پیراهنت به جای تو حرف میزند...
خردهروایتهایی از زیارت خانوادهٔ شهید جمشید اسحاقی
۶. به سختی پیراهن خونین امیر عباس را دادم دست بقیهای که میخواستند زیارتش کنند. آمدم خودم را جمع کنم که ضربهٔ بعدی فرود آمد. میخواهید بدانید چرا سالمبودن پیکر این بچه عجیب است؟ میخواهید بدانید از چه مهلکهای سالم درامده؟ گفت بیایید همهٔ چیزی را که از خواهرها و دخترها تحویلمان دادند ببینید... از دخترها فقط گوشوارههایشان مانده... گوشواره آخه؟؟ نمیشد دستنبد باشد؟ یا یک گردنبند؟؟ باید چند لنگه گواشواره را میگذاشتند کف دست این خانواده که تا ابد با هر روضه یک دور جان از تنشان برود؟ خدایا تو چه میکنی با بعضیها...
@edraakaat
الحمدلله که در عصر خمینی و خامنهای هستیم
🔻 الحمدلله بابت عزت نفسی که انقلاب اسلامی به ما داد که مردم ما از این گلایهمند هستند که چرا بیشتر به آمریکاییها فشار نیاوردیم، از این غصه میخورند که چرا دشمن ابرقدرت اتمی این مملکت را کامل به زانو درنیاوردیم.
🔻 الحمدلله که امروز خون دل ترکمنچای نمیخوریم که خاک از ما جدا کردند، غصهٔ عهدنامه گلستان نداریم.
🔻 الحمدلله که غم این را نداریم که ارباب آمریکایی پول نفت ما را اول ببرد در فدرال رزرو بعد اگر صلاح دید برای حقوق کارکنان ما واریز کند.
🔻 الحمدلله که ما نبودیم و از دست رفتن بحرین را ندیدیم.
🔻 خداروشکر که نبودیم تا ببینیم شهدای سرافراز دشت چالداران چطور مقابل عثمانی به خاک افتادهاند، تنها به این دلیل که ما توپ جنگی نداشتیم.
🔻 منت خدای را عزوجل که ما شکستن عباس میرزا بعد از دوازده سال مقاومت در برابر روس تزاری را تجربه نکردیم.
🔻 سپاس پروردگار را که شاهد هتک حرمت ایران و ایرانی زیر چکمههای سربازان محمود افغان نبودیم.
🔻خداراشکر که سوختن خانه و کتابخانه و مسجد و باغ و باغچه ایرانیان را در آتش مغول ندیدیم
🔻 حتی خداروشکر که ما روزهای اول جنگ ۸ ساله را ندیدیم که غصه میخوردیم چرا موشک نداریم....موشک؟ ما حتی کلاش هم نداشتیم، سیم خاردار نداشتیم، گونی سنگر نداشتیم.
🔻 الحمدلله که به روزهای وعده داده شده خمینی رسیدیم و با پرچم لا اله الا الله در مقابل کسانی ایستادیم که در تفکر برخی روشنفکران خودمان حتی به لحاظ سایز کورتکس مغزی از ما برتر بودند، مقابل آنهایی ایستادیم که به اذعان برخی استادنمایان دانشگاهمان بعد از حملهٔ آنها یک تیر چراغ برق هم نباید سالم میماند،نیروی دریایی ما به فضل خدا حماسهای رقم زد که قبل از آن روشنفکر دستمال گردنی ما تمسخرش میکرد که عرضهٔ بستن تنگه ترمز هم ندارد چه برسد به هرمز.
🔻 الحمدلله که خمینی و خامنهای ما را جوری بار آوردند که وقتی تربیت شدگان شرق و غرب در مقابل قدرتهای عالم سجده کرده بودند قیام کردیم .
🔻حالا بگذار طعنه بزنند...طعنهشان هم از سر زبونی است. از سر حرص است.
🔻ما ولی شکر خدا میکنیم و طبق همان سنتی که به ما یاد دادند میدانیم مثل همیشه دشمن ما برمیگردد، میدانیم دشمن ما بدعهد است، پس انرژی نگه میداریم برای همان موقع.
🔻بگویید بچههای خمینی کبیر و خامنهای شهید منتظرتان هستند.
"محمدامین سلیمی"
@edraakaat
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش نمایندگان پارلمان تانزانیا هنگام معرفی و اعلام حضور معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجلس
از اون وقتا که با خودت میگی ایرانیبودن چه کیفی داره…
@edraakaat
نوشتهاند«تحویل سالِ سوختگان از محرم است
و ما امسال جان و جگر سوختهترین امت شماییم…
صلیالله علیک یا اباعبدلله
#شب_اول
@edraakaat
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عروس آقا چیز زیادی از مال دنیا نداشت، اما همون که داشت که رو هم خرج امام حسین میکرد.
مثل همین «یه دونه» سکه که اینجا قصهش رو تعریف کرده. #بشنوید.
شما صدای شهید زهرا حداد عادل را میشنوید…
@edraakaat
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در مظلومیت ایران همین بس که تیم ملیاش در بیشترین فشار تبلیغاتی آن طرف دنیا مهمترین رویداد جهانی را پیش میبرد و این طرف سلبریتی وابستهٔ بیمایه با رانت و امکانات داخلی وسط همین تهران برنامه میسازد که با این ادبیات چرک با رذالت تمام ته دل بازیکنان را خالی کند. کاش میدانستیم کسی که مدعی است حتی بازیکنان تیم ملی را نمیشناسد با چه صلاحیتی پول میگیرد که برنامهٔ فوتبالی بسازد! کاش میفهمیدیم منشاء این حجم از وقاحت کجاست!
@edraakaat
امضای تفاهمنامه فعل حرام و شکست و خیانت نیست اما فتحالفتوح هم نیست! انقدر ذوقزدگی ندارد! معلوم نیست در تفسیر و اجرا چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
در ماجرای برجام رویافروشی افراطی شد و سرخوردگی بار آورد. این بار درس بگیریم و واقع بین و محتاط باشیم!
@edraakaat
داشتم در دلم قربانصدقهٔ قشنگی و ملاحت این بچه میرفتم که دیدم زیرش نوشته: از شهدای امروز لبنان… ویران شدم…
@edraakaat
در شرایطی که جماعت علاقمند به رهبری مشغول دعوای «کی با بصیرتتر بود؟» و «یکی باید بگه غلط کردم» و «کدوممتون عاقلتر بود» هستند، یک عده در سطح کلان دارند مسوولیت جنگ را به بر گردن رهبر انقلاب میاندازند و کلام او را سد صلح میبینند. اگر ولایتمدارید، اگر دغدغهٔ پرکردن دست ولی را دارید، الان وقت جهاد تببین ماست. باید نشان بدهیم علی الکدام اصول بر مواضع انقلاب ایستادهایم و چرا این اصول را به نفع همه میدانیم. چرا خیر همه در مواضع رهبر است و او کجا را میبیند که این پیام را میدهد. این توییتها را بخوانید و نیش قلمتان را در افق بالاتری تنظیم کنید. خیلی کار داریم...
@edraakaat