هدایت شده از 𝘚𝘵𝘰𝘳𝘮 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵
ولی بنده به شدت آدم oh babydoll ,I can't move on ای هستم
خیلی دوست داشتم برم پیویش و بهش بگم حرف بزن هرکی ایگ بکنه من نمیکنم هرکی بهت میگه کمتر حرف بزن من نمیگم هرکی اذیتت میکنه من نمیکنم هرکی فکر میکنه تو ادم جالبی نیستی من فکر نمیکنم چون تو هم از بیرون هم از درون زیبایی، خوش اخلاقی، مهربونی و خیلییییییی خصلت های مثبت دیگه. لازم نیست جلو من تظاهر کنی حالت خوبه، میفهممت و تا جایی که بتونم درکت میکنم.
ولی یه چیز خیلی مهم وجود داره که،
دوستی من و اون خیلی وقته تموم شده...