بسم الله الرحمن الرحیم
👋 سلام و صبح تون بخیر
امروز: پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت
حدیث روز: #امام_رضا (ع) :
هر که در مجلسی بنشیند که در آن یاد ما (اهل بیت) زنده میشود، قلبش، در روزی که قلبها میمیرند، نمیمیرد.
❀ ⃟⃟ ⃟🌸 ⃟✤ @eittwitter ❀ ⃟⃟ ⃟🌸 ⃟✤
فیلم سینمایی #اسفند از شجاعت مردان بزرگی روایت میکند که در عملیات #خیبر جانفشانی کردند.
ما انقلاب را مدیون بزرگمردانی هستیم که از جان و مالشان گذشتند برای حفظ خاک وطن
🆔 @eittwitter ثنا سعادتی
سلام بر او که میگفت:
" آخرت خود را به دنیای فانی نفروشید، کمک به مستمندان و محرومین را فراموش نکنید "
#شهید_بلباسی
🆔 @eittwitter محسن رایجی
کشور مسلمان نمایی که دست بوس اهل بیت نباشه، باسن بوس اجنبی میشه و به چنین حقارتی میوفته!
🆔 @eittwitter
یکی از دستاوردهای مهم دولت #شهید_رئیسی در حوزه سیاست خارجی، عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای و بریکس بود.
این عضویتها نه تنها جایگاه بین المللی ایران را ارتقاء بخشید، بلکه پیام روشنی به نظام سلطه ارسال کرد که ایران مسیر استقلال و تعامل با قدرتهای نوظهور را برگزیده است
#شهید_جمهور #شهید_خدمت
🆔 @eittwitter آنتی سکولار
به نظرم دیگه الان وقتشه که یه ارگانی بیاد لیست جاهایی که میشه نفت خرید رو اعلام کنه.
برق رفته و فانوسمون نفت نداره که روشن بشه🥲🚶♀️
🆔 @eittwitter
از درمان رایگان بیماریها تا حمایت از حقوق کارگران و دفاع بیامان از #فلسطین .
#شهید_رئیسی نه فقط در گفتار، که در عمل خادم مظلومان بود. یادش همواره زنده!
#شهید_جمهور
🆔 @eittwitter عطرین خانومم
بزرگ ترین دوشیدن تاریخ!..
کاخ سفید: #آمریکا و عربستان بزرگترین قرارداد فروش دفاعی تاریخ را به ارزش حدود ۱۴۲ میلیارد #دلار ، امضا کردند.
🆔 @eittwitter تقی زاده
یادش بخیر قدیم ،جمع می شدیم با بچه ها برنامه کودک میدیدیم ،
یهو تلویزیون برفکی میشد ،
یکی میرفت پشت بوم آنتن رو میچرخوند، بعد از دودکش بخاری داد میزد خوب شد؟
میگفتیم نه و هی ....🥺
.
#نوستالژی
🆔 @eittwitter بازباران
با دیدن فرد یا افرادی از اصلاح طلب ها یادِ «نصرت توی دودکش» نمی افتین...؟
#سرطان_اصلاحات
🆔 @eittwitter
.
رأیشان برای مردم شفاف نیست،
حتی مذاکراتشان با آمریکا برای مردم شفاف نیست،
اما دنبال شفاف کردن ارکان اقتصادی-نظامی کشور برای سازمانهای آمریکایی-صهیونیستی هستند.
#پالرمو #مذاکره
🆔 @eittwitter co-man