eitaa logo
نخل سیاست🌴
149 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
29 فایل
تمدن اسلامی نوین
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سیدرضا صالحی ابری
اگر بند یک تفاهم شد و لبنان سقوط کرد نگران نباشید فقط مقداری شده و همه چیز پابرجاست. @Seyedrezasalehiabari
راز خطوط قرمز و سفید پرچم آمریکا🇺🇲 (لطفا تا انتها بخوانید، حکمت آمیزه) ❌ دو روزی بود که لامپ اتاقِ شرکت مشکل پیدا کرده بود. یکی از بچه های فنی مهندسی که مسیحی هم هست اومد برای تعمیر. 🔹در حال کار کردن، بمن گفت: از جنگ و توافق چه خبر؟! 🔸گفتم: فعلاً که توی آتش بسیم 🔹لبخندی زد و گفت: پرچم آمریکا رو که دیدی؟! یه سری خط های قرمز و سفید داره. میدونی معنیش چیه؟ 🔸گفتم: نه 🔹گفت: سفید یعنی صلح، قرمز یعنی جنگ. آمریکا سیاست اصلیش اینه: با هرکشوری که درگیر میشه هی جنگ میکنه، هی صلح میکنه و اینکار رو از بس ادامه میده که طرف رو از پا بندازه. 🔸گفتم: چه جالب! خب غیر از ما، کجاها اجراش کرده؟ 🔹گفت: همه جا. اصلاً تشکیل دولت آمریکا اینجوری بوده. اون زمانی که متجاوزا اومدن توی سرزمین آمریکا، جمعیت سرخ پوستا خیلی بیشتر از اونا بود و میتونستن متجاوزا رو بندازن بیرون. متجاوزا شروع کردن به جنگ، بعدش با یه سری سرخ پوستا صلح کردن. دوباره یه سریشون رو کشتن و تا سرخ پوستا اومدن متحد شن دوباره صلح رو مطرح کردن. همینجوری با دورِ باطلِ جنگ و صلح اکثریت سرخ پوستا رو کشتن. 🔸گفتم: قضیه داره جالبتر میشه! دیگه؟ 🔹گفت: این دفعه به پرچم آمریکا دقت کن. بالاش با خط قرمز شروع میشه، پایینش هم با خط قرمز تموم میشه. میدونی یعنی چی؟ 🔸گفتم: نه! یعنی چی؟ 🔹گفت: یعنی اصل، جنگه. اونا با جنگ، کارشون رو شروع میکنن و با جنگ هم تموم میکنن. این وسط خطوط سفید فقط تله است. جنگ اول یعنی شروع تجاوز به اون کشور و جنگ آخر هم یعنی نابودی اش. 🔸گفتم: دمت گرم. یه سوال، ایران رو تونستن با این سیاست زمین بزنن؟ 🔹گفت: خبر خوب و بد. خبر خوب اینه که تنها جایی که موفق نشدن ایرانه، تازه سوخت هم دادن. خبر بد هم اینه که بیشرفا هنوز ناامید نشدن! 🔸گفتم: راه شکستشون چیه؟ 🔹گفت: معلومه! وقتی سفیدند تو قرمز باش 🔸گفتم: یعنی چی؟ 🔹گفت: با شروع تجاوز که باید بزنی پدرشو دربیاری. اما اونجایی که رفت روی خط سفید، اتفاقاً اونجا باید بیشتر خون مالیش کنی. 🔸گفتم: چرا؟ 🔹گفت: چون حتماً یه مرضی پیدا کرده که داره ازت وقت تنفس میگیره. تازه انتظارش هم اینه که گاردت رو بیاری پایین. اینجاست که باید بزنی بلند نشه 🔸گفتم: تا کِی؟ 🔹گفت: تا زمانی که دیگه از خط سفید نتونه بره تو خط قرمز. ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
هدایت شده از کیسان ابوعمره
عجیب ولی واقعی! این تصویر ب سرعت تو شبکه های اجتماعی در حال وایرال شدن است!
هدایت شده از محمد جوانی
♨️بنویسید در تاریخ تا بماند که... 📌رهبری نظر دیگری داشت... 🖋 🔴 @CWarfare
👆👆👆👆خطاب به اعضاء محترم شورای عالی امنیت ملی و نمایندگان محترم مجلس
هدایت شده از پلاکارد پرس
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از آقای نبویان، جناب آقای خان‌علی‌زاده یک ویس بسیار مهم دادند رهبر بهشون فرمودن این مذاکرات نه به نفع دنیای شماست و نه آخرت شما, اما تیم مذاکره کننده کار خودش رو کرده امان از کسانی که جلوی امر ولی شاخ و شانه می‌کشند @placard_press
هدایت شده از آدم
نه ظریف نه روحانی نه خاتمی نه پزشکیان و نه عراقچی؛ هیچکدوم هرگز نمی‌تونستن مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا رو بعد جنگ عادی‌سازی کنن! + اونم فقط یک ماه بعد از ترور رهبرمون + اونم در حالی که حرف ولی فقیه جامعه رو برعکس جلوه دادن + اونم در حالی که خطوط قرمز رهبری رو رد کردن + اونم در حالی که دست انتقام نیروهای مسلح رو بخاطر وعده ترامپ بستن + اونم در حالی که با قراردادی بدتر از برجام امتیاز نقد دادن و وعده نسیه گرفتن! + اونم در حالی که حضرت آقا گفتن نظر من این نیست و خیر دنیوی و اخروی برای شما نداره اگه ظریف و روحانی و پزشکیان حتی قصد این کارها رو می‌کردن، مداح‌ها و منبری‌ها بلایی سرشون می‌آوردن که عبرت تاریخ بشن! پس کسی رو انتخاب کردن که ۲۰ساله به اسم انقلابی‌گری و ولایت‌مداری، در خدمت جریان لیبراله و خواص و تریبون‌دارها ازش قهرمان می‌سازن! @Ebnehava
تو مپندار که مجنون سر خود مجنون شد!!!!! قطعه صوتی جدید در کانال تدریس‌های الگوی پیشرفت: بازخوانی کتاب «ایران و دولت توسعه‌گرا» نوشته /درک ضعیف از تفکر جامع و تمدنی انقلاب اسلامی در میان چهره‌های اصلی آن از جمله دکتر قالیباف عزیز و دکتر جلیلی بزرگوار!/ همانطور که سریع‌القلم می‌گوید یعنی: سامان دنیایی ما با غرب گره خورده و تنها راه آن است/ امام شهید: من متعمدا لفظ توسعه را استفاده نکردم!! 👌پیشنهاد جدی استماع: دریافت صوت @tadris_olgou110
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با این صحبت‌ها یقینا دشمن مجدد حمله خواهد کرد ... ببینید چگونه به اصول حمله می‌کند ... روی خطابش مشخص است همان که فرمود : علی الاصول نظر دیگری داشتم @gowharemarefat
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام خون چی شد؟ ━━➖⊰❀🇮🇷❀⊱➖━━ ⁉️ آیا خونِ مردم بی‌گناه ۸سال دفاع مقدس رو گرفتیم؟ ⁉️ آیا انتقام خون شهید حاج قاسم رو گرفتیم؟ ⁉️ آیا انتقام خون شهید فخری‌زاده رو گرفتیم؟ 🔰 برشی از سخنرانی 📥 دریافت نسخه با کیفیت ━━➖⊰❀🇮🇷❀⊱➖━━ 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
هدایت شده از راسخون 8✓
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
... مشغول کارند !!! .... 26 قسمت 1 غرب پرستان به رهبری و ... کلان پروژه‌ای را در حال اجرا هستند بنام ... یا برگردان آن ... بعبارتی دیگر ، در شرایط موجود که ایران دست برتر در منطقه را با بستن تنگه هرمز بدست آورده ، این جریان ماموریت دارد به هر شکل ممکن آنرا از دست ایران خارج کنند !!؟ 💥 چون در دست داشتن تنگه هرمز ، ایران را از کشوری عادی خارج ، و به کشوری قدرتمند تبدیل میکند !!! تاکتیک میدانی که در طول سه ماه گذشته ، انتخاب کرد تماس با کشورهای روسیه !!! و چین !!!، ترغیب آنها به اینکه ، ایران در صدد ,تقویت نظم جهانی است ، به عبارتی ایران نمیخواهد با کنترل تنگه هرمز ، نظم و ثبات جهانی را بهم بزند !!! با این اتهام ناگفته عراقچی ، 🔥 دستاورد نیروهای مسلح ایران زیر ضرب قرار گرفت !!؟ ✓با این دیپلماسی ، کیک پیروزی ایران ، مجاناً ، در اختیار این دو قدرت و شریک راهبردی !! ایران قرار گرفت !!؟ چرا که ، درست است ایران در این جنگ توانست بزرگترین رقیب آنها را شکست دهد !؟ 🔥ولی حالا که دولت ایران نمیخواهد !!! از این ابزار ، برای تثبیت قدرت خود استفاده کند !!؟ ما چرا بخواهیم ، ایران در جایگاه ، یک قدرت جدید ، قد علم کند!!؟ 💥متوجه شدید چرا ترامپ از پوتین و شئ ، تشکر کرد!!؟ 💥متوجه دیپلماسی اقتدار آقای عراقچی در سفرهای متعدد ، فقط با هدف 😡 جلب مشارکت این دو کشور در جهت کلان پروژه !!! بود! ادامه دارد https://eitaa.com/Rasekh8
هدایت شده از راسخون 8✓
صدا و سیما از نظر .... فقط باید در خدمت اهداف ( امیال ، دروغ ، فریب ، تحریف ) دولت حرکت کند و لا غیر !!؟ اصلا این دیکتاتوری نیست ؟ و البته , بسیاری هم توسط مزدورهای دولت ، بهائیان نفوذی صورت میگیرد!!؟ و در مواقع حساس ، این دستگاه در خدمت ، علیه قشر خاکستری ، علیه جامعه ایرانی ، خصوصا انقلابیون علیه نظام ، مردم ، اسلام .... !؟ مثال تعریف مذاکره و میدان ، دو بال مبارزه است !!!؟ در حالیکه ، در روابط بین‌الملل ، میدان اصالت ذاتی دارد ، ولی مذاکره فقط یک بازی برای تغییر محاسبات ذهنی طرف مقابل و گرفتن امتیاز !!؟ که البته برای تیم های مذاکره کننده ایرانی این تعریف مصداق ندارد!!؟ مذاکره کننده ایرانی ، مذاکره را ، میدانی برای نابودی آنچه در میدان بدست آمده میداند !!؟ چرا ؟ چون مذاکره کننده ایرانی نماینده یک تفکر ضدملی ، تفکر ضداسلامی تفکر ضد حاکمیتی!! ، تفکر تعظیم و تکریم کدخدای جهان است!؟ جریانی که نوکری غرب را بر همه چیز (حتی شرف) ، ارجح میداند!؟ بنابراین « مذاکره » راهبرد و نابودی هر آنچه که میتواند بعنوان مؤلفه قدرت ایران تلقی شود!؟ از داشته‌های اجتمائی ایران ، داشته‌های اعتقادی ایرانیان ، داشته‌های فرهنگی ایران و .... گرفته ، تا داشته‌های علمی ، و فنی ایران و .... راهبرد .... راهبرد و پیاده‌سازی سیاستهای ایران ، و به عبارتی است!!؟ مهمترین هدف این راهبرد تعریف ایران مقتدر ، تمدن ساز نیست ؟ تعریف ایران ذیل هژمون غرب است!!!؟ (نظام سلطه جهانی به رهبری یهود !!) کشورکی مانند کویت ، https://eitaa.com/Rasekh8