ناتوان در سبک گاچیاکوتا💆♀
*اگه کسی بلده ایراداشو بگیره پیوی برام بفرسته😭*
#نصفه
|ENTPsama|
ناتوان در سبک گاچیاکوتا💆♀ *اگه کسی بلده ایراداشو بگیره پیوی برام بفرسته😭* #نصفه
ایراد؟چشمای من فقط شاهکار میبیننننن😭😭😭😭😭😔😔😔😔🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐💞🛐🛐🌺🌺💕💕💕💕🌹🌹💘💘💖💖🫀🫀🫀🫀💖😭😭💞💞💞💞🛐🛐🛐🛐🛐💕💕🌺🌺🌺🤏😭
|ENTPsama|
ناتوان در سبک گاچیاکوتا💆♀ *اگه کسی بلده ایراداشو بگیره پیوی برام بفرسته😭* #نصفه
اصلا این شاهکار ایراددد ندارهه
|ENTPsama|
اصلا این شاهکار ایراددد ندارهه
هندونه نذار زیر بغلم آنی😭لطفداری فداتشم
|ENTPsama|
ناتوان در سبک گاچیاکوتا💆♀ *اگه کسی بلده ایراداشو بگیره پیوی برام بفرسته😭* #نصفه
چه خوشگلننهننکتحاکاکااخا
|ENTPsama|
ناتوان در سبک گاچیاکوتا💆♀ *اگه کسی بلده ایراداشو بگیره پیوی برام بفرسته😭* #نصفه
بنده احضارشد_ اهمچیز بیام کمک؟👈🏼👉🏼
|ENTPsama|
هندونه نذار زیر بغلم آنی😭لطفداری فداتشم
نه جدی از نظر من ایرادی نداره بقیه عزیزان رو نمیدونم