فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد علی صفایی حائری:
✅اگر شنیدید افضل الاعمال انتظار الفرج، اعمال نه حالات ..
بسیار شنیدنی👌👌
🔶استاد #علی_صفایی_حائری
@einsad
✅ تولد چنين امامى اگر با جشنى همراه باشد، بايد با جشن تولد دوبارۀ ما باشد❗️
🔶استاد علی صفایی حائری:
ما تولد چنين امامى را جشن مىگيريم، به اميد آنكه خود در اين تولد، به تولدى ديگر برسيم و از شكم عادتها و تقليدها و از شكم قالبها و محدودهها و روابط توليد و بازتابها و غريزهها بيرون بياييم و با تدبر و تفكر و تعقل خويش، به آزادى انسانى برسيم و در اين آزادى، حاكمى را انتخاب كنيم كه نور راه ما و حجت راه رفتن ما و امين استعدادهاى ما و پناه و قلعۀ ما، در اين دزد بازارِ بى در و پنجره باشد.
تولد چنين امامى اگر با جشنى همراه باشد، بايد با جشن تولد دوبارۀ ما باشد، كه اين امامت را جز پس از اين تولد نمىتوانيم تحمل كنيم و اين امام را جز با اين ديد وسيع و مترقى نمىتوانيم شيعه باشيم و دنبال كنيم، كه گفتهاند: «انّ أمرنا صعب مستصعب، لا يحتمله الا ملك مقرب او نبى مرسل او عبد مؤمن امتحن اللّه قلبه للايمان ».
📚 #تومي_آيي (ويرايش جديد)، ص 83
🌿 @einsad
✅آيا اميد تولدى هست، اى تولدِ بالغِ تاريخ ...
🔶استاد علی صفایی حائری:
اى قامت بلند امامت
ما در روز تولد تو، به اميد تولد دوبارۀ خويش، جشن مىگيريم، تا شايد در اين تولدِ مسرور بتوانيم زنجيرها را بگسليم و آغلها را كه برايمان آذين هم بستهاند، فراموش كنيم و تو را حاكم بگيريم.
اى سايبان شوق!
ما رنجهايى در دل داريم و زخمهايى بر سينه و زنجيرهايى بر خويش.
بگذار با تو بگوييم، كه ما زنجيرىِ خويشتن هستيم، خود را با دست خويش بستهايم. ما هنوز هم رهسپارِ پس كوچههاى گنگ و بنبستهاى حكومتها هستيم؛ حكومتهايى كه آغلها را برايمان آذين بستهاند و ما را كه اغنامشان هستيم از سرچشمۀ انسان شدن، تبعيد كردهاند.
آيا اميد تولدى هست، اى تولدِ بالغِ تاريخ ...
📚 #تومي_آيي (ويرايش جديد)، ص 67
🌿 @einsad
✅آدم بودن، خيلى سختتر از طبيعى بودن است چون...
🔶استاد #علی_صفایی_حائری:
سنجش و حسابرسى، مسؤوليت اوّل توست؛ چون خلقت و ساختمان وجود تو،با اين توانايى همراه است و اين توانايى، مبناى مسؤوليت توست.
تو به اندازهاى كه از غريزه و عادت الهام مىگيرى و طبيعى رفتار مىكنى، از آدميّت فاصله دارى. و به اندازهاى كه نظارت و سنجش و حسابرسى داشته باشى و انتخاب در كارها و برخوردها داشته باشى، آدم هستى. و آدم بودن، خيلى سختتر از طبيعى بودن است؛ چون آدم بايد هر لحظه و هر عمل و هر حالت و هر برخوردى را بسنجد و بررسى كند و از عكسالعملهاى طبيعى و از انعكاسها،به انتخابهاى سنجيده روى بياورد. و اين سخت است؛ ولى با تمرين آسان مىشود و با شكر و تسليم زيادتر و گستردهتر مىشود. و با بلاء و گرفتارىها، تمحيص و تثبيت مىشود.
📚 #نامه_های_بلوغ ص۱۶۱
🌿 @einsad
✅بيا و هستى حافظ ز پيش او بردار
🔶استاد #علی_صفایی_حائری:
خدا شاهد است اگر بنا باشد پردهها كنار برود و به ما نشان داده شود و آن جايى كه دل اولياى خدا را عرضه مىكنند،بيايند و دلهاى ما را هم ببينند، آن وقت مىفهمند كه شادىهاى ما خيلى كودكانه و خيلى احمقانه است؛ به من سلام گفتهاند، خوشحال شدهام!بىاعتنايى و محرومم كردهاند يا در را به رويم نگشودهاند، رنج بردهام.بايد اين فتوحات در همت ما، در دعاى ما، در خواستههاى ما، در دل ما بيايد تا ديگران را در دل خود مهمان كنيم. محبتهاى ما محدود است، غضبهاى ما محدود است. همت ما محدود است. دعاهاى ما محدود است. شادىهاى ما محدود است و تا اين حدود را نشكنيم به فضل عظيم حق راهى پيدا نمىكنيم. او براى شكستن اين ديوارها با ما كلنجار مىرود، مبتلامان مىكند، زير و رويمان مىكند تا مگر با اين زير و رو شدنها همتى پيدا كنيم، دستى به دعا برداريم، لااقل بخواهيم كه خدايا! تو اين ديوارها را بشكن.بيا و هستى حافظ ز پيش او بردار.تو دستى بلند كن كه اگر عاجز شدى او در وجود تو توسعهاى بدهد.بيا و هستى حافظ ز پيش او بردار. ما خيلى محدوديم. نمىخواهم به دروغ،به شعار تحريكتان كنم، نه، واقعش اين است كه ما روزهايى را در پيش داريم، زندگىهايى را در پيش داريم، ما عابر و رهگذر از دنياهايى هستيم كه لحظههايش از تمامى هستىاى كه در تصورمان مىگنجد بيشتر و عظيمتر است.براى آن روزها و اگر بتوانيم در اين شبها ديوارها را بشكنيم و در همتمان، در دعايمان، در قلبمان، در طرحمان، در عملمان و در كارهايى كه مىخواهيم بكنيم، لحظهها، كى مىخواهيم كارى بكنيم؟! توسعه بدهيم.
📚 #خط_انتقال_معارف ص۱۴۶
🌿 @einsad
✅ الدنیا مزرعة الآخرة...
🔸 استاد علی صفایی حائری(عین.صاد)
️می گویند دنیا بد است، آن را رها کن. دنیا رنج است، از آن بگذر. دنیا مردار است، از آن فرار کن.
در حالیکه دنیا بد نیست، که کم است، باید آن را زیاد کرد. باید با آن تجارت کرد. گندمی است که باید به خاکش سپرد و آبیاریش کرد و خرمنش را برداشت.
️بعضی، گندم را نگه می دارند و فقط به آن عشق می ورزند و به آن افتخار می کنند.
بعضی گندم را رها می کنند و از آن می گذرند.
اما آنها که وسعت خسیس زمستان را دیده اند، یک گندم را بارور می کنند، آن را به خاک می دهند تا از خاک برخیزند و زمستان را گرسنه نمانند.
اینها در واقع از گندم ها و از دنیا نگذشته اند که ان را برداشته اند. آن را بد نمی دانند که کم می شمارند و به زیاد کردنش مشغول می شوند. دنیا می شود کشتزارشان، می شود بازارشان...
️دنیا بد نیست، کم است. دنیا رنج است اگر اسیرش باشی و سود است، اگر امیرش بشوی.
📚 روروش نقد، جلد3، ص 70
🌿 @einsad
4_454890886946357573.mp3
1.19M
✅ تلقی ما از خدا و جزا و مذهب...
🔶 #کلام استاد علی صفایی حائری:
✅ ما در رابطه با خدا، روی رابطه قدرت بیشتر تأمل کردیم، نه رابطه رحمت و محبت و انس و عنایت حق...
🌿 @einsad
هدایت شده از مؤسسهٔ لیلةالقدر تهران
🖼 #عکسنوشت
🌙 ✨ «وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِى جَعَلَ مِنْ تِلْكَ السُّبُلِ شَهْرَهُ شَهْرَ رَمَضَانَ»؛ سپاس براى او كه از راه هاى #رشد و راه هايى كه به #رضوان او منتهى مى شود، ماه #رمضان را قرار داده است.
🌾 🌱 در اين ماه كه ما ميهمان حقّيم، ميزبان بر اساس كرم و سخاوت و آگاهى و محبتش، ما را تغذيه مى كند و تغذيه اين ماه فقط براى شكمبه ها و بدن ها نيست، بلكه بايد #قلب و #عقل و #فكر و #روح ما هم تغذيه شوند. 💯
📚 #بهار_رویش (صفحه۶۴).
🖌 استاد #علی_صفایی_حائری
⭕️ @EinSadTehran
هدایت شده از مؤسسهٔ لیلةالقدر تهران
رمضان و نیازهای انسان.pdf
390.9K
✅ ماه رمضان؛ ماه طهارت
🔶استاد #علی_صفایی_حائری :
بعضی وقت ها ابری می آید اما نمی بارد. فرصت ها را می دهند، اما ما بهره نمی گیریم . رمضان ها آمده و رفته، اما جز خیس خوردن چرک ها چیزی برایمان باقی نمانده است.
در همین شب های ماه رمضان ، که ما دور هم می نشینیم و می گوییم ماه رمضان جدید آمد، باید مواظب باشیم و به خودمان فکر کنیم، ولی مانند کسی هستیم که به حمام آمده است، ولی نه برای تطهیر، که برای بازی.
📚 اخبات، ص۳۰
🌿 @einsad
✅ مهمانی خداوند کریم و توانا
🔶استاد #علی_صفایی_حائری :
ميهمانىاى كه خدا در اين ماه براى ما دارد، ضيافتى است كه هماهنگ با آگاهى و كرامت و قدرت ميزبان است. هر چقدر ميزبان آگاهتر به من و نيازهاى من باشد و كريمتر و نيرومندتر و تواناتر، ضيافتش هم اوج بيشترى مىگيرد.
خدايى كه تمامىنيازهاى انسان را مىشناسد و تمامىابعاد او را مىداند و اين كرامت و قدرت هم در او هست، اين ضيافت را به پا داشته تا به تمامى ابعاد ما در اين ماه رزق بدهد و همين است كه فكر و تخيل و عقل و روح و تمامى بدن ما بايد در اين ماه رمضان رزق بگيرد و از اين ضيافت سرشار شود.
📚 بهار رويش (مروری بر دعاهای ورود و وداع ماه #رمضان ) صفحه 18
🌿 @einsad
✅ قرآن درمان تمام درد ها
🔶استاد علی صفایی حائری:
قرآن كتابى است كه براى هر درد، درمانى دارد. و كتابى است كه براى هركس هدايتى دارد و شفايى مىآورد.
براى يك بيمار، گاهى بيش از يك آيه لازم نيست. اگر تمام قرآن را بررسى كند و اين آيه را كنار بگذارد، درمان نخواهد شد و شفايى نخواهد گرفت و اگر فقط همين يك آيه را ببيند و همان آيه برايش تلاوت شود و در آن تدبر كند، از آن بهره خواهد گرفت و راهش را خواهد يافت.
آنچه در قرآن از آن ياد شده، تلاوت آيههاست. و آنچه مانع گمراهى است،به شهادت قرآن دو چيز است:
وَ كَيْفَ تَكْفُرُونَ بِاللّهِ وَ أَنْتُمْ تُتْلى عَلَيْكُم آياتُ اللّه وَ فيكُم رَسُولُه. ١چگونه كفر مىورزيد در هنگامى كه آيهها بر شما تلاوت مىشود و رسول در ميان شما هست. مانع از كفر ورزيدن و گمراهى همين تلاوت آيهها و وجود رسول است و همين است كه پس از رسول،بايد رسول، جانشينى بيابد كه همراه قرآن و تلاوت آيهها باشد و از گمراهى جلوگيرى نمايد.
📚 روش برداشت از قرآن، صفحه 24
🌿 @einsad
✅در اين ماه #رمضان بايد دلهايمان را مطالعهاى بكنيم، شايد...
🔶استاد علی صفایی حائری:
در اين ماه رمضان بايد دلهايمان را مطالعهاى بكنيم، شايد يك جمع بندى مناسبى براى اين ماه باشد. بايد ببينيم كينههاى ما نسبت به مؤمنين، نسبت به دوستان، از چه نوع است. آيا «لِلّه» است؟ در دعا داريم كه: «خدايا! تو كينهها را ببر، مگر آن كينه و غِلّى كه به خاطر تو باشد».
بايد ببينيم كه كينههاى ما به خاطر چيست؟آيا براى اينكه دعوتمان نكردند يا ديرتر به ما گفتند يا چايى خوب به ما ندادند يا...
اين كينههاباعث محروميتهاست. اين سوء ظنها و بدگمانىها باعث محروميتهاست؛ چه به خدا و چه به بندگان خدا.
آيا ما به خدا بدبين نيستيم؟ يعنى خدا را مهربان و رحيم مىبينيم، نزديك مىبينيم، مجيب مىدانيم، ته دلمان در پروندۀ خدا سياهى ننوشتهايم؟ راستى آيا مسبِّح هستيم؟
وقتى همۀ اين بارشها باشد ولى ظرف من واژگون باشد، چه حاصلى به دست مىآورم؟ در روايت آمده است كه اگر به مقدار كمى كينۀ مؤمنى در دل تو باشد، به اندازۀ سالهاى نورى، بوى بهشت را نخواهى شنيد و نخواهى يافت.
📚 بهار رويش (مروری بر دعاهای ورود و وداع ماه رمضان)، صفحه 33
🌿 @einsad
هدایت شده از مؤسسهٔ لیلةالقدر تهران
🖼 #عکسنوشت
🖤 ای دل از دست رفته، چه مى خواهی؟؟!!
❇️ اين فرصت و اين هم آغوش باز و اين هم انتظار بازگشت؛ «لَوْ عَلِمَ الْمُدْبِرُونَ عَنّى كَيْفَ انْتِظَارِى لَهُمْ وَ اشْتِيَاقِى الَى تَرْكِ مَعَاصِيهِمْ لَمَاتُوا شَوْقاً بِىْ وَ تَقَطَّعَتْ أَوْصَالَهُمْ عَنْ مَوَدَّتِى »🔅
🗯 در تمام لحظات، دعوتى هست و فريادهايى هست.
اين صداى اوست و اين ماييم كه بايد لبّيك بگوييم.
ما اين فريادها را نمى شنويم.
چشم ها و گوش هاى ما تربيت نشده اند.
ما احساس تربيتى و نياز به تحولى در اين حواس و جوارح نداريم.
➰〰〰〰〰〰〰〰〰➰
🔅 اگر اينها كه به من پشت كرده اند و از من بريده اند، مى دانستند كه چگونه در انتظارشان هستم و چگونه مشتاق بازگشت شان هستم و چگونه مى خواهم كه عصيان ها را رها كنند، از شوق من مى مردند و رگهاى گردنشان از فشار عشق من پاره پاره مى شد. (جامع السعادات، ج ٣، ص ١٠٣)
📚 #بهار_رویش ( ص۱۸).
🖌 استاد #علی_صفایی_حائری
⭕️ @EinSadTehran
✅ #معلم خوب
🔶استاد علی صفایی حائری:
مدرسه، معبد است و معلم عابد و كارش، عبادت ...، اگر محركش خدا باشد و قصدش پيش بردن انسانها،به سوى اللّه و اگر نيّتش نزديكتر كردن خويش و ديگران باشد، در هر مرحله به طرف خالق هستى (قربة الى اللّه). معلم بايد بيش از هر كس، صداقت داشته باشد؛ چون الگو است، چون اسوه است. و صدق، چيزى نيست جز هماهنگى ميان حرف و عمل و نيّت. معلم خوب، چون خدا را دوست دارد، خلق خدا را نيز دوست دارد و فرزندان خلق را عاشق است. او فقط يك آشنا نيست، كه دوست است و مىگويند: دوست تو، كسى است كه تو را براى خودت مىخواهد. و دشمن تو، كسى است كه تو را براى خودش مىخواهد. و انسان عاشق خدا، خودش و ديگران و همه هستى را براى خدا مىخواهد و در اين مرحله است كه انسان به اخلاص مىرسد.
📚 #تربیت_کودک ص۱۶
🌿 @einsad
✅ روز معلم مبارک🌹
🔶استاد علی صفایی حائری:
كاش همۀ معلمهاى ما،به آن درجه از صميميت و ايمان و صداقت مىرسيدند كه شاگرد را حقيقتاً همچون فرزند خود، همراه خود و همگام خود حس مىكردند. درسشان زمزمۀ محبت بود و فريادشان خطاب به شاگرد اين كه:
اى همگام...
دستهايت را با قلم مىفشارم تا تپش ايمان را احساس كنى
چشمهايت را، با ديدگانم پيوند مىزنم تا پلى از اعتماد بسازم به هستى
سوگند كه هستيم را در راه هستى دادن نثار خواهم كرد
هستيم را در راه هستى دادن نثار خواهم كرد
📚 #تربیت_کودک ص۲۶
🌿 @einsad
✅ #خدیجه سلام الله علیها
🔸 استاد علی صفایی حائری
✅ خديجه چه كرده كه اين گونه در دل رسول(ص) نشسته؛ تا آنجا كه عايشه حتى پس از مرگ بر او حسادت مىبرد؟ من از اين سؤال سمج نمىتوانم دامن جمع كنم. اين همه ارزش آيا از معرفت و شناخت و يا عشق و ايمان و يا عمل و تقوا، از كدامين ريشه، سر برگرفته؟ ريشهها را بايد در جايى ديگر جست؛ چون حتى تقوا توشهى راه است. و توشه براى رفتن كافى نيست. و همانطور كه گذشت، حتى عصمت، كفاف اين مقصد بلند و راه دراز را نمىدهد و تحليلى ديگر مىخواهد.[1]
✅...با اين نگاه، مىتوانى بلوغ و تماميت خديجهى كبرى و فاطمهى زهرا را بفهمى؛ كه خديجه در برابر رسول خدا براى خودش حدى نگذاشت و سهمى نگرفت و فاطمه(س) در برابر ولىّ رسول خدا، از تمامى توانش كمك گرفت و سينه و صورت نيلى گرفت، ولى رخ از مولى نهان كرد و چهره به او نشان نداد.[2]
✅ همانطور كه بارِ رسالتِ رسول بر دوش ابوطالب و جعفر و مصعب و جمعى ديگر بود و به وسيله آنها رسالت رسول گسترده و پخش شد، با مال خديجه و ثروت او نيز پيوند خورد و هنگامى هم كه آن ثروت تمام شد، نوبت ديگران است تا شروع كنند و در زمين بگردند و منبعى براى توليد و برداشت، داشته باشند.[3]
✅ وفا و صفا و فناى خديجه، او را محبوبترين در وجود رسول مىسازد. تا آنجا كه هميشه او را پيش چشم دارد تا آنجا كه عايشهى جوان با تمامى اقتدار و اعتماد به نفسش، حتى پس از مرگ خديجه، به حسادت مبتلا مىشود؛ چون مىبيند در زبان و چشم و دل رسول جايى براى جلوهى او نيست. و بالاتر از حسادت به شماتت مىپردازد كه چرا اين قدر به ياد كسى هستى كه خداوند بهتر از او را به تو داده است. تا آنجا كه رسول برمىآشوبد و تأكيد مىكند كه بهتر از خديجه را به دست نياورده است.[4]
.....................................
📚 1- روزهاى فاطمه(س)، ص: 15
📚 2- روزهاى فاطمه(س)، ص: 17
📚 3- حركت، ص: 205
📚 4- تطهير با جارى قرآن(2)، ص: 348
🌿 @einsad
4_5868306527688851772.mp3
33.93M
✅ #شرح_دعای_ابوحمزه_ثمالی 1⃣
🔶 #کلام استاد علی صفایی حائری
🌿 @einsad
هدایت شده از فینال فینالی
با سلام و عرض ادب و احترام، خدمت اهالی گروه:
سعید صفایی حائری هستم.
در روزهایی که گذشت، و در دورانی که ویروس تازه وارد، ارتباطات و تعاملات را به غایت محدود کرده بود؛ انتشارات لیله القدر با همکاری انتشارات ذکرا، با وجود محدودیتهایی که در امور اجرایی، چاپ و فروش داشت؛ فعالیتهای کاری خود را در زمینه های دیگر متمرکز کرد و در پی آن، و پس از پیگیریها و رایزنیهای زیاد، موفق به سرانجام رساندن بعضی از طرحهای طراحی شده در اتاق فکر مجموعه شد.
ان شاء الله و به یاری امام عصر (عج) در پیشبرد اهداف مجموعه، ثابت قدم بمانیم و ماجور.
مسابقه بزرگ کتابخوانی روبیکیو«شیرازه»، مسابقهایست که در چهار هفته متوالی از شبکه سوم سیما، در ماه مبارک رمضان و بعد از ماه مبارک، برگزار میشود.
خداوند را شاکریم که توفیق حاصل شد در پرداختن به کتاب اخبات، در این مسابقه سراسری.
زمان پخش مسابقه در رابطه با کتاب اخبات: روزهای چهارشنبه، شبکه سوم سیما، بعد از اخبار ساعت ۲۲:۰۰
ان شاء الله زمان پخش اولین جلسه، در همین گروه اعلام میشود.
ما خدمتگزاران شما در مجموعه انتشارات لیله القدر و ذکرا، محتاج دعای خیر همه عزیزان هستیم.
4_5873066090187194687.mp3
31.06M
✅ #شرح_دعای_ابوحمزه_ثمالی 2⃣
🔶 #کلام استاد علی صفایی حائری
🌿 @einsad
✅ از قطار #رمضان جا نمانیم!
🔸 استاد علی صفایی حائری
انسان میبیند رمضان دارد میرود؛ مثل قطاری که آخرین واگنش رسیده است و ما هم در راهی ماندهایم که حتی امید معجزهای در آن نیست. اگر سوار نشویم، تنهایی است!
من یادم نمیرود که یک احساس عجیبی از حرکت ماشینها یا قطارها از کودکی در ما بود؛ چون شنیده بودیم که اگر به قطار دیر برسیم، میرود، بعد هم مشکلاتی پیش میآید. آنقدر رفتنِ قطار رنجمان میداد که ما حتی از قطار پایین نمیآمدیم، گاهی هم که پایین میآمدیم خیلی فاصله نمیگرفتیم. گاهی هم فکر میکردیم که اگر قطار رفت به کجای آن بچسبیم!
حال که قطار رمضان، لحظهها و روزها و شبهایش دارد میگذرد، ما اگر جا ماندیم و نرسیدیم، محرومیم و ملعونیم...
📚 بهار رویش، ص 127
🌿 @einsad
🔰 میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام)
▶️ @einsad
🛒 www.zekraa.ir
▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
🔰میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام
🔶🔸امشب،
شام ولادت حضرت مجتبى (ع) است
و سزاوار است
كه بعد از پانزده روز از ماه رمضان،
انسان به دنبال معنايى و تولّد حقيقتى در وجود خود باشد.
به دنبال نكته ها و جوانه هايى بگردد و ببيند كه چه چيزى در وجود اوست؛
🔸چون حتى مرحله اوّلى كه در دعا و مناجات خمسةعشر مطرح مى شود،
كه مرحله توبه است،
بعد از مرحله اى از اجتباء و عنايت حق است.
🔸در آيات راجع به آدم نيز آمده است؛
«عَصَى آدَمُ رَبَّهُ فَغَوَى ثُمَّ اجْتَبَاهُ رَبُّهُ فَتَابَ عَلَيْهِ وَ هَدَى»؛
يعنى تا يك مرحله از اجتباء و انتخاب و عنايت حق همراه آدم نباشد،
حتى توبه او هم تحقّق پيدا نمى كند و قدمى برنمى دارد.
🔸مراحلى هم بعد از اجتباء مطرح است كه:
«وَ كَذلِكَ يَجْتَبِيكَ رَبُّكَ وَ يُعَلِّمُكَ مِنْ تَأْوِيلِ الْاحَادِيثِ وَ يُتِمُّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكَ ...».
🔷🔹انشاءاللَّه در طلوع تولّد حضرت مجتبى عنايتى بشود
كه اجتبايى، توجّهى، از خاك برداشتنى باشد
تا ما توبه كنيم و او هم به سمت ما توبه كند.
توجّه و عنايتى كند و توبه ما را بپذيرد.
🔹و «تُبْنَا الَيْهِ»؛
بازگشت و توبه ما به سمت حق،
با «تَابَ عَلَيْهِ وَ هَدَى»؛
بازگشت و توبه حق بر ما و هدايت او همراه باشد
📝 استاد علی صفایی حائری
📚 کتاب فوز سالک،ص ۱۱۶
▶️ @einsad
🛒 www.zekraa.ir
▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri