سه شنبه سوّم آبان ماه ۱۴۰۱ نماز آیات واجب میشود از حدود ساعت یک ربع به دو بعداز ظهر به افق تهران و قم و شهرهای مرکزی ایران
حدوداً ساعت یک ربع به دو بعداز ظهر خورشید گرفتگی جزئی است که به فتوای تمام مراجع عظام نماز آیات را واجب می کند .
در تصویر نحوه صحیح خواندن نماز آیات به فتوای همه مراجع تقلید آمده است .
https://eitaa.com/joinchat/3002138830C83dd1fe758
💠 مرحوم آیت الله فاطمی نیا رضوان الله تعالی علیه:
فراموشی و غفلت از امام زمان ارواحنا فداه، بسیار ظلمت آور است. یاد آن حضرت نباید اختصاص به روز جمعه و دعای ندبه داشته باشد و بس.
📚 نکته ها از گفته ها ج ۱ ص ۱۲۷
#امام_زمان #غفلت #فاطمی_نیا
الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِلوَلــیِّڪَاَلْفــَرَجْبحق حضࢪٺزینبڪبرۍسلاماللهعلیها🤲🏻🕊
.┈┉┅━❀🌸💌🌸❀━┅┉┈
https://eitaa.com/joinchat/3002138830C83dd1fe758
.┈┉┅━❀🌸💌🌸❀━┅┉┈
1_1125085163.mp3
10.28M
📚دوره مقدماتی #انسان_مصلح
🎧فایل صوتی
📖#جلسه_دوم
آموزشوتبیین⛔️واجبِفراموش شده⛔️
🦋امر به معروف و نهی از منکر🦋
🔊با نشر مطالب کانال در ثواب تولید این اثر شریک باشید😊
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/3002138830C83dd1fe758
نحوه خواندن نماز آیات
حضرت آیت الله خامنهای: بعد از نیت و حمد یک آیه (البته احتساب بسم الله الرحمن الرحیم به عنوان آیه صحیح نیست) از سورهای را بخواند و سپس به رکوع رود و دوباره سر از رکوع برداشته و آیه دوم همان سوره را بخواند، دوباره به رکوع رفته و این کار را تا هنگامی که پنج رکوع تمام شود انجام دهد. باید بداند که سوره مورد نظر باید قبل از رکوع پنجم تمام شود و اگر یک آیه از هر سورهای واحد در هر قیام قرائت شود دیگر نیازی به خواندن سوره حمد نیست. رکعت دوم را نیز مانند رکعت اول به جا آورده و در نهایت تشهد و سلام دهد تا نماز پایان یابد.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی: بعد از نیّت و تکبیر و خواندن حمد، آیههای یک سوره را پنج قسمت کند و یک قسمت از آن را بخواند و به رکوع رود، بعد سر بردارد و قسمت دوم از همان سوره را (بدون حمد) بخواند و به رکوع رود و همین طور تا پیش از رکوع پنجم سوره را تمام نماید و بعد به رکوع رود و رکعت دوم را هم به همین صورت به جا آورد، مثلًا سوره «قُلْ هُوَ اللَّهُ احَدٌ» را به ترتیب زیر تقسیم کند: قبل از رکوع اوّل: «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ» بگوید و به رکوع رود بعد بایستد و بگوید: «قُلْ هُوَ اللَّهُ احَدٌ» باز به رکوع رود و سربردارد و بگوید: «اللَّهُ الصَّمَدُ»، باز به رکوع رود و سر بردارد و بگوید: «لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُولَدْ» و به رکوع رود و سر بردارد و بگوید: «وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوَاً احَدٌ»، بعد به رکوع رود و بعد از سر برداشتن دو سجده کند و رکعت دوم را نیز مانند رکعت اوّل به جا آورد و در آخر تشهد بخواند و سلام گوید.
حضرت آیت الله سیستانی: نماز آیات دو رکعت است و در هر رکعت پنج رکوع دارد، و دستور آن این است که انسان بعد از نیت، تکبیر بگوید و یک حمد و یک سوره تمام بخواند و به رکوع رود و سر از رکوع بردارد، دوباره یک حمد و یک سوره بخواند، باز به رکوع رود تا پنج مرتبه، و بعد از بلند شدن از رکوع پنجم دو سجده نماید و برخیزد، و رکعت دوّم را هم مثل رکعت اوّل بهجا آورد و تشهّد بخواند و سلام دهد.
در نماز آیات ممکن است انسان بعد از نیت و تکبیر و خواندن حمد، آیههای یک سوره را پنج قسمت کند، و یک آیه یا بیشتر از آن را بخواند بلکه کمتر از یک آیه را نیز میتواند بخواند ولی باید بنا بر احتیاط جمله تامّه باشد، و از اوّل سوره شروع کند و به گفتن «بسم الله» اکتفا نکند، و سپس به رکوع رود و سر بردارد، و بدون اینکه حمد بخواند، قسمت دوّم از همان سوره را بخواند و به رکوع رود، و همینطور تا پیش از رکوع پنجم سوره را تمام نماید
https://eitaa.com/joinchat/3002138830C83dd1fe758
🌷مهدی شناسی ۲🌷
❓❓اصلا چرا باید امام مهدی علیه السلام را شناخت؟؟؟!!!
⭕️ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﯿم ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺩماﻥ ﺩﺭ ﺑﺎﺏ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ،ﺍﺧﻼﻗﯿﺎﺕ ﻭ ﻣﻌﻘﻮﻻﺕ ﺯﺣﻤﺖ ﺑﮑﺸﯿم،ﺍﻣﺎﻡ ﺷﻨﺎﺱ ﻣﯽ ﺷﻮﯾم. ﺧﯿﺮ. ﻭﺟﻮﺩ ﺍﻣﺎﻡ،ﻓﻮﻕ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎﺳﺖ ﻭﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻦ ﺍﻣﺎﻡ،ﻣﺴﺎﻭﯼ ﮔﻤﺮﺍﻫﯽ ﺩﺭ ﺩﯾﻦ ﺍﺳﺖ.
"ﺇﻥ ﻟﻢ ﺗﻌﺮﻓﻨﯽ ﺣﺠﺘﮏ،ﺿﻠﻠﺖ ﻋﻦ ﺩﯾﻨﯽ"
⭕️ﮔﻤﺮﺍﻫﯽ ﺩﺭ ﺩﯾﻦ ﺑﺎ ﮔﻤﺮﺍﻫﯽ ﺩﺭ ﺷﺮﯾﻌﺖ،ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺳﺖ. ﺯﯾﺮﺍ ﺩﯾﻦ ﺑﺎ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺩﺍﺭﺩ. ﺷﺮﯾﻌﺖ،ﺁﻥ ﻣﺴﯿﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻣﻔﻄﻮﺭ ﺑﻪ ﻓﻄﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺴﯿﺮ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﯽ ﮐﺸﺎﻧﺪ. ﺍﻣﺎ ﺩﯾﻦ،ﻓﻄﺮﺕ ﺍﺳﺖ.
"ﻓﺄﻗﻢ ﻭﺟﻬﮏ ﻟﻠﺪﯾﻦ ﺣﻨﯿﻔﺎ"
[ﭘﺲ ﺭﺍﺳﺖ ﮐﻦ ﺭﻭﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺩﯾﻦ ﯾﮑﺘﺎ ﭘﺮﺳﺘﯽ.]
⭕️ ﺩﯾﻦ ﺣﻨﯿﻒ،ﺗﮏ ﻧﮕﺮﯼ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﺳﺖ. ﺩﯾﻦ،ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻣﻮﺭ ﻓﻄﺮﯼ ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ﻣﺆﻣﻦ،ﮐﺎﻓﺮ،ﻣﻨﺎﻓﻖ ﻭﻣﺸﺮﮎ،ﻫﻤﮕﯽ ﻓﻄﺮﺗﺸﺎﻥ ﻣﺘﺪﯾﻦ ﺍﺳﺖ. ﺍﻣﺎ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ،ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﺪﯾﻦ ﺭﺍ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﮑﺸﺪ،ﺁﺩﺭﺱ ﻭ ﻣﺴﯿﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻓﻄﺮﺗﺶ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ ﻭ ﻣﻔﻄﻮﺭﺍﺗﺶ ﺭﺍ ﻇﻬﻮﺭ ﺩﻫﺪ.
⭕️ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻦ ﺍﻣﺎﻡ،ﯾﻌﻨﯽ ﮔﻤﺮﺍﻫﯽ ﺩﺭ ﺩﯾﻦ. ﯾﻌﻨﯽ ﺁﺷﺘﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎ ﺧﻮﺩ،ﺍﺩﺭﺍﮎ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﺧﻮﺩ،ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﻓﻄﺮﺕ،ﻧﻪ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﻧﻤﺎﺯ ﻭ ﺭﻭﺯﻩ. ﯾﻌﻨﯽ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ. ﯾﻌﻨﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﺨﻮﺍﻧﯽ،ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﯼ. ﺭﻭﺯﻩ ﺑﮕﯿﺮﯼ،ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺪﺍﯼ ﻣﺼﻨﻮﻉ ﺧﻮﺩﺕ. ﺩﯾﻨﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﯼ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺳﺖ.
⭕️ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻦ ﺍﻣﺎﻡ،ﺷﻮﺧﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻢ،ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻢ،ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﻣﯽ ﺭﻭﻡ!ﺧﯿﺮ،ﺑﺎ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻦ ﺍﻣﺎﻡ،ﻧﻤﺎﺯﺕ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﮐﻤﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﻧﻤﯽ ﺑﺮﺩ. ﭼﻮﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻧﻤﺎﺯ،ﻓﻄﺮﺕ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻇﻬﻮﺭ ﺩﻫﺪ. ﻧﻤﺎﺯ،ﺟﺰﺀﺷﺮﯾﻌﺖ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻓﻌﻠﯿﺖ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻫﺎ ﻫﻤﮕﯽ ﻣﺸﺮﻭﻁ ﺑﻪ ﻋﺮﻓﺎﻥ ﺣﺠﺖ ﺍﺳﺖ.
⭕️ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻡ. ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺨﻮﺍﻫﻢ ﮐﻪ ﺣﺠﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ –ﻧﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻦ ﺭﺍ-ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺸﻨﺎﺳﺎﻧﺪ. ﺣﺠﺘﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ،ﺗﺎ ﺩﯾﻦ ﺣﻨﯿﻒ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻦ ﻇﻬﻮﺭ ﺩﻫﺪ. ﺯﯾﺮﺍ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﻦ ﺣﻨﯿﻒ ﻇﻬﻮﺭ ﻧﮑﻨﺪ،"ﺿﻠﻠﺖ ﻋﻦ ﺩﯾﻨﯽ".
⭕️ﺍﻣﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺳﻢ،ﺑﺎ ﺍﻣﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﻓﺮﺳﺘﺪ،ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺳﺖ. ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻦ،ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻭ ﭘﺮﺩﺍﺧﺘﻪ ﯼ ﺫﻫﻦ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ.
⭕️امام ﻋﻠﯽ (ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ)ﺭﺍ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﺸﺖ؟ﻣﮕﺮ ﺍﻭ ﻋﻠﯽ (ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ) ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﺎﺧﺖ؟!
ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺧﺖ. ﺍﻣﺎ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ. ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﺸﻨﺎﺳﺎﻧﺪ. ﺩﺭ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﭼﻪ ﺷﺪ؟ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺍ - ﻗﺮﺑﺔ ﺍﻟﯽ ﺍﻟﻠﻪ –ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﺪ،ﺩﺭ ﻣﺎﻩ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﻭ ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﻪ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺳﺎﻧﺪ...
#مهدی_شناسی
#قسمت_دوم
https://eitaa.com/joinchat/3002138830C83dd1fe758
❓❓چگونه امامم را یاری کنم؟
⏪ﻣﻌﻨﺎﯼ ﯾﺎﺭﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ علیه السلام:
⁉️ﻣﺮﺣﻮﻡ ﻓﻘﯿﻪ ﺍﯾﻤﺎﻧﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺳﺆﺍﻝ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ: ﺁﯾﺎ ﯾﺎﺭﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﻋﺼﺮ(ﻉ) ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻈﻬﺮ ﻗﺪﺭﺕِ ﯾﺰﺩﺍﻥ ﻭ ﻣﻈﻬﺮ ﺳﯿﻄﺮﻩ ﻭ ﭼﯿﺮﮔﯽ ﺧﺪﺍﯼ ﺟﺒﺎﺭ ﺍﺳﺖ، ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﻣﺎ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥِ ﺿﻌﯿﻒ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﭘﺬﯾﺮ ﺍﺳﺖ؟
✅ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ، ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻨﺎﺩ ﺑﻪ ﺁﯾﺎﺗﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﺪ: ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ: «ﺇﻥ ﺗﻨﺼﺮﻭﺍ ﺍﻟﻠﻪ ﯾﻨﺼﺮﮐﻢ ﻭ ﯾﺜﺒّﺖ ﺃﻗﺪﺍﻣﮑﻢ» ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺭﺍ ﯾﺎﺭﯼ ﮐﻨﯿﺪ، ﺍﻭ ﻧﯿﺰ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﯾﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﮔﺎﻡ ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﻠﻮﮎ ﺭﺍﻩ ﺣﻖ ﺛﺎﺑﺖ ﻭ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﺩ». ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﻦ ﺳﺆﺍﻝ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﮐﺴﯽ ﺧﻄﻮﺭ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﯽ ﻧﯿﺎﺯ ﻣﻄﻠﻖ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﺣﺘﯿﺎﺝ ﻭ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺭ ﺫﺍﺕِ ﻣﻘﺪّﺱ ﺍﻭ ﺭﺍﻩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﻌﻘﻮﻝ ﻭ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻨﯽ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ؛ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟»
ﯾﺎ ﺩﺭ ﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ: «ﻣﻦ ﺫﺍﻟّﺬﯼ ﯾﻘﺮﺽ ﺍﻟﻠﻪ ﻗﺮﺿﺎً ﺣﺴﻨﺎً؛ ﮐﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻗﺮﺽ ﻧﯿﮑﻮ ﺑﺪﻫﺪ» ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ: ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﻼﻗﻪ ﻭ ﻣﺤﺒﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﻟﯿﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ، ﯾﺎﺭﯼ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﯾﺎﺭﯼ ﺧﻮﺩ، ﻇﻠﻢ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻇﻠﻢ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ، ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻓﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﻭ ﻣﻼﮎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺯﻣﺎﯾﺪ. ﭘﺲ ﻫﺮ ﮐﺲ ﮐﻪ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻭﻟﯿﺎﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﺩ، ﭼﻨﺎﻧﮑﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺯﯾﺎﺭﺍﺕ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ(ﻉ) ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ:
«ﻣﻦ ﺃﺣﺒّﮑﻢ ﻓﻘﺪ ﺃﺣﺐّ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﻣﻦ ﺃﺑﻐﻀﮑﻢ ﻓﻘﺪ ﺃﺑﻐﺾ ﺍﻟﻠﻪ؛ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﺩ، ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﻫﺮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﮐﻨﺪ، ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺷﻤﻦ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ».
✅ﭘﺲ ﺑﺎ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺕ ﺑﺎﻻ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﺪ، ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﯾﺎﺭﯼ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﻋﻨﺎﯾﺎﺕ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻭ ﺍﻣﺪﺍﺩﻫﺎﯼ ﻏﯿﺒﯽ ﺍﻭ ﻭﺍﻗﻊ ﺷﻮﺩ، ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻭﻟﯿﺎﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﯾﺎﺭﯼ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﺪﯾﻬﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺳﻠﺴﻠﺔ ﺍﻭﻟﯿﺎﯼ ﺍﻟﻬﯽ ﻭ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺭ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺭﺑﻮﺑﯽ، ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ(ﺹ) ﻭ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ(ﻉ) ﺍﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﺳﺮﭼﺸﻤﺔ ﻫﻤﺔ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﻭ ﻭﺍﺳﻄﺔ ﻫﻤه ی ﻓﯿﻮﺿﺎﺕِ ﺍﻟﻬﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ.
#یاری_امام
#امام_زمان
#لبیک_یا_خامنه_ای
https://eitaa.com/joinchat/3002138830C83dd1fe758