|ENTPsama|
همینجوری کشیدم ولی چون ازش خوشم اومد اوسی گاچیاکوتا🗣🚶♀ #کآغذی #اوسی
نه الان که فکر میکنم دیگه ازش خوشم نمیاد🚶♀*۳ ثانیه نیست تمومش کردم_*
|ENTPsama|
بالا خداااا 😱😨😨😱😨😱😨😱😨😱😱😨😨😨پیشرفتتتتت در حد خداااااااااا😭🤏🛐🛐🛐💞💞💗💕💕🛐🛐🛐🛐🛐😭😭🫀💖💖💖💖💖