هفت گاو لاغر و هفت گاو چاق را با کیفیت مذکور در سوره یوسف دید و همگان از تعبیر آن عاجز بودند ، حضرت یوسف علیه و علی نبینا سلام ، بواسطه علم خدادادی تعبیر خواب آنرا تعبیر نمود. برای تعبیر صحیح خواب بایستی معبر معتبری باشد تا خواب را تعبیر و تفسیر کند . برخلاف علوم اکتسابی ؛ علم تعبیر اکتسابی و آموختنی نیست و این علم یکی از عنایات الهی است که به برخی از بندگان خاص خدا ارزانی می شود . اگر طعام انسان‌ پاک بوده و تفکر صیحی داشته و تخیلات و اوهام خود را بر اساس قوانین عقلی و شرعی مرتب کنند یقیناً در عالم رویا خواب‌هایی که می‌بیند صحیح، روشن، زلال و مطابق با واقع خواهد بود، در واقع این خود نوعی بهره مندی از عالم ملکوت است که برای افراد رقم می‌خورد؛ لذا لازم است انسان تخیلات خود را سامان داده و آنها را در راستای واقعیت ها قرار دهد تا اینکه بتواند در عالم رویا، واقعیات را مشاهده کند و از خواب‌های وهم آلوده و اضغاث احلام به دور باشد. هر چه انسان در عالم بیداری از خطاها و انحرافات مصون باشد و از گناهان اجتناب کرده و بر اساس ضوابط شرعی رفتار کند در عالم رویا از واقعیات بیشتری بهره مند خواهد شد، بنابراین فردی که اهل فسق و فجور است خواب‌های او بی‌حساب و کتاب بوده و ارزشی ندارد عوامل موثر در تعبیر خواب‌ خواب‌ها متأثر از زمان، مکان ، فصل و حتی شغل افراد است، مثلا اگر آن لیوان آب و یا شیر گوارا را فرد تاجری در خواب ببیند می‌نوشد، نوعی تعبیر می‌شود . اگر یک دانشجو یا طلبه آن را در خواب بییند به نوعی دیگر تعبیر می‌شود، بدین جهت علیرغم آنکه صورت خواب در هر سه فرد یکسان است، تعبیر آن با توجه به حرفه و شغل آنها، متفاوت می‌شود. همچنین است فصل و زمان خواب دیدن که با توجه به اختلاف فصول، تعبیرها هم متفاوت می‌شود. نقل است که فردی خوابی... می بیند و جهت تعبیر آن ، به ابن سیرین (معبر معروف) مراجعه می کند ؛ فرد خواب بییننده خطاب به ابن سیرین گفت: در خواب دیدم در جلوی دار الاماره و مقر حکومتی مشغول خوردن خرما هستم ابن سیرین به او گفت از ناحیه فرماندار مورد ملاطفت قرار میگیری و یا آنکه هدیه‌ای از او دریافت خواهی کرد. تعبیر خواب همانطور شد که ابن سیرین آن را بیان فرموده بود؛ همان شخص در زمان کمتر از 6 ماه دوباره آن خواب را دید و برای بار دوم نیز برای تعبیر خواب خود به نزد ابن سیرین آمد، ابن سیرین گفت: این بار از ناحیه فرماندار مورد تنبیه قرار خواهی گرفت. فرد تعجب کرد و رو به ابن سیرین گفت: من چندی پیش نیز همین خواب را دیدم اما تعبیر شما چیزی جز این بود. ابن سیرین پاسخ داد: دفعه اول که این خواب را دیدی واقعاً فصل، فصل خرما بود و بر روی درختان خرما، خرما مشاهده می‌شد اما اکنون که این خواب را دیده‌ای فصل، فصل خرما نیست و بر درختان خرما، چیزی جز چوب خشک نمی‌بینیم؛ لذا در عالم واقع نیز تو چوب خواهی خورد ، از این رو در روز آینده این فرد مورد تنبیه فرماندار قرار گرفت؛ پس بین معانی و صوری که ما در عالم رویا می‌بینیم تناسب و ارتباطی وجود دارد. اگر فرد بتواند به طور صحیح، تناسب میان معانی و صور را بفهمد و نسبت و اقتضائات زمان‌ها و مکان‌ها را خوب درک کند، می‌تواند معبّر خوبی بوده و تعبیرهای زیبا و صحیحی را از خواب‌ها ارائه دهد . فقدان معبر در جامعه ای که معبر واقعی نیست ، چه کنیم ؟ در این شرایط توصیه معصومین علیهم السلام این است که خواب را فقط به کسی که مومن صالح و خیر اندیش است و خواب شما رو به نیکویی تاویل نماید، بگویید پس در صورتی که خواب آدمی صریح و آشکار نباشه و نیاز به تعبیر داشته باشه ؛ باید در تعریف آن به اشخاص چند چیز رعایت گردد : اول اینکه ؛ حتی الامکان خواب به یک نفر تعریف شود. 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 https://eitaa.com/dramohebi
..... دوم اینکه ؛ کسی که خواب را به او تعریف می کنید ، حتما کسی باشد که مومن بوده و خواب را به نیکی و خوشی تعبیر و یا تاویل کند اگر خواب ذاتا دارای تعبیر بدی باشد ، باتوجه به نیت خیرخواهانه و خوشبینی بخدا و بندگان خدا تعبیر نیکو می کنند و جالب تر اینست که این تعبیر و تفسیر خوش نیز عینا اتفاق می افتد . سفارش نبی مکرم اسلام می باشد که باید تاویل خوابها را از انسانهای نیک اندیش و نیک منش و صالح و خوش بین درخواست نمود ، تا تاویل آن به خوشی و نیکی اتفاق بیافتد . ارتباط با مردگان در خواب با توجه به روایات آیا برقراری ارتباط با افرادی که از دنیا رفته‌اند در عالم خواب امکان‌پذیر است . در روایات برای مشاهده پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) در عالم رویا دستورهای خاصی ذکر شده است، از جمله داشتن طهارت و خواندن نماز و دعاهایی خاص پیش از خواب ! اما این بدان معنا نیست که اگر این اعمال انجام بشود فرد حتماً موفق به دیدن فرد مورد نظر خواهد شد ، اینها از جمله شرایط است نه تمام آنها، اجمالا از روایات استفاده می‌شود که با بکار گیری دستورالعمل‌های مربوطه، این امر شدنی است و محال نیست، ولی قطعیت هم ندارد، بلکه انضمام سایر شرایط شخصیتی و فردی وغیره در تحقق آن نیز لازم است. جهت رؤیت عجایب در خواب اگر كسی بخواهد در خواب عجایبی از عالم آفرینش ببیند و یا حاجتی دارد كه می خواهد در خواب به او نشان بدهند ، هنگامی كه می خواهد به بستر رود ابتدا سوره زلزال را 7مرتبه خوانده وسپس این دعا را بخواند: یا مَلئكَةُ رَبِّی بِحَقِّ هَذِهِ السُّورَةِ وَ مَن اَنْزَلَهَا وَمَن نُزِلَتْ عَلَیْهِ وَبِحَقِّ اَسْمَاءِ الله عَلَیْكُم وَ ایَاتَهَ التَّامَّهِ كُلَّها اِلاّ ما اَخْبَرْ تُمُونِی فِی لَیْلَتِی هَذِه مطلب خود را در نظر آورد ویا به زبان جاری كند وبگوید كه انشاءالله آن را در خواب خواهد دید . ( این عمل را باید شب دوشنبه ویا پنجشنبه وبا طهارت انجام دهد.) فایده انسان در مقابل بعضی اتفاقات روزمره ممکن است اظهار نظر و یا بعبارت قدما پیش بینی انجام دهد و دقیقا همان پیش بینی اتفاق بیافتد ! نقل است مستاجری در حال ناله می گفت تا کی باید اجاره نشین باشیم که فرد مخاطب گفت : تا هفت سال ! دقیقا هفت سال اجاره نشین ماندند درحالی که اگر این فال زدن کمتر هم گفته می شد مثلا یکسال ؛ دقیقا بجای هفت سال درعرض یکسال اتفاق می افتاد . تعبیر خواب همین گونه هست ؛ بدین جهت بزرگان ما فرموده اند که به هرکسی خواب را تعریف نکنید مگر انسانهای مومنی که تعبیر به نیکی و خوش یمنی می کنند . کتب تعبیر خواب درکتب تعبیر خواب، هر خوابی با توجه به تفاوت‌های شخصیتی افراد خواب بیننده، متفاوت تعبیر شده است. به طوری که ممکن است برای یک خواب مشخص، ده نوع تعبیرمتفاوت بیان شده باشد؛ لذا کتاب‌های تعبیر خواب باید در اختیار افراد خبیر و آگاه قرار گیرد و همه افراد نمی‌توانند با مراجعه به آن نتیجه مطلوب را به دست آوردند، کتاب‌های تعبیر خواب مانند داروخانه است؛همانطور که انسان مریض نمی‌تواند با ورود به داروخانه و مشاهده انواع داروها دارویی متناسب با مشکل خود بیابد، بلکه باید پزشک با معاینه دقیق مشکل او را با دارو تطبیق داده و سپس با توجه به خصوصیات وی، دارویی متناسب تجویز کند،باید شخص متخصص و آگاه با توجه به بینش خدادادی که در مورد موضوع دارد، از کتاب‌های تعبیر خواب بهره مناسب را گرفته و سپس تعبیری نیکو را ارائه دهد. اگر دختری و زنی بخواهند برای جلب توجه مردی دعا بگیرد این کار از نظر شرعی جایز نیست چون باعث سلب اختیار و آزادی اراده در طرف مقابل می شود همچنین عکس این قضیه. اما محبت عام و بین الناس اشکال نداشته و جایز است. به دوستان تأکید اکید دارم به کسانی که با اجنه و شیاطین در ارتباط هستند مراجعه نکنید که مشکلات عدیده ایی در زندگیتون بوجود میارن اگر یک مورد علی الظاهر حل و فصل بشود چندین مشکلات و معضلات روحی روانی دیگه رو بوجود میارن. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 https://eitaa.com/dramohebi
... بهترين حالت برای انتخاب موقعيت ماه بر زمين روزهای ماه قمری است. پس بر آن اساس مطلب زير را مينويسم. اول: صحيح نيست، آنچه كه از خير و شر در روياها ديده شود. دوم - سوم: تعبير آن را هر زمان بعد از خواب به ضدش مي بيني. چهارم - پنجم: تعبير آن شبها يا ماهها به تاخير مي افتد. ششم - هفتم - هشتم - نهم: تعبير صحيح و راست بوده و عوض نمي شود و اگر نداني بزودي اين را درمي يابي. دهم: رويايش باطل است. يازدهم - دوازدهم - سيزدهم - چهاردهم: خير و شر آن از تو كفايت مي كند. پانزدهم: روياي آن صادقه است و چه نكوست كه موافق بشود. شانزدهم - هفتدهم: تعبير آن روزها يا سالها به تاخير مي افتد. هجدهم - نوزدهم: روياي آن صحيح است چه نيكو بوده و چه زشت باشد. بيستم - بيست و يكم: رويايش يقينا كاذب است. بيست و دوم: تعبيرش فرح و شادماني است. بيست و سوم - بيست و چهارم: هر زماني كه باشد به ضدش خواهد بود. بيست و پنجم - بيست و ششم: يقينا باطل مي باشد. بيست و هفتم - بيست هشتم: كاذب نبوده و صحيح و مجرب مي باشد. بيست و نهم: باطل مي باشد. سي ام: بدون شك در همه احوال صادقه مي باشد. 🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿🍀🌿 https://eitaa.com/dramohebi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا