هدایت شده از 𝑬𝑵𝑻𝑱 𝑺𝒆𝒏𝒑𝒂𝒚ظرفیت داره هنووزر
درود بر همگی شوما زیباااارویاان و هنرمندداانن👌🏻🤙🏻😜
بنده دیدم که من تاحالا تقدیمی نزاشتم و خب تصمیم گرفتم اولین تقدیمی چنلمون رو بزارمممم..
حالا چجوریه تقدیمی👇🏻:
شما میاید این پیام تو چنلتون فور میزنید اگه چنل نداشتید هم اشکال نداره👍🏻
بعد میاید عکس اوسی / پرسونا / شخصیت مورد علاقه تون رو تو پیوی من میفرستید و من هم از این پرچما که ترند شده بود براتون میسازمم
آره دیگه
ظرفیت : ثلواتیی(تقریبا تا ساعت ۸ هرچقدر بدید)
تو چنل هم عضو باشش
https://eitaa.com/ENTJ_Senpay