اهم اهم خب ثلامم✨
بلی بنده هم دتیز گذاشتم🤡
࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚⃘͡✿⃘͡࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚
خبخب اول از همه واسه کسایی که نمیدونن..
دتیز چیع؟شما میاید و از بین اوسی و پرسونا های من یکی رو انتخاب میکنید و با سبک خودتون یا سبک همون انیمه میکشیدش و درنهایت هم من از بین شاهکارهای شما ۳ تارو انتخاب میکنم و بهشون جایزه میدوم🎀😔✨(البته من نه خانوادگی میشینیم انتخاب میک_)
࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚⃘͡✿⃘͡࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚
اوسی و پرسونا هایی که برای دتیز میتونید بکشید رو توی این "چنل" میتونید پیدا کنید
حالا قوانین چیه؟جنسیتشونو عوض نکنید؛رنگ مو و خصوصیات ظاهریشونو عوض نکنید(توی انتخاب مدل مو و لباس آزادید ولی موهاشونو کوتاه یا بلند نکنید)
࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚⃘͡✿⃘͡࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚
زمان؟تا آخر تیر✨
࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚⃘͡✿⃘͡࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚
جوایز::
¹::یه آرت از اوسیش+یه ادیت از شخصیت مورد علاقه/اوسیش+یه آرت چیپی
²::یه آرت از اوسیش+یه ادیت از شخصیت مورد علاقه/اوسیش
³::یه ادیت از شخصیت مورد علاقه/اوسیش+یه آرت چیپی
࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚⃘͡✿⃘͡࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚ː࿙᷍࿚
چنل::@entp_sama
آیدیم::@haruna_x
(وقتی کشیدید پی بفرستید بوث)
*و خداوند ایگ کنندگان را دوست نمیدارد*
|ENTPsama|
همینجوری کشیدم ولی چون ازش خوشم اومد اوسی گاچیاکوتا🗣🚶♀ #کآغذی #اوسی
نه الان که فکر میکنم دیگه ازش خوشم نمیاد🚶♀*۳ ثانیه نیست تمومش کردم_*